Hakutulokset

  1. Nette

    Vauva-arki on rankkaa!

    vauva arki oli itsellä niin rankkaa että siksi toista ei tule. Miehestäkin oli enemmän taakkaa kuin apua.
  2. Nette

    Lipuntarkastajat aiheuttivat traumoja ja kipua ilman syytä!

    Todella törkeää käyttää kaasua! Sitä käytetään vasta kun voimakeinot ovat todella vähissä. Hirveetä kamaa, ja vielä altistettu muita ihmisiä (lapsia?) ympärillä. Ja muutenkin todella törkeää käyttää voimakeinoja noin lasten edessä. Lipuntarkastajat ovat usein olevinaan jotain suurempaa ja että...
  3. Nette

    G: Olisitko hankkinut lapsen/lapsia yksin, mikäli et olisi löytänyt sopivaa isää lapselle?

    Kyllä Helppo vastaus näin yksinhuoltajana...
  4. Nette

    Onko tuo USAIN BOLT teidän mielestänne itseään täynnä?

    Minulla on monta Jamaicalaista ystävää, ja he ovat juuri tuollaisia, tyypillistä Jamaicalaista persoonallisuutta. Iloisempia, nöyrempiä, hauskempia, kunnioittavampia, ystävällisempiä ihmisiä saa hakea! Myös melkoisen räväköitä iloittelijoita, itseasiassa olen ajatellut että Bolt mahdollisesti...
  5. Nette

    voisitko tapailla miestä jolla menneisyydessä tappo?

    No en tietenkään missään nimessä. Lapseni lähelle en tappajaa haluaisi. Sen verran läheltä liippaa, exäexäni tapettiin. Normaali ihminen ei tapa, en kai haluaisi elää pelossa. Sellaiseen ihmiseen ei voisi koskaan luottaa joka pystyy toiselta hengen.
  6. Nette

    Kun olit synnytyskivuissa, tunsiko miehesi empatiaa sinua kohtaan?

    Exäni tiuski synnytyksen aikana, skitsosi ettei saa huutaa hänen korviinsa sattuu ja uhkasi pariin otteeseen lähteä menemään kun ei jaksanut hieroa selkääni oman mielensä mukaan kunnolla (olisin jäänyt yksin, ketään ei silloin paikalla hlökuntaa). Vauvan syntyessä meni saman tien nukkumaan...
  7. Nette

    Monenko miehen " käyttämä" olet?

    30-40, tasan kyllä ollaan käytetty puolin ja toisin
  8. Nette

    Kertokaa karmeimmat synnytyskokemuksenne!

    vauva syntyi harmaana "primääristi" hengettömänä ruskean ja vihreän puuron peitossa, elvytettiin. Oli tehohoidossa viikon, itsellä oli korkeat tulehdusarvot ja tipassa melkein viikon. Synnytys kesti 40h ja oli kaikinpuolin karmea, käynnistettiin oksitosiinitipalla, supistukset siis noin...
  9. Nette

    Voiko näitä antaa koskaan anteeksi/unohtaa?

    Et itse ole terve jos tuollaisessa suhteessa pysyt. Missä on itsekunnioituksesi sekä itsesuojeluvaistosi? Sinun pitää suojella lastasi. Nyt et sitä tee. Itsellä exä väkivaltainen, en kauaa katsellut kyllä...
  10. Nette

    Kuinka monta somali- tms. mamuperhettä tiedät kuka olis saanut tv:n sosiaalitoimistosta?

    ja jätä se sairas mies. Varmaan älyn jättiläinen muutenkin...
  11. Nette

    Kuinka monta somali- tms. mamuperhettä tiedät kuka olis saanut tv:n sosiaalitoimistosta?

    No kai sitä on varaa ostaa telkkari sossun perusosasta koska ovat tottuneet elämään niukasti- eivät laita rahaa myöskään alkoholiin tupakkaan, tekevät ruan alusta asti itse ja halvoista ainesosista ja ompelevat vaatteensa hyvin pitkälle. Tietoa on, olen jutellut tämän talon somaliperheiden...
  12. Nette

    Eiks pääsiäinen oo jo ohi, vois toi Lauri ottaa noi sulat pois päästään!

    samaa ihmettelen, tosi naurettavan näköistä
  13. Nette

    voi hitto! 1.5 vuoden takainen baariheila on saanut tietää *meidän* lapsesta

    miten joku voi tarkoituksella ja salaa haluta tulla raskaaksi jollekkin hoidolle?? Onpa sairasta. Turha ainakaan odottaa että mies nyt ryhtyisi tapailemaan lasta...
  14. Nette

    Viidakon tähtöset - Maisa ja Martina - kumman puolella olitte???

    Käsittämätöntä että Maisa vielä kehtaa näinä päivinä mustamaalata kilpakumppaneitaan omalla Facebookin fanisivustolla...
  15. Nette

    Viidakon tähtöset - Maisa ja Martina - kumman puolella olitte???

    Maisa tapansa mukaan liioittelee ja valehtelee täysin Martinan käytöksen häntä kohtaan. Kuvottava olemus! Riidan seuraukset - Viidakon tähtöset - Sub.fi
  16. Nette

    Viidakon tähtöset - Maisa ja Martina - kumman puolella olitte???

    Maisahan aloitti koko showhun: valehtelija, selän takana pahan puhuja, tekopyhä, feikki, dramaqueen, huomionhakuinen, lapsellinen kakara... Minkälainen persoona menee kirjoittamaan Facebookkiin Martinana kaikkea paskaa mustamaalatakseen Martinaa? Ihme skitso.
  17. Nette

    Laitetaanko taas kuvia miehistämme?

    mun mies lainas vähän mun meikkejä :whistle:
  18. Nette

    Mitä ajatteliisitte jos miehenne suutelisi toista miestä?

    en ajattelis mitään, sehän olis vaan leikillään. ja on kyllä näin tehnykkin!

Yhteistyössä