Hakutulokset

  1. V

    H&M:n alennuskoodista

    ooukkei. tattis. =)
  2. V

    H&M:n alennuskoodista

    onko se alennuskoodi jokaiselle henkilökohtainen vai kaikille sama eli voiko esim kaverini tilata samalla koodilla itselleen millä minä myös tilaan?
  3. V

    Outoja yhteensattumia -onko muilla ?

    eikun indiana jones pyörimään kun alat olla kypsä odotukseen :D
  4. V

    Uskaltaako laskea keskenään saunaan?

    mä olen laskenut, tosin kyseessä oli silloin 9 ja 6 vuotiaat.
  5. V

    Mitä olet viimeksi katsonut tallentavalta digiboxiltasi?

    tänään katsoin faktalta tallentamani kolmoset, neloset, viitoset.... kertoi perheestä, johon kahden lapsen lisäksi syntyi viitoset.... :whistle:
  6. V

    Testaa jalanjälkesi:

    pyöreä 0 tuli :D
  7. V

    Haluaisin lapselleni nimeksi EEVA!

    entäs EEVI? olisko se miehen mielestä sopivampi nimi. Miehesi varmaan mieltää Eeva-nimen vanhempaan naiseen...
  8. V

    mitä tahdot tehdä ensi kesänä?

    mennä mökille, viettää mahdollisimman pitkän loman, ei kyl varmaan onnistu kuin 4 ja puol viikkoa vaan... :/ mut onhan se parempi ku ei mitään =)
  9. V

    Muniiko teidän lapsille pääsiäiskukko?

    meillä munii kukko :D ja kun en oikeaa päivää muista niin sepä käykin sitten munimassa neljänä päivänä :whistle:
  10. V

    Mihin hävisi HAKU-toiminto???

    tuossahan se on uusimmat avaukset kohdan yläpuolella ;)
  11. V

    Mitä ajattelet kun näet raskaana olevan naisen?

    ajattelen, et onneks ei ite tarvitse enää olla tuossa tilassa ikuna :D vaikka silloin kun olin niin tykkäsin mut aika aikaansa kutakin :whistle:
  12. V

    Mitä mieltä nimestä Mariella?

    mullekin tuli viikkari mieleen. mut on kyl ihan nätti nimi.
  13. V

    Mun elämä pysähtyi viime perjantaina.

    :hug: olen sanaton :hug: voimia teille kaikille :hug:
  14. V

    Kuka julkkis olet?

    edelleen se tanja poutiainen. ei vaihtunut vaik laitoin et saa olla mies tai nainen... :kieh: eli kuivakko :/
  15. V

    .

    entäs mä :p
  16. V

    kuinka usein pesette hiuksenne?

    käyttekö te jotka ette tukkaa päivittäin pese niin kuitenkin suihkussa muuten-vaan-pesulla? esim sinä rötväles kun peset hiukset 4-5 pvän välein?
  17. V

    kuinka usein pesette hiuksenne?

    joka päivä, paitsi perjantaisin ei jaksa :D tiedän kyl ettei sais noin usein mut ei kestä olla muuten...
  18. V

    pystyykö jotenkin h&m:n tilauksesta poistaan

    meet siihen tilauksen kohdalle ja laitat paidan kohdalle lukumääräksi nollan.

Yhteistyössä