Hakutulokset

  1. S

    Paikkakuntagallup

    Espoo
  2. S

    Pinoon äidit jotka syntyneet -85:)

    Täällä kans -85 vuosimallia! Tällä hetkellä odotellaan mieheni kanssa esikoista! :D Laskettu aika juhannuksena.
  3. S

    raskausoireketju(mahd.)

    Musta tuntuu jo että mä rupeen haaveissani kuvittelemaan kaikkia oireitani...: -vatsa pömpöttää... -virtsaoireet -yökkäily aamuisin -aina nälkä tai jano -menkat ihan kiemuralla että huhu!! siis välillä myöhässä pari vk ja sitten taas jatkuu.. -en mä jaksa enää uskoo että tässä koskaan...
  4. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Niin se vaatii ja pitkää miettimistä miksi ei ole tullu ja haluaako sittenkään tulla. Mulla on ollu kaikenlaisia ajatuksia jo tämän yrittämisen aikana..jos ei tulekkaan tai jos tulee liian aikaisin..
  5. S

    Mitäs jos pelottaa???

    Mulla on vauvakuume ja me yhdessä olemme mieheni kanssa päättäneet että pillerit lopetetaan. Mä lopetin ne tossa kuukausi sitten ja mua on ruvemmut pelottaa että millon ja jos mä tuun mä raskaaksi niin miten mä pärjään ja miten mun mies on mukana tässä hommassa!!!?? Meillä on omat harrastukset...
  6. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Se vaatii sitten kovaa harjoittelua! :D
  7. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Mäkin olen kuullut että keskimäärin menee varmaan noin vuosi yrittämiseen... En tiedä miten se on muhun vaikuttanut kun minulla on ollut joskus klamydia ja olen käyttänyt monta vuotta joskus kolmiolääkkeitä lääkärin määräyksestä jotka vaikuttavat myös lapsen saamiseen.. :| Toivottavasti ei...
  8. S

    oletteko jo kuumeilijat miettineet nimiä?

    En ole vielä plussannutkaan, mutta näitä nimiä olen jo miettinyt: Tytölle: Sanni, Sofia, Neea, Aino, Ulla. Pojalle: Tuomas, Valtteri, Sante. Ainahan tämä mieli muuttuu ja miehen mielipide otettava myös tottakai huomioon! :heart:
  9. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Aikamoinen tuuri teillä käynyt. Tämä on kyllä niiiin yksilöllistä!
  10. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Tätä kuumetta on niin vaikeaa sanoin kuvailla!!! Tästä on niin helppoa keskustella mieheni kanssa, mutta vielä on sillä asteella että kenellekkään ei olla puhuttu asiasta. Opintoni loppuvat noin ensi syksynä, joten pelivaraa on vielä jos venyy. Kaikille kiitokset hää onnitteluista!!! :)
  11. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Kiitokset onnitteluista!!! :) On se kyllä varmasti vaikeaa ensin tottua ajatukseen... Harmittaa keskenmenojesi puolesta.. Ystävälläni kävi äskettäin samanlailla vuoden yrittämisen jälkeen. Aika pahalta kuulostaa kun on ensin vuoden yrittänyt.. Minua pelottaa vielä entistä enemmän se että...
  12. S

    Kauanko kestää keskimäärin?

    Mieheni kanssa ollaan päätetty yhdessä että nyt on pillereitten lopettamisen aika! :) Ollaan hyvin onnellisia, menimme naimisiin kesällä! Ihanaa oli kuulla kuinka mieheni oli samaa mieltä kanssani vauvasta ja kertoi kuinka hänkin haluaa pikkuisen!! Tässä olen itsekseni pohtinut ja kysyn...

Yhteistyössä