Hakutulokset

  1. Ä

    Lapsille kavereita

    Moikka :) Me asutaan keravalla ja varsinki mun lapset kaipais kavereita, poika 2-v ja tyttö 5-v...mä oon 25-v ja vauva on tulossa 7/2006. Oon yh ja olis kiva jos tunnettais vähän muitakin. Kirjotelkaahan :wave: tahdenlento@kolumbus.fi
  2. Ä

    Keravalta

    Heipsistä :) Mulla tyttö 5-v ja poitsukka 1v 10 kk. Mä oon kohta 25-v ja näiden lapsen yksinhuoltaja kotiäiti ja vaikka uusi mies onkin löytynyt, niin olis kiva jos päivisin olis jotakin seuraa lapsille ja mulle. Me asutaan Keravan keskustassa. tahdenlento@kolumbus.fi
  3. Ä

    pikku ukkeli kohta 2-v...apua

    Juups, tää meijän jössikkä on nyt sitten lopettanut päiväunien nukkumisen ja ruuat sylkee vaan lattialle :( missähän miekkosen ruokahalu mahtaa olla, varmaan vois olla uhmaikä alkamassa . Voi kun poika osaisi edes puhua niin olis helpompi mutta heittää vaan lattialle pienestäkin kiellosta...
  4. Ä

    Oottekos...

    Käyny täällä =) www.eroperhe.net/keskustelu sellanen yksinhuoltajien sivusto
  5. Ä

    Kerava

    Heips :wave: Mulla on pian 2-v poika ja tyttökin kohta 5-v eikä juurikaan kavereita heilläkään kun ollaan kovasti jouduttu muuttamaan. Asutaan keskustassa nykyään ja olis kiva saada uusia ystäviä. Ollaan kaikki vähän hassuja, rentoja ja iloisia =) tahdenlento@kolumbus.fi

Yhteistyössä