Hakutulokset

  1. EkaaKertaaÄitinä

    auttakaa pottailussa :)

    Aloitin pottailun jo kun tyttö oli 6kk. Koko ajan potta oli mukana, ei mitenkään säännöllisesti mutta tuli tutuksi. Missään vaiheessa siitä ei tehty pakko-asiaa... Nyt ikää 1,7kk ja melkein täyskuiva =) Laitan yöksi vaipan ja välillä päikkäreille mutta yleensä vaippa on kuiva unien jälkeen...
  2. EkaaKertaaÄitinä

    Hei toukovauvat 07

    ja ohjeet :)
  3. EkaaKertaaÄitinä

    Hei toukovauvat 07

    mullekin salasana, kiitos. EKÄ
  4. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Miksen minä saa viimeistä sivua näkyviin...??? Eilenkin täällä yritin teille kirjoittaa :'( Apua!! EKÄ
  5. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Meillä tosiaan ei tämä netti ole toiminut, enkä ole päässyt teitä moikkaamaan:( Kovasti tekstiä tullut =) , ja joku ongelma kun en pääse lukemaan tuota viimeisenä olevaa sivua.. mutta pikaisesti tässä kuulumisia: Töissä menee hyvin, Peppikin viihtyy hoidossa kivasti. Nukkuu ja syö siellä...
  6. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Hei Hei kaikille!!! Hengissä ollaan..meidän netti ei ole toiminut ja tänään ihan yhtäkkiä alkoi toimia? :) Outoa... Pikaisesti, tyttö tuossa roikkuu sohvan reunalla ja kitisee. Olis varmaan uni mutta ei suostu nukkumaan. Nyt sillä on joku äitiäiti vaihe kun ei oikein ketään muu kelpaa...
  7. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat -07 Helmikuu

    Heissulivei!!! Kiitos uudesta ketjusta tiitteräinen Täällä minä töihin palannut äiti. Sunnuntaina oli kyllä outo olo, en ollenkaan ymmärtänyt että töihin pitäis mennä. No, maanantaipäivä menikin suurimmaksi osaksi ihan ihmettelyksi. Mutta vielä jännittävämpää oli varmasti meidän Peppillä...
  8. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Pikaisesti vaan... Meillä on tänään opittu konttamaan:) Äitiysloma alkaa noin kuukautta ennen laskettua ja siitä se 10kk. Mä olen ymmärtänyt sen niin, korjatkaa jos olen väärässä. No kun luin niin äippä78 olikin jo kommentoinut, mut samalla ajatuksella. Pakko mennä, takka ei ota...
  9. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Kukkuu |O En olekaan sitten pikkujoulujuhlien valvonut näin myöhään. Siskolle väsäsin kynnet eikä voitu aloittaa ennen kun Peppi meni nukkumaan..ehti jo kerran tossa herätäkin. Äippä78 kiitos vinkistä. Voisinpa kokeillakin..tulee tässä jo itselle sellainen olo että kuvittelenko kaiken...
  10. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Heipähei:) Eilen taas joku ihme nettikatkos enkä sitten päässyt tänne :headwall: Meinas ihan tulla (taas) vapinoita. Kauheeta miten kiinni on tässä koneessa, aina kun vaan mahdollista niin napsuttelemassa pitää käydä. Mulle sitten se lääkäri soitti niistä röntgenkuvista eikä siellä ollut...
  11. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Niin ja kun unohdin vielä siitä baloun hepasta... Iso :hug: sille! Kovasti täällä toivon, että kaikki menis hyvin eikä tarvis edes ajatelle sitä ... paikkaa. (en halua ääneen sanoa kun must niin kauhea sana). Taputuksia ja suukkoja kovasti poitsulle! :heart: EKÄ
  12. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Voi :'( ja hammasten kiristys!! Kirjoitin pitkät pätkät ja kun painoin vastaa nappia päätti meitin netti mennä pois päältä ja kaikki katos:( Yhyyyyyy!!!!!! Nyt sitten lyhennelty versio: Sehän oli äippä78 kun kyseli, missä minä asustan. Kävin kurkkaamassa kun jäi vaivaamaan. Siis täällä...
  13. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Ihan pikaisesti piti tulla kertomaan...juu ja just!! Nyt unohdin kukas sitä kyselikään, että missä asustelen. No kuitenkin, Turun suunnalla...aika kaukana teistä muista :( Mut mentävä vaihtamaan kakkavaippaa...jo viides tänään :o Palaan taas! EKÄ ja Peppi
  14. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Heipodeipo kaikille:) Tässä parin päivän paussi. Taas :ashamed: Mies lähti ja sisko siis tuli. Oltiin lauantaina saunassa mun vanhempien luona ja sitten herkuteltiin sipseillä ja karkeilla :whistle: Maha oli ihan täynnä ja lisää vaan piti ahmia. Hullua touhua! Tein viikonloppuna...
  15. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Hei hei kaikki :) Linjoissa taas häikkää...ihan kamalaa kuinka kiinni on kun jos ei päivään pääse niin rupee tärisyttämään ihan. Mut pikaisesti jotain, tyttö kohta päikkäreille ja mua odottaa huushollin siivous:( Mies lähti sinne Sveitsiin ja palaa sitten viikon päästä. Aika tylsää...
  16. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Huomenta päiviä :) Lumipyry täällä melkoinen mutta laitoin tytön kuitenkin aamu-unille ulos, nukkui sentään melkein tunnin. Pitäisi autolla lähteä tästä kaupunkiin, melko hiljaa saa ajella kun ei eteensä varmaan näe. Moonlight ihania uutisia:) Onnea kovasti! Mulla kans käytössä tota...
  17. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Tämä mamma ollut täällä taas nettipimennossa :headwall: ,ihan meinas käpy palaa kun tää kone ei toiminut. Sanon että kone ei toimi, jos netti ei toimi..mitäs muutakaan tällä vois tehdä:) ..mitäs mitäs, tässä sitten kun en nettiin päässyt niin tutkailin koneella olevia kuvia..ja videonpätkiä...
  18. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Onpa ollut päivä. Oltiin aamulla uimassa, meni melko huonosti. Jostain syystä meidän iloinen uimari on nyt alkanut vieroksua vettä siellä altaassa:( Roikkui mussa kiinni niin kovin, että mun ei tarvinnut pitää edes tytöstä kiinni. Ja iskän syli ei kelvannut ollenkaan. Taitaa tätä 8kk, äiti on...
  19. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Jos nyt ehtis hiukan rustata.. Täällä ihan järkky myrsky keli enkä voinut laittaa tyttöä ulos nukkumaan kun ei oo tossa pihalla katosta nyt kun remontit kesken. Tiesin jo etukäteen, että ei kyllä helpolla nuku sisälle sänkyyn. Otin maitopullon avuksi ja näytti jo hyvältä mutta sitten alkoi...
  20. EkaaKertaaÄitinä

    Toukovauvat-07 TAMMIKUU

    Täällä taas:) Ihan heti aluksi HeLiNä-83, minkä kokoisia annoksia teit ja millä määrällä sait niitä 43?? Kun itse teen niin ehkä 10pilttipurkkia:( Oltiin kans aamulla siellä 8kk lääkärillä kun viime viikolla meni vähän plörinäksi. Nyt sentään oli lääkäri paikalla:) Kaikki kunnossa! Hyvä...

Yhteistyössä