Hakutulokset

  1. M

    No mitäs se autokoulu nykyään maksaa

    onko se jo pilviä hipova hinta?
  2. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    täytyy koittaa antaa sitä maitoa sille kun herää. eilen illalla kun annoin pojalle iltapalaa ei suostunu taas suutaan avaamaan (ite söin kakkua ja sitä katteli että haluu kans) laitoin sit kakkua lähemmäs sen suuta niin heti se sen sit avas ni sain ees yhen kokonaisen lusikallisen ruokaa sen...
  3. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    vettä ollaan lusikalla annettu.nyt kun ajattelen se kyllä sitä ottaa ilomielin :D ehkä se ei sitten vaan dikkaa kovin paljoo noista sössöistä.ehkä sitten joskus.Kiitokset teille :wave:
  4. M

    Erittäin kipeät rinnat ja imetys =mahdoton yhtälö?

    suosittelen sitä sitruunaa vaikka sattuukin :) ja onko mulla väärä luulo vai onko asia niin että jos tulee verta imettää ei saa?
  5. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    pitäisköhän mun sit jotenkin huolestua vai mitä kun ei toi meijän Kaveri suostu suutaan aukasemaan kun lusikan laittaa huulille :| Aamulla ei puuroa syöny ni aattelin että käyn kaupassa ja kokeilen sitten myöhemmin niin eipä menny sillonkaan ruoka alas :/ Kyllä sil tissi kelpaa mut ei...
  6. M

    ***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

    Heippa vaan jokaiselle äidille :wave: En tiedä muistaako mua kukaan mutta odottajien puolella aina joskus kirjoittelin.Oon käynyt teidän juttuja aina silloin tällöin lukemassa. Miten teidän pikkuiset on aloittanu ton kiinteiden ottamisen siis avaako ite ihan suunsa vai pitääkö...
  7. M

    Paras dieetti minkä tiedät?

    Suosittelen tota Atkinssin diettiä :) Nälkä ei ole yhtään ja paino tippuu kuin itsestään.Itse aloitin eilen taas tämän ja tuntuu että ketoosissa ollaan jo :D Kirjastosta saa kirjoja missä on tietoa ja ruokaohjeita ja tietenkin täältä intternetistä.Googleta karppaus ni sieltä saat lisää...
  8. M

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Te ootte kyllä ahkeria kirjoittajia.Ensinäkin paljon onnea jo vauvan saanneille :flower: Täällä ois huomenna myös LA.mutta mitään merkkejä ei synnytyksestä ole.Olenkin jo asennoitunut siihen että yli menee ja reippaasti. Milloin te uudelleen synnyttäjät ootte saanu lähetteen...
  9. M

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Ihania noi runot :) oli pakko heti kirjoittaa muutama puhelimeen muistiin. Mä olen tänään ahkeroinut ja nyt sen kyllä tuntee.Nyt mun mahakin on mennyt ihan sekasin.Aamusta asti on saanut vessassa juosta... :x En oo vielä mitään kassiakaan laittanut valmiiks ja jotenkin on semmonen olo että...
  10. M

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Heissan mammat. Onnea jo nyyttinsä lunastaneille :flower: Täällä oon käynyt lukemassa melkein joka päivä mutta kirjoittaa en oo jaksanut. Tuntuu että tuun tänne vaan aina omaa napaa kirjoittamaan´ :ashamed: Nyttenkin mulla on taas kauhee huoli tosta massuasukista kun kaveri on ollu aika...
  11. M

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Iltapäivää pitkästä aikaa mammat :) On ollu jotenkin puhti pois että on toi kirjautuminen ollu jotenkin ylivoimaista mutta lukemassa oon käyny ahkeraan. Mitäköhän noista koko arvioista pitäis oikeen aatella.Mulla oli viimeviikolla ultrassa koko arvio 1060,viikkoja 28. Vauva oli kääntynyt...
  12. M

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    c81 Itellä on kokemusta tosta lapsiveden tihkumisesta tosta pojasta kun lähtö tuli.Ensin en tajunnu ees mistä on kyse...luulin jo että pissaan housuun koko ajan vaikka ei oo hätä :ashamed: Toivottavasti sulla on kaikki hyvin :hug:
  13. M

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Pikaseen tulin tänne aamusumpin kanssa vielä käymään ja sitten kouluun.Täällä suurimmalle osalle porukkaa kuuluuu onnkeksi hyvää. Itellä pieniä harjotus suppareita tuli muutaman päivän mutta nyt jo helpannu.Neukku oli viime viikolla ja kaikki oli kaverilla hyvin.Nyt pääsen jos sitten 2viikon...
  14. M

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    c81 onneksi olkoon :flower: Me mentiin naimisiin raskauden alkupuolella niin ei ollut noita vaate ongelmia vielä sillon. Kannattaa kattoa h&m;ltä,siellä on aina jotain äippä vaatetta puoleen hintaan. Toivottavasti löytyy jotain kivaa päälle pantavaa. Menis vielä viikko niin pääsis...
  15. M

    onko täällä odottajia joilla ehkäisy on pettänyt

    juu yasmin taitaa olla oikeen kirjotettu :D
  16. M

    onko täällä odottajia joilla ehkäisy on pettänyt

    minkä merkkiset? ja söitkö tunnollisen säännöllisesti? Juu kyllä söin joka aamu.Ensimmäinen merkki tais olla Mersilon ja toinen oli toi jasmin. Tämän vauvan jälkeen otan jotain radikaalimpaa käyttöön.Ajattelin piuhat poikkasta kun ei muu näytä toimivan. Mutta silti onnellinen oon tästä...
  17. M

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    Heissan pitkästä aikaa. Niin ne viikot vaan menee nopeesti :D Vaikka ensikertalainen en ookkaan niin mua on alkanu siis Pelottamaan synnytys :ashamed: Ne kauheet kivut ja se ponnistusvaihe kummittelee mun mielessä :/ Muuten täällä voidaan oikeen hyvin.Napaa ei myöskään täällä enään...
  18. M

    onko täällä odottajia joilla ehkäisy on pettänyt

    Juu täällä E-Pillerit on pettänyt 2 kertaa.
  19. M

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    niin ja tosta äitiyspakkaus hakemuksesta! Millä viikolla te ootte saanu ne laput neukusta?
  20. M

    **Helmikuun Helmet** lokakuu

    tuttemui On ne mun mielestä pientä kokoa kun yleensä mulle menee toi 36 ja nyt ei oo tietookaan että ne menis vaikka muut 36 meneekin.Ne ei oo varmaan yli kuukauteen menny mulle niin että ei ois heti pitäny ottaa jalasta pois kun niin paljon ahistaa :ashamed:

Yhteistyössä