Hakutulokset

  1. V

    Broilerin suikaleista... Mitä ruokaa...??

    Mitä kokkaatte yleensä broilerinsuikaleista? Uusia vinkkejä kaipailisin... =)
  2. V

    Minä tarjoan!

    Suklaa-vadelmarahka kääretorttua kahvi kupin kera! :p Laitetaanko täysi pannua kahvia porisemaan...? ;)
  3. V

    Milloin olette menneet baariin??

    Tuosta eräästä ketjusta tuli mieleen että milloin olette ensimmäisen kerran menneet baariin/viihteelle lapsen syntymän jälkeen?
  4. V

    Pääsettekö katsomaan YV:t????

    siis minulla tulee että sivua ei voi näyttää....??? Onkohan vika nyt vaan minulla....? :ashamed:
  5. V

    HuHuu Lahti!!!

    Muutaman kerran olen Lahdessa vieraillut ja taas olisi reissu sinne päin parin viikon kuluttua. Listatkaapa minulle kauppoja ym. mitkä olisi käymisen arvoisia paikkoja? Muistaakseni siellä on useita tehtaanmyymälöitä...? Osoitteita voisi joku kanssa laittaa. Kiitos etukäteen jo. :flower:
  6. V

    G: Limatulppa-asiaa......

    Kuinka kauan teillä on mennyt synnytykseen limatulpan irtoamisesta? Itselläni toissa yönä rusehtavaa limaa ja tänä aamuna ihan klöntti... Mietin vaan, että jokohan kohta pääsisi hommiin... :whistle:
  7. V

    Kivat helteet........

    Kivat helteet ensi viikoks luvassa, voi poijjaat..... B)
  8. V

    Kohta herkutellaan neidin kanssa!

    ... Isi töissä ja leivottii neidin kanssa marjapiirakka uuniin =) Kohta saadaan maistella, nami! :D
  9. V

    Munavoi...

    Paljonko pitäisi keittää munia munavoita varten, kun tarkoituksena olisi että se riittäisi n. 50 sulhaspiirakalle...?
  10. V

    Mitä teillä...

    ... iltapalaksi tänään? =)
  11. V

    Peukalo-Potti....

    Syökö kenenkään teidän lapsi peukaloa? Meillä neiti täyttää ensi viikolla 2 vuotta ja peukkua lutkuttaa minkä ehtii, varsinkin silloin kun on itkuinen tai väsynyt. Ei ikinä ole edes oikein tuttia syönyt, joten vauvasta asti peukalo maistunut. Purennassa jo kuulema vikaa, hammashoitaja näin...
  12. V

    Hyviä vinkkejä, kiitos!!

    Syökö kenenkään teidän lapsi peukaloa? Meillä neiti täyttää ensi viikolla 2 vuotta ja peukkua lutkuttaa minkä ehtii, varsinkin silloin kun on itkuinen tai väsynyt. Ei ikinä ole edes oikein tuttia syönyt, joten vauvasta asti peukalo maistunut. Purennassa jo kuulema vikaa, hammashoitaja näin...

Yhteistyössä