Hakutulokset

  1. H

    Onks täällä ketään muita joiden mielestä homoseksuaalisuus ei ole tervettä?!

    Ihmettelee vaan tätä maailmanmenoa... On homobaareja ja kerhoja ja ties mitä.. onhan niitä aina ollut, mutta nykyään tuntuu että sut leimataan ahdasmieliseksi jos et suvaitse homoseksuaalisuutta. Pitää olla niin avaramielinen kaikkea kohtaan. Esim. mulla on kaveri, joka sanonut olevansa bi...
  2. H

    G:pervessiä galluppia pukkaa..

    Nieletkö? EN :kieh:
  3. H

    Seksiä tänne, kiitos!

    Eilen illalla ajattelin yllättää mieheni tanssimalla eroottisesti.. no miehellä kun oli telkkariojelma kesken, niin sanoi vaan minun vähentäessä vaatteitani että "väistäs nyt, mä katon tätä ohjelmaa".... olin ostanut vielä sexyt uudet alusvaatteet. |O Raah! Miten seksielämä voi kuivua...
  4. H

    Masentuneista äideistä..

    Tätä en tarkoita millään pahalla, mutta surulliselta ja sydäntäraastavalta tuntuu aina lukea (ja nähdä IRL) äitejä ja isejä jotka ovat masentuneita ja ahdistuneita eivätkä hae itselleen apua! Itse sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja aika pian hain lääkäristä lääkkeetkin (jotka...
  5. H

    Kenen taapero/leikki-ikäinen nukkuu vielä perhepedissä?

    Meillä nukkuu. Vauvasta asti on nukkunu, ja tämä meillä hyvä ratkaisu. Käykö teillä lapset yksin nukkumaan vai vaativatko nukuttajan vierelleen? Meidän kaksvuotias vaatii tietyt unirutiinit - hyvä kirjan, lauleskelua yhdessä ja sitten nukahtaa siihen että silittää isin tai äitin poskea.
  6. H

    Kuinka moni itse vuorotyössä?

    Tai nimenomaan kolmivuorotyössä? Itse oon vähän miettinyt että hmmm... mitenköhän sitä jaksaa pakertaa kolmivuoroa koko loppuelämän ellei sitten saa sellaista työtä joka olis vaan päivätyötä *unelmoi* Olen vaan miettinyt että miten perhe-elämä kärsii kun kolmivuorotyössä, ja miten oma...
  7. H

    Mistä johtuu kun mies

    suuttuu kun olen allapäin tai varsinkin kun itken? Ihan kun ei olis empatiakykyinen ollenkaan. En ole vieläkään ymmärtänyt miksi hän aina raivostuu ja alkaa huutaa kun minua itkettää tai asiat on huonosti. Käskee lopettamaan "tuon naurettavan vollottamisen" ja ryhdistäytyä. Minulle itku on...
  8. H

    Kuka ei pysty aloittamaan päiväänsä ilman kahvikupillista?

    :wave: Täällä yks. Kuumaa kahvia pakko saada joka aamu sekä iltapäivällä, eli 2 kuppia menee höyryävää päivässä. Ilman kahvia jää tyhjä fiilis ;)
  9. H

    G:Äiti! Miten laittaudut aamulla?

    Siinähän se kysymys tulikin. Kiinnostaa, miten muut panostaa ulkoiseen olemukseensa päivittäin. Kuuluuko siihen kenties suihku, hiustenlaitto, meikit? Entä onko säännöllisiä kampaaja-aikoja, kosmetologikäyntejä jne. ? Itse käyn aamulla suihkussa, ehostan meikillä kevyesti ja hiukset jätän...

Yhteistyössä