Hakutulokset

  1. K

    Päiväkotimaksut?

    Heips, mulla tyttö aloitta päiväkodin ensi kuun alussa ja en ole vieläkään saanut mitään papereita päiväkodista (paikka kuitenkin vahvistettu). Eli minkä hintaisia päiväkodit yleensäkin ovat? PK johon tyttöni on menossa on tässä Helsingin keskustan tuntumassa ja taitaa olla ihan kaupungin PK...
  2. K

    New York & 1v lapsi.

    Hei, olisko kellään mitään kivoja vinkkejä matkustamiseen 1v1kk vanhan lapsen kanssa? Oon ollut Nykissä pari kertaa aikaisemminkin, joten Bronx Zoot yms. tiedetään jo, mutta lähinnä käytännön vinkkejä kaipailen. Törmättiin jo siihen ettei normaaliin 2hh huoneeseen saa ottaa lasta mukaan...
  3. K

    Missä hammaslääkäripäivystys

    Apua, missä Helsingissä (keskusta-alue) vois päästä hammashoitoon (kunnalliseen) näin lauantaina? Onko jossakin hammaslääkäripäivystys, ei yksityistä, niitä löysin kymmenittäin... Kiitos avusta.
  4. K

    Helsingin mammoja :)

    Tuo edellinen viesti oli niin vanha et päätin aloittaa uuden :) Eli itse olen 27 ja mulla 3kk vanha tyttö. Olis kivaa saada seuraa esim. lenkkeilyyn. Asustellaan Töölössä (Tullinpuomin lähistöllä ) :) katarina-81@suomi24.fi
  5. K

    Vinkkejä lomakohteeksi 4,5kk vanhan lapsen kanssa?

    Hei, Meillä olisi tarkoitus lähteä lomailemaan elo-syyskuun vaihteessa pariksi viikoksi 4,5kk vanhan tyttäremme kanssa. Ollaan miehen kanssa mietitty jo päämme puhki pähkäilessämme lomakohdetta :/ Vaatimuksia on niin paljon että tokkopa kaikki kriteerit täyttävää kohdetta löytyy, mutta...
  6. K

    Ystäviä Helsingistä?

    Hei vaan, Olen 27-vuotias ja mulla on 3kk vanha tyttö. Kaipailisin seuraa kahville, lenkille, jumppaan, piknikille ja oikeastaan ihan mihin vain :) (tai vaikka ihan vain meseilyyn ) Tykkään tehdä pitkiä kävelylenkkejä vaunujen kanssa esim. Seurasaareen. Arvostaisin kovasti...
  7. K

    Vauvakuumeinen etsii lenkkiseuraa Hki Töölö/Meikku + lähialueet

    Moikka. En ole vielä äiti enkä tiedä koska sellaiseksi onnistun tulemaan (yritän kyllä kovasti). Vauvakuume on kuitenkin päällä ja koska baareissa juokseminen ei enää kauheasti kiinnosta, niin kaipaisin hieman samanhenkistä seuraa lenkkipolulle tai vaikkapa teekupposen äärelle. Pidän...

Yhteistyössä