Hakutulokset

  1. T

    1,5v pojalle leikkikavereita pääkaupunkiseudulta

    1,5v pojan veitikka kaipailee leikkikavereita pääkaupunkiseudulta. Perheeseen kuuluu myös äippä 31v,iskä ja murkkuikäiset isoveljet, josta ei ole enää kovin paljon seuraa! Voitaisiin touhuta kaikkea kivaa porukoissa teillä ja meillä tai lähteä jonnekkin:)
  2. T

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Me oltiin naistenklinikalla tutkimuksissa keskenmenojen takia ja sieltä lääkäri tyrkkäsi Ulanderin nron matkaan uuden raskauden varalta ja sitä kautta sitten päästiin hänen hoitoonsa!
  3. T

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Leinikki minun keskenmenot olivat myös aina vkoilla 8-12 ja myöskin yksi pieleen mennyt kaksoisraskaus! Jos olet päässyt Veli-Matti Ulanderin potilaaksi niin Veltsu pitää hyvää huolta! Puhuin näistä peloista hänelle ja ultrattiin tosi usein alkuvaiheessa! Lisäksi omaa mieltä rauhoitti kun...
  4. T

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Leinikki hepariini oli omalla kohdallani kaiketi se pelastus, koska viim.raskaudessa myöskin alkoi vuoto vkolla 5 ja vkolla 6 aloitin pistokset jotka jatkuivat loppuun asti samoin kuin raskaus!
  5. T

    Sain juuri toisen peräkkäisen keskenmenon

    Itselläni oli 5 keskenmenoa vuoden sisällä ja lujille otti! Silti nostan itselleni(ja miehelle joka kyllä oli valmis heittämään hanskat tiskiin) hattua, että en luovuttanut ja nyt meillä on mitä ihanin poika 1v! Minullakin oli 9v taukoa keskim.ja tämän viimeisen lapsen kanssa joten...tiedä...
  6. T

    Miten nopeasti rauhoittavat lääkkeet alkavat vaikuttamaan?

    Ota tunti ennen niin pääset perille, ennen kuin lamaannus iskee!
  7. T

    Noro-viruksen sairastaneet.Miten sulla ilmeni noro-virus ja kuinka kauan kesti?

    Jos olet ripuloinut runsaasti(vesiripulia) ja on kuumetta, ota yhteyttä lääkäriin! Nestetasapaino voi mennä pyllylleen eikä todellakaan ole suotavaa jos olet raskaana!
  8. T

    rv38 virtsatietulehdusoireita. Neuvola suljettu, otanko yhteyttä yksityiseen lääkäriin tms?

    Loppuraskausdesta mulla oli tihentynyttä virtsaamistarvetta ja tuli vaan pikkulusikallinen, mutta ei ollut tulehdusta! Maha painoi virtsarakkoa ja siitä oireet!
  9. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Terppi, viittiikö taas tulla valittamaan linjoille??? Ruokavalio repsahti taas jouluna ja eilen saldo oli 75,2 siis USKOMATONTA miten helposti kilot tulee muttei mene saati pysyis pois! Mä en nyt pisteile, mutta nutrilettia on kaapit täys ja eilen siis alotin!!! Saa nähdä miten tässä taas kerran...
  10. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Eilen en muistanut puntaroida, mutta tänä aamuna vaaka näytti 71,8kg eli nyt olis kaiken kaikkiaan lähteny semmoset 5,6kg ja kyllä se vähän alkaa jo tuntua ja näkyä!!!! Housut lököttää takapuolesta ja vyössä ei riitä reiät, vanha villakangastakki menee taas sopivasti kiinni kun tuli taas lumi...
  11. T

    Huuto.net ja maksu noutaessa?

    Ehkä sun pitäs sit perua se kauppa kun olet noin vainoharhanen! Sanot sille vaan, että maksu tilille ja kuitti mukaan kun tulee noutamaan ellet käteiseen luota(maksuautomaatilta maksaessa saa ainakin kuitin mukaan)!
  12. T

    mitä lahjaksi 13v pojalle?

    Samaa olen pähkäillyt! Miten joku cd tai lahjakortti esim.pelikauppaan jos tykkää pelailla! Esim.gamestopista saa käytettyjä pelejä jo kympillä ja 15e valikoima vaan kasvaa jos siis sellasta putiikkia on lähimailla!
  13. T

    Miks mun miehen pää on "luusta"?

    Sano, että perhepäivähoitaja ihmettelee varmaan miksi lapsi koko pvän hoidossa jos kerran isä kotona! Mies varmaan pelkää, ettei pärjää kotona lapsen kanssa kahdestaan?! Olisko hotomaksu pienempi, jos lapsi olisi vaan puolipäivähoidossa isän lomautuksen ajan? Vetoa taloudelliseen puoleen, että...
  14. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Paino tänään 72,9, suunta hitaasti mutta varmasti alaspäin! Mitäs täällä muille kuuluu kun ei kuulu mitään????
  15. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Huomenia, mukana ollaan vaikka vko onkin mennyt päin mäntyä! Paino tänä aamuna 74.3, että miinusmerkkinen kuitenkin :) Mua niin tympäsee tämä touhu ja sen hitaus, taidan hakea tänään lisää nutrilettia! Jaksamisia kaikille...
  16. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Moi! Lomalta palattu ja vaaka näytti aamulla 74,8 :o Pisteitä ei tullu laskettua ja hetihän sen huomaa! Kyllä pistelee...ei auta kun ryhdistäytyä TAAS KERRAN!!!!
  17. T

    Egyptin Hurghada lasten kanssa??

    Ai niin ja vielä että, meistä 5 vain minä sain vatsataudin joka kesti 2pv! Ihan kaikkea syötiin salaateista jäätelöihin, mutta joka pv otettiin lacto sevev nappeja ja välillä jopa muistettiin desinfioida käsiä, etenkin pienimmältä kun kottas joka paikassa ja pisti kaiken suuhun! Jos meri...
  18. T

    Egyptin Hurghada lasten kanssa??

    Moi! Tultiin just eilen Hurghadasta ja meitä oli matkalla 3 lasta(8kk, 10,12v) ja me aikuiset! Hotelli oli grand resort puolihoidolla, mutta illallis ruokia en menisi kehumaan! Aamupala oli varsin kattava ja hyvä.Kaupungilla yritettiin parina iltana käydä syömässä, mutta tarjolla oli joko ei...
  19. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Moi vaan...täällä ollaan kans repsahdettu :ashamed: Pe lopetin nutriletin ja la piti alk.laskemaan pisteitä, mutta meni aivan överiksi! Leipä ja kaikki maistu niin hyvältä ettei voinut lopettaa ja illalla käyt.ravintolassa syömässä eikä annos ollut todellakaan pieni eikä edes niin kevyt :p Eilen...
  20. T

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Minä aamuvirkku täällä jo käynyt puntaroimassa taas itseni eli... pituus 160cm lähtöpaino 77,5kg 3 vkon pudotuksen jälkeen 73,0 yht.-4,5kg Vähän puisevaahan tämä alkaa olla pelkkä litkujen nauttiminen, mutta jatkan nyt vielä ainakin huomiseen! Vkonloppuna olis vaan tarjolla ravintola...

Yhteistyössä