Hakutulokset

  1. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 MAALISKUUSSA 2010

    Tervehdys pitkästä aikaa! On mennyt varmaan kuukausi, kun olen käynyt edes lukemassa teidän kuulumiset ja nyt sitten samaan syssyyn päätin raapustaa itsekin muutaman rivin. Ihanaa, kun te vakiporukka jaksatte täällä käydä ja kiva on teidän elämistänne ja ajatuksistanne lukea! Onnea kaikille...
  2. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA 2010

    Oikein hauskaa ystävänpäivää kaikille! :flower: :heart: Keilikselle onnea vauvasta! :flower: Ja Edla: meidän Nea on kanssa kauhea sählääjä ja harvoin jaksaa istua paikoillaan missään. Siksi jätimmekin muskarin kesken ja käymme kerhoissa/perhekahviloissa, joissa ei mitään erityisempää...
  3. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA 2010

    Ps. Meillä ollaan ihan vauvoja vielä, kun tutti maistuu muutoinkin kuin unilla ja pottaan ei saada mitään saalista, vaikka siinä joka vaipanvaihdon yhteydessä istutaankin! Tuttipullo sentäs on enään illalla käytössä, vaikka hyvin voisi siitäkin jo luopua... Isoon sänkyyn meinataan siirtää Nea...
  4. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA 2010

    Moi kaikki! Meillä Nealla on kurkunpääntulehdus, just tultiin Mehiläisestä, kun kuumetta on jo 5ttä päivää ja halusin tsekata korvat. Onneksi ne olivat kunnossa ja neiti kuumeesta ja ystästä huolimatta pirteä, joten ei kauheasti ole joutunut tätä tautia murehtumaan. Ärsyttävää vaan olla...
  5. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    En tällä(kään :ashamed: ) kertaa ehdi sen enempää kirjoittaa, mutta pakko oli minunkin laittaa kiitos! teille kaikille ihanille naisille, joiden kanssa olen saanut taittaa matkaa Nean syntymästä tähän päivään! Olette aivan erityisiä ihmisiä ja olen monasti miettinyt miten onnekkaita ollaan, kun...
  6. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Lukemassa kuulumisia.. sarballe paljon haleja :hug: Sanattomaksi vetää... :'( kurpitsa miten teillä tyttö voi ts. saitteko ikinä selvyyttä tytön itkuisuuteen? Olen tainnut tippua vähän porukasta Anniinan syntymän jälkeen ja on mennyt ihan ohi teidän(kin :ashamed: ) kuulumiset...
  7. Carmen

    Vauvan on-off ripuli

    Ensimmäisestä annoksesta (2kk iässä) ei tullut mitään mainittavia oireita ja maitohappobakteerit on jo käytössä. Tosin meillä on ollut ongelmia löytää sopivaa korviketta: aloitin NANnilla, joka alkuun teki kauheita kipuja vauvalle. Siirryin Semperiin, joka aiheutti monta päivää kestävää...
  8. Carmen

    Vauvan on-off ripuli

    Meillä tyttö 4kk, joka sai toisen erän rota- rokotteesta viime viikon tiistaina. Saman päivän iltana tuli vaippaan ensimmäinen ripulisatsi ja sitä jatkui 6 päivää kunnes välissä oli kahdet normaalit kakat. Nyt oli taas 3 päivää ripulia, kaksi normaalia kakkaa kunnes taas äsken tuli ripulia Mitä...
  9. Carmen

    Vauvalla ripulia on-off jo yli viikon!

    Meillä tyttö 4kk, joka sai toisen erän rota- rokotteesta viime viikon tiistaina. Saman päivän iltana tuli vaippaan ensimmäinen ripulisatsi ja sitä jatkui 6 päivää kunnes välissä oli kahdet normaalit kakat. Nyt oli taas 3 päivää ripulia, kaksi normaalia kakkaa kunnes taas äsken tuli ripulia :/...
  10. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Hei kaikki, pitkästä aikaa taas! Ehdin pitkästä aikaa koneelle ja voi kurjuus mitä kaikkea ikävää osaan teidän elämistä on sattunut :( sarbba Olen kovin pahoillani äitisi sairastumisesta :hug: katrinainen Tosi kurja lukea teidän Avan jatkuvasta sairasteluista (mulla ei ole ollut...
  11. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Tuossa perunoita kuoriessa tuli melkein itku, kun mietin... Muiden vauvat nukkuvat 4 tunnin unia päivällä ja meillä tämä toinenkin herää heti, kun 30 minuuttia tulee täyteen!! Kaikkeni olen kyllä kumpaisenkin kanssa kokeillut: erilaiset vaunut eri ympäristöissä, eri määrä vaatetta, sisällä...
  12. Carmen

    *TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 TAMMIKUUSSA 2010

    Pikaisesti lukemassa kuulumiset ennen lääkäriin lähtöä :ashamed: Meillä alkaa hermot mennä tuohon pikku-prinsessaan, joka tuntuu olevan jatkuvasti tyytymätön ja mahavaivainen :'( Viime yönä herättiin taas itkien 5 kertaa, 3 kertaa söi vaikken edes tiedä onko nälkä vai ei, mutta en voi kovin...
  13. Carmen

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Ps. Mä alan oikeesti olemaan jo ihmeissäni, kun tuo tyttö ei edelleenkään sano oikein mitään... :( Omaa mölinää tulee vanhaan malliin ja aika ajoin koittaa tapailla joitain sanoja, mutta missään nimessä ei voi sanoa, että käyttäisi mitään sanoja tarkoituksenmukaisesti :ashamed:
  14. Carmen

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Tervehdys kaikki! Ja mukavaa joulun jälkeistä elämää! ;) Meillä oli oikein mukava joulu ja ihana oli seurata miten innoissaan Nea jo oli kuusesta, koristeista, pipareista ja tietysti lahjoista :D nemika Teitä kyllä koetellaan :ashamed: Jaksamista sinne koko perheelle sairasteluiden...
  15. Carmen

    3kk vauvan itkukohtaukset??

    Ei oo d-vitamiineja lisätty, sen 4-5 menee päivittäin mitkä suuhun saan osumaan ;) Maha on ollut vähän kovana, kun olen lisännyt korvikemääriä ja toisaalta voi kai jo tämänikäiselle hampaitakin tulla... Mutta ei se kipu kyllä ratkaisulta tunnu, kun kohtauksia on tosiaan ollut vaan 3 ja kestää...
  16. Carmen

    3kk vauvan itkukohtaukset??

    Meillä tasan 3kk tyttö, joka on saanut nyt kolme kertaa aivan kamalan, hysteerisen itkukohtauksen, johon ei auta mikään :( Kahdesti se on alkanut hoitopöydällä ilman minkäänlaista näkyvää syytä ja tänään sitten ihan yht'äkkiä isän sylissä! Itkuun ei auta mikään hyssyttely tai rauhottelu, ei...
  17. Carmen

    Miten hyödyntää vihreä paprika?

    PaprikaMix- paketissa tulee aina mukaan vihreä paprika, joka sellaisenaan maistuu (ainakin meidän perheen suuhun ;) ) aivan kamalalle :x Miten olette käyttäneet vihreää paprikaa? Mietin suikaloida sitä esim. pastakastikkeen joukkoon, mutta mahtaako tuoda edes makua.. Roskiinkin on tylsä...
  18. Carmen

    pinniksestä pois siirtyminen

    Meillä tyttö nyt 1v 7kk ja en ole ajatellut pitää asian kanssa kiirettä... Mahtuu kuitenkin pinnikseen ihan hyvin ja "neuvottelut" sänkyyn palaamisesta voivat olla vielä hankalia tässä iässä =) Mutta voisihan sen jatkettavan tosiaan sinne huoneeseen jo viedä, että saisi rauhassa tutustua ja...
  19. Carmen

    * TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 JOULUKUUSSA 2009*

    Iltaa kaikki! :flower: Tosiaan pitkästä aikaa istahdan koneelle oikein ajan kanssa - yleensä piipahdan korkeintaan postit lukemassa ja pankkiasiat hoitamassa. Nea on nyt mummolassa yötä, että saan edes vähän jouluhommia tehdyksi, kun tuntuu että aika loppuu totaalisesti kesken :/ Mutta nyt...
  20. Carmen

    Miksi meidän vauva kaluaa nyrkkejään??

    Mutta kun se ei näytä ns. nautinnolliselta vaan on ihan "pakonomaisen" oloista :/ Välillä hän jopa puhkeaa itkemään ja aikani mietin suuttuuko, kun nyrkistä ei tule maitoa (jos siis nälkää viestisi), mutta nyt olen alkanut kallistumaan kyllä niiden hampaiden kannalle...

Yhteistyössä