Hakutulokset

  1. K

    Uskallanko?

    Eli vauvakuumehan on ja yritystäkin on ollut, mutta saimmekin yllättäin asuntomme myytyä ja talopaketti tilattiin...pääsemme maaliskuussa asumaan. Ongelma on nyt tämä, uskallanko hankkiutua raskaaksi vai pitäiskö hieman lykätä? Vaikka puoli vuotta? Menothan nousee uuden ison lainan myötä ja...
  2. K

    Gallup: Lainan määrä ja nettotulot

    Meillä tulee lainan tarve olemaan 120000-140000 e ja meillä tulot (molemmat nyt töissä) n. 3000 egee/kk. Laskelmia olen tehnyt ja lyhennettäisiin 700-800 e/kk. Pitää vaan ensin lähtee hakemaan lainaa, no meillä on ennestään n. 20000 säästöjä niin ehkä se auttaa..:whistle:
  3. K

    auto 6-henkiselle poppoolle

    mäkin tykkäisin Rellusta, kun saisi vaan tuon miehenkin luottamaan "ranskalaisiin"...hän kun on vannoutunut toyota-mies ja hieman alkanut lämmetä jo muille "takuumerkeille" kuten VW ja Volvo...mutta kun rahaa ei ole kuinka paljoa tahansa. sitten auton pitäisi olla melko tuore, eli ei yli 5...
  4. K

    auto 6-henkiselle poppoolle

    eli aloimme yrittämään nelosta ja auton vaihto tulee tässä joka tapauksessa ajankohtaiseksi pian...mikä auto olisi tarpeeksi tilava, jotta saisimme mahtumaan turva-istuin, turvakaukalo ja korokeistuin ja lisäksi kaksi aikuista ja 1 isompi lapsi...ja tietty kassit ja rattaatkin silloin...
  5. K

    Älvsbytalossa pitempään asuneet!!!

    kun me nimittäin laitamma älvsbytalon nyt ensi kevääksi ja ollaan jo monta vuotta suunnitelleet sitä. Meillä on tiedossa se, että monilla on ennakkoluuloja tätä talofirmaa kohti,mutta kun ollaan haastateltu ihmisiä jotka asuu jo älvsbytaloissa niin ei huonoja asioita juuri ole, niitä seinien...
  6. K

    hormonaalisen ehkäisyn jälkeinen vuoto

    eli onko muilla kokemusta miten kauan vuoto jatkuu hormoonikierukan jälkeen? Mulla poistettu 27.7. se kierukka ja 29.7 asti vuotoa ja todella runsasta, oli päivän tauko jolloinka heti tietty sekstattiin ja oltiin sitten molemmat ykskaks ihan veressä...:x
  7. K

    Ennustaja Ellistä :)

    eli sain vastauksen nyt lauantaina, ja se kuului näin; hänen kortit kertoi, että saamme vielä kaksi lasta, tytön 9/2008 ja pojan 10/2009. Minun puolesta tuo ensimmäinen on kiva, mutta neljännen jälkeen taidan pistää piuhat kiinni, joten tuo numero viitonen ei ole todellinen....
  8. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    eli vielä tuli sellainen mieleen, että kun kolmas tyttö oli jo vuoden ikäinen niin yksi tuuraava neuvolan lääkäri sanoi, että jotain maitoa lisäävää lääkettä/hormoonia on olemassa...:attn: jos näin on, niin haluaisin todella kokeilla...olisi ihana kokea oikeanlainen imetys edes hetken....
  9. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    Vaikka en ole edes plussannutkaan, niin asiat seilaavat vauva-asioissa, hoidossa ja synnytyksessä..ja koska mulla kolme lasta on jo, niin pelkään yhtä asiaa taas ja eteenkin huonon äidin leimaa! Minulta ei nimittäin tule maitoa, ei ole kellekään lapsistani riittänyt, pumppaamalla parhaimillaan...
  10. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    Vaikka en ole edes plussannutkaan, niin asiat seilaavat vauva-asioissa, hoidossa ja synnytyksessä..ja koska mulla kolme lasta on jo, niin pelkään yhtä asiaa taas ja eteenkin huonon äidin leimaa! Minulta ei nimittäin tule maitoa, ei ole kellekään lapsistani riittänyt, pumppaamalla parhaimillaan...
  11. K

    Nyt jo huono omatunto...jälleen!

    Vaikka en ole edes plussannutkaan, niin asiat seilaavat vauva-asioissa, hoidossa ja synnytyksessä..ja koska mulla kolme lasta on jo, niin pelkään yhtä asiaa taas ja eteenkin huonon äidin leimaa! Minulta ei nimittäin tule maitoa, ei ole kellekään lapsistani riittänyt, pumppaamalla parhaimillaan...
  12. K

    Ennustaja Ellistä :)

    eli kun odotin tämänhetkistä kuopustani ( huomioikaa positiivinen asenne!) niin kysyin madam mammalta ja silloin meni LA oikein eli 5.1.2004 mutta ennustetun pojan sijaan sain tytön.. nyt kysyin samaa molemmilta..saas nähdä saako vastauksia ja tulenko pian raskaaksi, aiemmin mun raskaudet ovat...
  13. K

    Viime viikolla (vko 29) ehkäisyn jättäneitä?

    minä poistatin hormonikierukan perjantaina ja mulla alkoi se "tyhjennysvuoto" sunnuntaina ja mietin, lähteekö mulla kaikki sisuskalutkin mukana...:kieh: mulle gyne sanoi, ettei tarvitse odotella mitään menkkoja vaan toimintaan heti kehotti ja sitten se sanoi, että olen nainen parhaassa iässä...
  14. K

    Tänään alkaa odotus :)

    kävin perjantaina otattamassa kierukan pois! minun tytöt ovat 7, 5 ja 3,5..ei muuta kuin nelosta odottelemaan tulevaksi =) mulla alkoi sunnuntaina kunnon järkkymenkat ja nyt eilen iski vatsatauti 39 asteen kuumeen kera...:/
  15. K

    Pino NELOSESTA kuumeileville!!

    kauhea vuoto alkoi sitten eilen, perjantaina tempaistiin kierukka poies... viime yönä kerkesin nippanappa vessaan yhden "tulvan" alta, valui jo jalkoja pitkin vaikka oli sellainen kunnon yöside...ja aamulla sama homma. varmaan kohtu "kostaa" parin vuoden minimivuodot nyt!!!:laugh: no, jospa...
  16. K

    kierukan poiston jälkeen..

    mulla kolme lasta ennestään ja he kaikki tyttöjä. oli niille ihanaa ostaa kaikkea suloista...nyt haaveilen siitä pojasta, mutta tyttö on yhtä tervetullut kuitenkin...kunhan terve on
  17. K

    kierukan poiston jälkeen..

    mulla viimeisimmät kuukautiset 8.7. ja eilen illalla heti harrastettiin...:attn: ja mä luulen, että mulla ovis aika lailla näillä main...yleensä enemmän kierron loppupuolella...
  18. K

    kierukan poiston jälkeen..

    minulta poistettu kierukka eilen, eikä vielä mitään vuotoa ole ollut eikä edes kipua. hieman menkkamaista selkäsärkyä aavistelee...:X
  19. K

    syysvauvasta 2008 haavelijat

    tänään otin kierukan pois, eikä käynyt kipeää...edellisen menkat 8.7. saas nährä
  20. K

    lasten ikäero

    minä olen jo antanut/mynnyt kaiken vaivakaman pois, koska meillä pienet tilat. Nyt joudun hommaamaan kaiken uudestaan, joskin tällä kertaa en varmaan kaikkea uutena...

Yhteistyössä