Hakutulokset

  1. R

    Äänekoskelta?

    En. Miten niin? =)
  2. R

    Äänekoski!

    Onko täällä Äänekoskelta tulevia äitejä/äitejä? Itse olen -82 syntynyt ja minulla on mies ja poika 02/06 syntynyt ja toista odotetaan syntyväksi 06/07. Kavereita täältä kaipailisin.. Mies kun on päivät töissä niin vaunulenkille ym. olis kiva saada seuraa toisista äideistä. reitsu.k@netti.fi
  3. R

    Äänekoskelaisia?

    Onko täällä Äänekoskelta äitejä/tulevia äitejä? Itse olen -82 syntynyt ja minulla on mies ja poika 02/06 syntynyt ja toista odotetaan syntyväksi 06/07. Kavereita täältä kaipailisin.. Mies kun on päivät töissä niin vaunulenkille ym. olis kiva saada seuraa toisista äideistä. reitsu.k@netti.fi
  4. R

    Äänekoskelta?

    Onko täällä Äänekoskelta äitejä/tulevia äitejä? Itse olen -82 syntynyt ja minulla on mies ja poika 02/06 syntynyt ja toista odotetaan syntyväksi 06/07. Kavereita täältä kaipailisin.. Mies kun on päivät töissä niin vaunulenkille ym. olis kiva saada seuraa toisista äideistä. reitsu.k@netti.fi
  5. R

    Äänekoskelta onko ketään?

    Täällä on äiti 24 ja poika kohta 8kk. Itse oon asunu täällä puolitoista vuotta ja työkavereita on mutta ei muita tuttuja. Perhekerhossa ollaan vasta 2kertaa käyty ja sieltäkään ei vielä kavereita oo tullu. Joten jos joku olisi vailla ratastelu/puisto ym. seuraa ni kirjoitelkaa...
  6. R

    Gallub:millä viikolla syntyi esikoinen?

    40+4 :heart:
  7. R

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kivat nimet! Meillä Leevi Juhani.
  8. R

    Paikkakuntagallup

    Eli mä oon Äänekoskelta! Äiti-82 isi-77 ja poika 7vko! Kiva kun on muitakin Äänekoskelaisia! :wave:

Yhteistyössä