Hakutulokset

  1. J

    mikä koko haalarin??

    Moi! minulla on pikku tyttö joka on 1v4kk ja on vain 76cm pitkä ja ajatelin pitäisikö osta 80cm tai 86cm babymallinen reimatec talvihaalari?? Mutta hän kävele toosi kovasti jo. Pikku enkelin äiti:wave:
  2. J

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä kohta 26 mies 30,lapset 6v,5v,1v3kk, 3kk pästä syntyy vauva. Yhdessä oltu kohta 6vuotta :heart:
  3. J

    Kaksio & vauva

    Me sadaan 3kk pästä 4 lapsi ja meillä on asunto joka on kolme huonetta+keittiö 80.Mutta nyt me olemme aloitanut rakenta omakotitaloa 185 neliöinen. ;)
  4. J

    Mitä minä tehdä??

    Minä en tiedä mitä minä tehdä?Se on niin että minulla on tyttö joka on 1v 2kk nyt ja meillä on tulossa vauva 3kk pästä,ja minulla on brio sing ratasosa ja minä en tiedä jos minä pitäisi osta sihen se koppa+seisomalautta vai pitäisikö minä osta tuplaraattan??Tyttö on kävelyt nyt yli kk ja se ei...
  5. J

    Millasia välikausiasuja teillä on (tai suunnittelette olevan) vauvoillanne kevääksi?

    Moi! Minä olen ostanut meidän 8kk vauvalle ciraf söpö vk takki+henkselihousut,,toosi söpöä..
  6. J

    kuinka monta pukua on teillä lapsille

    Toi meni vähä värin, ei kuin ajatelin mitkä nistä ostan takki+housut VAI haalari??
  7. J

    kuinka monta pukua on teillä lapsille

    Minulla on myös tyttö joka on 10kk ja ajatelin että ostanko hänelle välikausitakki+housut ja haalari?? -Susanne
  8. J

    kuinka monta pukua on teillä lapsille

    Minulla on 5vuottias tyttö joka on päivätarhassa, ja ajatelin että pitäisikö hänellä olla 1 puku tarhassa,1 puku kotona pihassa ja 1 parempi takki kuin mennän kauppan ja kylän.Minä ostin jost hänelle yksi hienoa Icepeak tummarosa housut+v.punainen tumma rosa takki ja on myös parempi takki että...

Yhteistyössä