Hakutulokset

  1. J

    Löytyykö muita kestovaippailijoita?

    Meillä kestoillaan päivät ja yöllä on kertis. Fuzzeihin olen ihastunut ja muita käytetään sitten kun fuzzit loppuu eli aika harvoin. Fuzzit ovat alkaneet mielestäni vähän haiskahtaa...Pesusta kun tulevat niin ovat pesuaineen tuoksuisia (erisan) mutta kun laittaa tytön päälle niin jotenkin heti...
  2. J

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *~~Toukokuussa -08* ~ ~ ~

    Päätin tulla nyt vihdoinkin morjestamaan kaikkia ja lueskelemaan kuulumisia. En ole kertakaikkiaan kerennyt käymään edes koneella juurikaan synnytyksen jälkeen. Tai sitten en vaan ole viitsinyt kun on ollut niin paljon muuta puuhaa. Meillä on vauva arki lähtenyt ihanasti käyntiin ja vauva on...
  3. J

    ~ ~ ~ MAALISVAUVAT 2008 *Helmi- ja maaliskuussa -08* ~ ~ ~

    Minäkin voisin ilmoittautua tänne...Kovasti on mennyt aika vauvan kanssa ettei paljon ole koneelle kerinnyt. Koitan olla aktiivisempi täsedes :) Lisäisitkö meidät listalle 7.3. 08 rv 40+1, 2950 g, 48 cm, pipo 36, tyttö Vauva arki on lähtenyt hyvin rullaamaan. Täällä on kyselty...
  4. J

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Tässä pieni kertomus minusta: 6.3 annoin äidilleni merkkejä siitä, että olisin tulossa pois masusta. Sehän olikin laskettu päiväni. Aamulla klo.7.45 menivät lapsivedet. Isä oli juuri kerennyt töihin ja joutui lähtemään samantien takaisin kotiin. Sitten äiti ja isä lähtivät sairaalaan hieman...
  5. J

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    7.3 klo. 1.25 meille syntyi ihana pikkuinen nyytti. Painoa oli 2950 ja pituutta 48 cm. Päänympärys 36. Olemme aivan rakastuneita pikkuiseen ja nyt harjoitellaan vauva arkea. Tulen myöhemmin kertomaan synnytyksestä. Tsemppiä kaikille! Jennah ja tuhiseva nyytti
  6. J

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Se on menoa nyt. Jännittää!
  7. J

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    :flower: Leivoin tänään mokkapaloja ja mustikkapiirakkaa. :p . Sit oon yrittäny vähän käydä kävelemässä josko jotain alkaisi tapahtua. Ihana ilma ollut tänään! Tällaisia lisää. Parina yönä on ollut menkkamaista kipua, johon olen herännyt ja välillä päivällä supistelee, mut sit ne loppuu ku...
  8. J

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Oli pakko nousta sängystä kun ei vaan saa unta...Sitten rupesin tällaista asiaa pohtimaan, että kun nukuin itse tuon muovitetun froteen päällä jos vaikka sattuu yöllä tulemaan lapsivedet sänkyyn niin se hiostaa ihan hirveesti. Eli mietin just sitä kun vauvan pinniksessä mulla on sellanen...
  9. J

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    :flower: :flower: Ihanaa lukea noita synnytystarinoita. Tippa tulee linssiin joka kerta. Odotan jo et sais tän oman nyytin syliin. Olen ollut tosi laiska nyt tänne kirjoittelemaan, mut käyn lukemassa päivittäin juttujanne. Galluppiin: Meiltä on matkaa sairaalaan vaan noin pari kilometriä...
  10. J

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Taimi kyseli minkä merkkisiä käytössä niin itse olen lueskellut eri palstoilta ja suosituiksi vaipoiksi on kehuttu ronja, igulee, hilivinksis ja ruskovillan vaippoja. Itse olen ajatellut että käytän noita kaikkia ja sitten ruskovillan villiksia siinä kuorivaippana. Ronjalla on kuulemma hyvä se...
  11. J

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Taas on vierähtänyt tovi kun olen jaksanut kirjoitella. Käyn kyllä päivittäin lukemassa juttujanne. Masussa jaksellaan hyvin ja synnytys lähestyy. Odotan jo innolla! Synnytystapa arvioista:Kävin siinä tällä viikolla. Neuvolalääkäri sen teki. Ei tosiaan mitään kahta nyrkkiä laittanut, mutta...
  12. J

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    :flower: :flower: :flower:
  13. J

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Kivaa kun ollaan saatu jo yksi nyytti maailmaan. Ninni78 mahtaiskohan olla oksennustautia. Itselläni alkoi eilen aamulla ylävatsakivut ja ihmettelin että mitä tämä on. Illalla sitten aloin oksentaa ja ihan hirveät kouristukset mahassa ja yläselässä. Kävin tyksissä ja vauvan kunto tarkastettiin...
  14. J

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Täällä voidaan paksusti ja masu kiristää jo kovin. Aluksi tuntui ettei ollenkaan kasva, mutta nyt tuntuu että vatsa repeää. Liitoksetkin ovat alkaneet selvästi löystyä ja pitkät kävelyt tekee kipeää. Ei pitäisi valittaa, kun kaikki on mennyt niin hyvin ja paremmin kuin osasin odottaakaan. Vauva...
  15. J

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Nyt sitä ollaan sairaslomalla, kun kävi työnteko vähän voimien päälle ja alkoi supistelemaan. No äippäloma alkaa reilun viikon päästä kuitenkin. Hurjan äkkiä on aika mennyt. Kaikki alkaa olla hankittuna vauvalle. Sitteriä vielä mietin, että tarviiko sellaista ja kantoliina merkki on vielä myös...
  16. J

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Täällä meni uusi vuosi rauhallisesti ja raketteja katsellessa. Supistelut on helpottanut ja nyt täytyy yrittää päästä takaisin normaaliin päivärytmiin. Välillä huolettaa kun menee pari päivää putkeen niin että vauva on tosi vaisu ja sitten taas päivä että potkii enemmän..outoa. Masu on aika...
  17. J

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    Nautiskellaan herkuista ja masuasukkien pienistä joulupotkuista! Jennah ja pikkuinen 29+3
  18. J

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    Taas on kirjoittelut jäänyt vähiin, mutta pitihän nyt tulla hyvät joulut tänne toivottamaan. Olen lueskellut juttujanne, mutta itseä taas laiskottaa kirjoittaminen. Masu jatkaa kasvuaan ja supistuksia tulee aika paljon lähinnä seistessä ja kävellessä. Olen ottanut nyt rauhallisemmin ja...
  19. J

    ***MAALISMASUT 2008*** JOULUKUUSSA

    Tänään hain äitiyspakkauksen! Oli ihana tonkia sitä. Siel ihania juttuja. Mul on tällä hetkellä tosi kova pesänrakennusvietti. Sisustelen ja siivoilen koko ajan. On jotenkin tosi energinen olo. Oon ommellu jouluverhoja ja tällä hetkellä ompelen lapsen huoneeseen verhoja. Me ollaan hankittu jo...
  20. J

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    On taas tovi vierähtänyt kun olen täällä viimeksi piippoillut. Olikin paljon luettavaa kerralla. Minäkin laitoin kelaan hakemuksen ja nyt odottelen äippäpakkausta innolla! Mulla alkaa äitiysloma tammikuun viimeisenä päivänä. Toivottavasti jaksan sinne asti. Miten herkästi muuten lääkärit myöntää...

Yhteistyössä