Hakutulokset

  1. M

    Metsolat, Puolangalla?

    Tietääkö kukaan missä tuo Metsolat-sarjan tila sijaitsee? Oon kuullut että Puolangalla, pitääkö paikkaansa? Postilaatikko kohtaukset on kuulemma kuvattu taas Naapurivaaralla.. Olis kiva käydä kyylimässä :whistle:
  2. M

    Kuinka monet kengät teidän taaperolla on tällä hetkellä käytössä?

    Siinäpä kysymys tulikin :)
  3. M

    mit vit, hellacopters

    sitte lopettaa :o byhyyyyyy yhyyyyyyyyyyyyyy
  4. M

    typy

    kylläpä meidän neiti on sitten iloinen kun pääsi poseeraamaan 1 vee kuviin... http://www.aijaa.com/v.php?i=2073507.jpg :whistle: se niistä hymyilevistä kuvista sitten.
  5. M

    Texas Hold 'Em

    pelaako muut? musta on tainnut tulla ismo laitela kakkonen :whistle:
  6. M

    L-KOODIN vika jakso viikko sitten maanantaina?

    mitä siinä tapahtu? taisin nukahtaa ja jäi vaivaamaan..
  7. M

    apua

    ..mun sängyllä taitaa olla susi.. http://www.aijaa.com/v.php?i=1905293.jpg soitanko palokunnalle vai alanko kiljumaan?
  8. M

    muotokuva-tatska?

    tietääkö kukaan YHTÄÄN hyvää muotokuva tatskaajaa suomessa? yritin googletella, mutta yhdenkään työn jälki ei ollut oikein sitä mitä hain. |O
  9. M

    en millää jaksa

    en jaksa pakata. mitä järkee on muuttaa sillai että just ennen jouluaattoo pitää kaikki olla pakattuna. vihaan asetella kuppeja ja kippoja sanomalehtien sekaan pahvilaatikkoon. :headwall: muuthan onki helppo tunkee jätesäkkeihin. hurraa ompa joulufiilis!!!
  10. M

    PANINI

    KERTOKAA MULLE, mitä juustoa ABC:llä myytävissä panineissa on..? ei sillä että fantasioin niistä joka päivä..:whistle:
  11. M

    Koiraihmisiltä apuja,koiran allergia?

    Meillä Papulla toistuvasti korvatulehduksia, raapii suupieliään ja nuolee tassujaan, . Eläinlääkäri sanoi että voi viitata allergiaan.(nyt ei ole korvatulehdusta päällä, eikä lipitä tassujaan, ruokana on usein jotain näistä:riisi-jauheliha-maksalaatikko-raejuusto/kermaviili-papanat) Minusta taas...
  12. M

    Hynttyyt yhteen

    Kuinka moni muistaa sarjan Hynttyyt yhteen ja/tai omistaa DVD:t? Tuskin olen ainoa, joka jaksaa nauraa Vapulle ja Virpille? =)

Yhteistyössä