Hakutulokset

  1. kippana

    Kokemuksia Tupperwaren nokkamukista?

    Meillä tupperin nokkiksesta menny kannen keskiosan reikä rikki eli repeytynyt... Näitä on kuulemma tapahtunut paljon ja eivät korvaa, kun kerta sinne on sormia tungettu :$ Mun mielestä tollasten lapsille tarkoitettujen mukien tulis kestää hieman enemmänkäyttöä ja varsinkin tolla hinnalla :(...
  2. kippana

    Haluaisin liittyä tuonne "Toukotaaperot 2007" kerhoon. Miten onnistuupi??

    Bruschetta:lle YV:tä, sillä pitäis onnistua =)
  3. kippana

    Äitiyspakkaus 2 V taaksepäin...

    Meiltä pitäis jostain löytyä, en ole oaljon käyttänyt en tykkää. Liian iso lappu mun makuun. Laitahan YV:tä, jos tahdot.
  4. kippana

    TOUKOMAUST 2007

    Me ollaan kerhossa Toukotaaperot 2007 B) Bruschetalle YV:tä, niin saatat saada salasanan ;)
  5. kippana

    Eilatiin raskaana?

    Itse olin raskaana, oliskohan ollut 13-16 viikoilla?, kun oltiin mauritiuksella. Söin normaalisti kaikkea mitä muutenkin olisin syöny. Ja mitään ei tullut. Joten turha huoli pois ja hyvää matkaa :hug:
  6. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Suuri kiitos Marko H :hug:
  7. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Juu, meilläkin mies tuijotellu tekstiteeveestä noita lämpötiloja ja pakkaa suuronpiirtein jo topatakkia mukaan =) Millainen ilma yleensä sielä tammikuussa on? Siis eikös joku asunut sielä. Kiitos etukäteen!
  8. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Kiitos Garcia! Katsotaan josko mies suostui auton vuokraamaan...
  9. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Kiitos Zanna74.
  10. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Hulina Sama hotsku meilläkin =) Koskas ootte menossa. Kertoisitko kaikkea lisää vaikka yksärillä? :hug:
  11. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Kiitoksia RangaTanga ja LisaMarie B) Lisää vaan, kaikki mukaan :D
  12. kippana

    Kokemuksia Teneriffa (americas)

    Tonne olis tarkostus taaperon kanssa matkustaa ensi tammikuussa... Tyttö on silloin 1,7 vee. Kaikki neuvot, niksit ja muut asiat otetaan ilolla vastaan =) Tämä koskee sekä matkaa lentokoneessa kuin itse paikan päälläkin.
  13. kippana

    mistä nettikaupasta saa lastenvaatteita

    www.nettivaate.fi En ole tilannu, mutta eikös melkein joka paikasta saa laskulla. Täälä on ainakin ihania vaatteita =)
  14. kippana

    Teneriffalle joulukuussa

    Samaan paikkaan menossa , mutta vasta tammikuussa :hug:
  15. kippana

    Suosittele kaukomatkakohde (ei Thaimaa)

    Ehdottoman ihana mauritius on kokemisen arvoinen paikka ja passaa hyvin lapsiperheellekin. =)
  16. kippana

    Nalle puh mietelauseita?

    Tässä tämmöinen-tätäkö hait? "Entä jos..". Risto Reipas sanoi, eikä katsonut Puhia silmiin, "huomispäivänä emme olisikaan yhdessä?" "Mitä tarkoittaa ei yhdessä?" Puh kysyi. "Se tarkoittaa, että minä olen aina sinun kanssasi, mutta minä en ehkä aina ole täällä."
  17. kippana

    muita n.-33kg tiputukseen?

    -500 g, kyllähän se tästä hitaasti mutaa toivottavasti varmasti =) :hug: Hali kaikille onnistujille ja :hug: :hug: kaikille jotka tarvivat tukea!
  18. kippana

    Hei toukovauvat 07

    nosto :attn:
  19. kippana

    muita n.-33kg tiputukseen?

    Ou jee! Kaikesta mässäilystä huolimatta vaaka oli minun ystäväni, viikkopudotus -1,3 kg!! =) Mä laihdutan tolla PV:t kotona systeemillä, viikottain käyn nettiin laittaas omat painon ja vyötärön ja lantion ympärystän. Kyllä tää ainakin mulla toimii, kun jonnekin on paino laitettava, viimeksi...
  20. kippana

    muita n.-33kg tiputukseen?

    No niin, eka kunnon repsahdu takana :ashamed: Domino-pätkiskakkua, suolapalaa, kiinalaista, ym... No onneksi ei näy hirveesti vaikuttaneen painoon, huomenna virallinen puntaripäivä. :| Iloista viikonalkua kaikille!

Yhteistyössä