Hakutulokset

  1. J

    TAAPERON SITKEÄ TAUTI, ONX MUILLA???

    Meillä oli molemilla lapsilla silmätulehdus korvatulehdus ja paaaljon räkää ja yskää,kuumetta oli yhteensä 12vko! Saatiin vaikka mitkä lääkkeet mutta en voi sanoa että niistä oli hirveästi apua. Sitten luin suolahuoneesta ja mentiin koko perhe,muistan ikuisesti ensimäisen yön suolahuoneen...
  2. J

    talvihaalareista..

    Minkä hintainen on rasavil haalari? Kun niitten sivuilla ei ollut suositus hintaa. Entäs lenne haalari? Minä jo mietin talvea...Minkä merkkisiä haalareita teillä on ja onko ollut hyviä?
  3. J

    Korvatulehdus

    Kiitos,huomenna heti hakemaan!
  4. J

    Korvatulehdus

    Onko kukaan kuullut että olisi joku puuduttava korvageeli jota voisi laittaa kun on korvatulehdus?
  5. J

    kirpputori

    Onko Rekolassa kirpputoria? Jos on niin missä siellä?
  6. J

    2006 vuoden äitiyspakkauksen toppapuku

    Meillä oli kanssa sama ongelma kevyttoppapuvussa (vm -05),hihat olivat niin tiukat että emme käyttäneet sitä kun pari kertaa.Mutta sitten kun toinen lapsi syntyi ja oli kova pulauttelemaan niin parin pesun jälkeen hihat olivat ok!
  7. J

    selleri

    onko brion vaunut vielä jäljellä?
  8. J

    Löysin edullisen lelukaupan..:)

    heh,mä olin jo hyppäämässä autoon.. :D
  9. J

    Löysin edullisen lelukaupan..:)

    missä sellainen kauppa sijaitsee?
  10. J

    Vauva sekä taapero-> miten yhteiselo sujuu?

    Heh,Tiikerin arki kuulostaa tutulta..Paitsi että asutaan kerrostalossa,3 kerros ja ilman hissiä!Meidän poika on 2v2kk ja tyttö on 6kk.Me ollaan joka viikonloppu mun vanhempien luona,asuvat ihan maalla ja omakotitalossa jossa on aidattu piha.Niin me saadaan nauttia kunnolla ulkona...
  11. J

    Kauppareissut

    meidän 2 vee on kyllä niin vilkas että ei tule mitään jos kävelee vieressä..
  12. J

    Kauppareissut

    miten teillä onnistuu kauppareissut joilla on pieniä lapsia?Esikoinen on 2v ja kuopus on 6kk ja en ole vielä keksinyt miten onnistuisi helpointen.Esikoinen istuu ostoskärryssä mutta minne laitan meidän pientä tyttöä?Miten jos on kaksoset?
  13. J

    miksen mä pääse liberokerhon sivuille kirjautuu?

    Joo ihan sama täällä,pitäisi vissiin soittaa sinne mutta kun ei ikinä ole aikaa aamupäivällä!
  14. J

    talvihaalarista

    Eli minkä merkkinen haalari teidän kaapissa on?Poika on 2v ja mietin mikä olisi hyvä! Viime vuoden haalarista en tykännyt yhtään,kaula jäi niin paljaaksi ja vetoketju hankasi ja poika ei halunnut pitää kauluria tai kaulaliinaa..
  15. J

    Porvoolaiset!

    Tack,tack!
  16. J

    Porvoolaiset!

    tiedätkö milloin se on? =)
  17. J

    Porvoolaiset!

    Onko se suosittu lasten kirppis jo ollut?
  18. J

    Nan1 vai Nan2?

    Nan kakkosessa on vissiin lisätty rautaa muuten kai ihan sama kun siinä ykkösessa.
  19. J

    Mitä mieltä ootte siitä uudesta liberokerhosta

    Tosi tylsät noi lahjat,mun mielestä enemmän ihan pienten vauvojen juttuja,paitsi se yöpuku.Olen pettynyt koko kerhoon..
  20. J

    Carena turvaistuin

    onko joku ostanut cittarista carena turvaistuinta?Kokemuksia kaipailen!

Yhteistyössä