Hakutulokset

  1. R

    Mikä olisi hyvä nesteenpoistoon...

    ...suositelkaa?
  2. R

    Poika haluaa että tehdään raparperilunta, miten...

    ...tietääkö kukaan miten sitä tehdään? Pikku Kakkosessa Milja söi raparperilunta ja nyt sitä halutaan syödä meilläkin :-o
  3. R

    Lantiomittakuvaröntgenistä kokemuksia, löytyykö...

    ...muita ketkä joutuneet ennen synnytystä tuohon lantiomittakuvaa. Itse menossa tänään iltapäivällä. Ois kiva tietää mitä siellä tehdään siis miten tuo kuva otetaan? Riikkis 37+5
  4. R

    Alavatsan vihlonta...

    ...rv 35+2 tarkoittako tää jotakin. Myös alapäätä vihloo satunnaisesti ja vauva möyrii käsillään tuolla alavatsassa.
  5. R

    Huonovointisuus rv 34..

    ...onko ihan normaalia? Muutenkin ollut tänään vähän inhottava olo :ashamed:
  6. R

    Lapsen kannettava tietokone, kokemuksia...

    Kokemuksia kaivataan.... Meidän kohta 4-vuotias poika toivoo joululahjaksi omaa "tietokonetta". Kaupoissa vaan on niin monta vaihtoehtoa, että olisi kiva jos saisi muilta kokemuksia näistä "ensiläppäreistä". Kiitos etukäteen =)
  7. R

    Streptokokki-bakteeri...

    ...mulla on streptokokki-bakteeri. Kolmatta viikoa supistellut kivuttomasti, tiistaina olin labrassa ja tuloksena/syynä streptokokki. Nyt on ihan kauhee olo, vaikkakin helpottunut kun tietää etten oo ite kuvitellut supistuksia. Neuvolassa sanoivat että vaaraton kun se kuitenkin keretään...
  8. R

    pois pinnasängystäkö?

    Poikamme 1v 8kk nukkuu tosi huonosti pinnasängyssään, mutta meidän sängyssä nukkuu hyvin vaikka olisi yksinkin. Aloimme tässä tänä aamuna miettimään, että voisiko poikaa jotenkin ahdistaa olla pinnasängyssä kun nukkumaan meneminen on aina yhtä huutoa. Illalla siis nukutamme omaan sänkyyn, mutta...
  9. R

    Ystäviä Turusta?

    ..uusia ystäviä turusta hakusessa. Olen 23-vuotias ja esikoiseni on 2.5kk eilen sai nimen Kristian :heart: Perheeseemme kuuluu myös avomies 26v ja koira. Ystäviä ei ole koskaan liikaa. Ja ois tosi kiva tuntea joku muukin jolla on pieni/pieniä lapsia.

Yhteistyössä