Hakutulokset

  1. C

    Tunteeko kukaan J. Karjalaisen tuotantoa hyvin?

    Oon jo monta vuotta halunnut erään J. Karjalaisen biisin kuulla. Kuulin sen radiosta kerran vahingossa, enkä muista siitä mitään muuta, kun sen että siinä lauletaan jotain Karjalaisen nuoruudesta. Kuinka hän kuunteli nuorena koulunsa bändin soittoa, ja olisi halunnut mukaan mutta suljettiin oven...
  2. C

    hätäapupakkaus Savonlinnaan

    Ystäväni muuttaa Savonlinnaan opiskelemaan. Kerään sille pakkauksen, missä on valokuvia minusta, meistä, mun pojasta (hänen kummipoika), paikoista jossa ollaan käyty,musaa, etcetc. Olisko teillä jotain ideoita, mitä sinne vois laittaa? Vähänku äitiyspakkaus, mut siis Savonlinnapakkaus...
  3. C

    hauskoja faktoja

    -Jos huutaisit yhtä mittaa kahdeksan vuotta, seitsemän kuukautta ja kuusi päivää, tuottaisit tarpeeksi äänienergiaa lämmittääksesi yhden kupin kahvia. (Tuskinpa moinen on sen arvoista..) -Jos piereskelisit tauotta kuusi vuotta ja yhdeksän kuukautta, tuottaisit tarvittavan määrän kaasua...
  4. C

    miniläppäri

    Onko kellään kokemusta? Onko kirjaimet ihan eri paikoissa ku normi koneissa?
  5. C

    haamuviiva?

    Jos raskaustestissä on TOSI heikko viiva, niin onko se silloin ns. haamuviiva? Mitä se meinaa? Itselleni en kysele, vaan ystävälle.. :D
  6. C

    tyttö kuin taivas

    sulla on ihana nimimerkki. :) Oon jo aiemmin miettinyt sitä. :flower:
  7. C

    kolmosen kummallinen ohjelmisto...

    Eikös vielä viime torstaina tullut kolmoselta muodon vuoksi? Mihin se nyt hävis? Jäi ihan kesken. :o
  8. C

    kolmosen kummallinen ohjelmisto...

    Eikös vielä viime torstaina tullut kolmoselta muodon vuoksi? Mihin se nyt hävis? Jäi ihan kesken. :o
  9. C

    Yksin kotona

    Mä en osaa olla yksin kotona, ja mua risooo!! Mies on äänittämässä, eli sinällään ns ihan luvan kanssa poissa, mutta ärsyttää. Puhelin on tietty kiinni hällä, enkä yhtään tiedä tuleeko tänään, ja jos tulee niin millon. En osaa olla yksin, meillä on vielä aika iso koti, niin tuntuu jotenkin...
  10. C

    Liikunta sektion jälkeen

    Eli, itseä turhauttaa kun on vielä pieni masu jäljellä. Sektiosta kulunut kuukausi, ja haluaisin alkaa liikkua. Lähinnä haluaisin vatsalihasliikkeitä tehdä, koska silloinhan tuo lähtisi.. En kuitenkaan ole uskaltanut muutakuin kävellä, ja vahingossa olen hieman tanssinut muutaman kerran...
  11. C

    kiinnittynyt napanuora?

    Kirjoitin tästä jo vähän helmikuun helmet- topikkiin, mutta teen oman, koska haluaisin tietoa. Kävin tänään ensimmäisessä ultrassa, jossa osoittautui vauvan iäksi 12+5. Siellä muuten näytti kovin ihanalta (mun ja miehen mielestä siis), mutta kätilö sanoi, että näyttää siltä ettei napanuora...

Yhteistyössä