Hakutulokset

  1. R

    Minkä nimisiä ovat lapsenne ja mikä tulisi nimeksi jos teille tulisi vielä 1tyttö ja 1poika?

    aikas paljon on erikoisia nimiä, tai ainakaan ei ole minun korviin useasti tullut. meillä on poika iiro eljas antero ja tytöstä tulee ensikuussa minka maria :heart: jos saisimma vielä pojan niin siitä tulisi, joakim esko henrik ja tytöstä tulisi moona tai senja..
  2. R

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    meille syntyi tyttö maanantaina 27.8, klo 9.32. painoa neitillä oli 3230g ja 49cm pituutta. aamulla klo 7 heräsin kipeään supistukseen, ja pomppasin samantien ylös. supistukset tuli heti parin minuutein välein. herätimme esikoisen ja pakkasimme sen autoon ja vietiin samala sairaalaan mennessä...
  3. R

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    näinpä sen tosiaankin näkee, että aina ei ole lääkäreiden juttuihin uskomista, vaikka he kuinka kokeneita ovatkin. pari kk sitten jo sanottu, että pian syntyy, ja tässä sitä yliajalla ollaan. noh, tietysti voisi käyttää omaakin maalaisjärkeä :whistle: tänneppäs ei mitään erikoista...
  4. R

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    no niin sain valvottua viimeyön, ihan jumalattoman kipiät supparit tuli viime yönä 2-7min välein, ja verta alko tulemaan. verta tuli "paljonkin" yöllä, mutta nyt muuttunu veren sekaiseksi limaksi. tulee kuitenkin sen verran, että tarvii pikkuhousun suojan. aamulla taisi tulla viimeinen pala...
  5. R

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    nuunuu80: on se niin väärrin kun joillakin menee synnytykset noin helpolla. itsellä eka synty JOPA 16,5 tunnissa :( . Juu todellakin pelottaa, että meinaakohan tämäkin vauva tehä yhtä pitkää matkaa maailmaan, noin kellosta katottuna. esikoinenhan synty siis 39+1 ja nyt olen tämän mahan kanssa...
  6. R

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    miksi tuntuu että kaikilla muilla menee esikoisen kanssa niin hienosti, ja ite oon ihan väsy :( piitu10 en ymmärrä miten saat onnistumaan kaiken vanhempien lapsien kanssa. meillä on pojalla niin kauhea uhma, että olen ihan puhki. päiväunille laitossa menee semmoinen puolisen tuntia, samoin...
  7. R

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    täällä yksi äippä, joka ilmoittautuu muiden elomammojen mukaan. itsellä nyt rv 39. äitipolilla ovat sanoneet jo rv 36 lähtien, että pian syntyy, mutta tässä sitä vaan ollaan. neuvola oli viime keskiviikkona ja kun roplas alapään, niin sanoi että tuskin tulen enään tällä viikolla, mutta saapas...

Yhteistyössä