Hakutulokset

  1. V

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Huomenta.. en maltakaan pysyä kauaa poissa näiltä sivuilta..se on menoa siis taas..vauvakuume pitää kourissaan kovin. Cristiina ihana uutinen, hienoa!! Tulee varmasti huojentunut mieli ja vahva usko, että (pian) tärppää!! JEEE!! Verikoe ainakin on luotettava. (kokemusta on) JULI05 tiedän...
  2. V

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    vielä selvennykseks niille, jotka ihmettelee mun yk 1 tuolla ja lukee näitä valitusvirsiä, että syksy toivuttu (ja toivottu uutta raskautta) kesällä km:sta ja siks toi ykkönen kun nyt kierto säänn. mutta toiveet on olleet syksystä saakka korkealla, joten tiedän what it feels like......kun täti...
  3. V

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Perjantaita.. =) Lep :hug: perke..en täti!! :kieh: Ärsytys, yök. Myötätuntohalaus ja rutistus. se on niin syvältä..... :headwall: Tänne ei ihmeempiä... pitäs vähän opiskella viikonloppuna..se on ollu kivaa puuhaa töiden lisäksi, koska ajatukset on olleet muualla ja tän "synkkyys" ajan...
  4. V

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    niin juu..mun nimimerkki nyt vähän lyheni, mutta sama vauvahaaveissa on :) älkää kysykö miks..teknisiä ja muistiongelmia itsellä..en muistanu salasanaani ja ei enää antanu kirjautua em. merkillä koska se on jo käytössä (itselläni) joten tästä eteenpäin olen jompikumpi vauvahaaveis tai -sa...
  5. V

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    Kiitos lämpimästä vastaanotosta ja listalle lisäämisestä :saint: Käyn kuitenkin harvakseltaan (yritän ainakin hillitä itseäni) koska paremmin kestää pää kun on vähän (muka) muutakin ajateltavaa.. Saa kuitenkin laittaa listalle kp nyt 5/28 ja yk voisi olla kai 1 tai 2.. vaikea rajata, koska...
  6. V

    Ärsyttääkö puolison ex-elämä????

    eri asia on kuitenkin roikkuvat eksät, ja varsinkin lapsia pelinappuloina käyttävät!! VOI luoja olen saanut sitäkin sorttia niskoilleni. Moni voi ajatella että on katkeraa puhetta tai muuta, enkä haluaisikaan ruotia eksiä, mutta perheterapia kutsut ja rahan kinuaminen jatkuvasti vaikka on...
  7. V

    Tapaamisviikonlopuista

    ihan alalla ollessani ihmettelen myös tuota, kyllä se niin on että tapaamisviikonloput on isän heiniä, oma häpeä jos ei lapsiaan näe silloin, joutaakin häpeämään, mutta ei äidillä ole oikeutta puuttua tuohon. Niinpä.. miten jaksaa kontrolloida eronkin jälkeen jokaista liikettä mitä eksän...
  8. V

    Uusiomammat

    Aivan itse olen tuota mieltä myös, emme ole mikään "uusioperhe" vaan ihan tavallinen (ydin) perhe! Miehelläni on lapsi edellisestä SUHTEESTAAN, niin onpa kumma että sen jälkeen olisin uusiovaimo?? tai nykyinen! ýök, olen ihan vain vaimo. Että osaa ärsyttää jos joku laukoo uusiota kuvioon. en...
  9. V

    äitipuolen ja äidin eka tapaaminen

    silloin vuosia sitten kun nähtiin ekan kerran niin miehen kans vietiin laps kotiin, hyvin meni. ollaan nähty useesti ja juteltu, kaikki ok. Tietty jurppii välillä "kielenkäyttönsä" kun puhuu usein hänestä ja eksästään et silloin kun me.. sitä ja sitä.. ja ville on sellanen ja sellanen, ihan kuin...

Yhteistyössä