Hakutulokset

  1. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Hei... Palailin piiiitkästä aikaa lukemaan, mitäs tänne kuuluu... Näytän olevan listalla vielä.. Saa siirtää jonnekin taustailijoiden taustailijoihin, ikisellaisiin :kieh: Ikäni puolesta kuuluisin tuonne 40+-puolelle, mutta jotenkin tämä asia alkaa jo menneisyyteen kuulua. Luovuttajaolo...
  2. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Täältäkin kurkin, yli-ikäisenä tähän pinoon enää... :ashamed: Pikkumyylle tulin onnea toivottamaan, ihanasta uutisesta! Muoks* ja tietysti kaikille muillekin tutuille :hug: Siiri, Pinkkis, muutkin... :heart:
  3. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Siiri S Surullista... :hug: Saman kokeneena tiedän, miten hirveä tunne tuo on. Silloin, kun itsellä oli tm., joku sanoi, että se on luonnon ehkä julmin tapa pettää. Kun ensin monta viikkoa odotat, ja sitten... :headwall: :ashamed: Voimahalaus! :hug: Itse en ole täällä juuri käynyt moneen...
  4. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Ihana uutinen sinulta! Lämmin :hug: ja onnentoivotus! Olen tooodella iloinen puolestasi! Jospa siitä vyöhyketerapiasta oli apuja :). :heart: Täysi oikeus sinulla on nauttia ja olla sekaisin, ihan puhtaalla omallatunnolla! :)
  5. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Osanotto sinun ja perheesi suruun! Kuten joku sanoikin, paapalle olisi varmasti ollut tarvetta. Kovin nuori oli isäsi vielä. Kukaan ei meistä voi aikaansa tietää, ehkä parempi niin. Tyttären vaari tapasi aina sanoa, että "käymään tänne on vain tultu". Harvasanainen viljelijämies sanoi sen...
  6. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Kaikille tasapuolisesti erinomaisen hyvää ja kaunista tätä vuotta! :xmas: Toteutukoon toiveemme!
  7. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Joulua! Kyllä on kuulkaa viime päivät menneet joulumyllerryksessä, ja niin menee vielä huominenkin. Kaupoissa on pyöritty, siellä on yhtä hullunmyllyä, kotona siivoustasiivousta. Mutta aivan jouluhörhönä nautin tästäkin :heart: Sitten jouluaattona kaikki seisahtuu kuin seinään, istutaan...
  8. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Mitämitämitä Sinderella! Tuohan on plussa! :kieh: Nyt toit kyllä valon pinoon! :hug: Onneaonnea! Ihanaa kuulla myös teistä, Pikkumyy ja Lumi-Marja ! amati Muttamutta, tuohan on ainoastaan hyvä merkki, että poijat on noin innokkaita kouluun lähtijöitä :laugh: Tosin vähän vähempikin into...
  9. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Siiri kiitos jälleen tietoiskusta B) Oikeasti hyödyllistä tietoa esim. tuo ajankohta, ei oviksen jälkeen...! Omalta paikkakunnalta en löytänyt kuin kolmet nettisivut, loppuja ei voi edes kuvitella, kun ei niistä tyypeistä ole missään mitään tietoa puh.numeroa lukuunottamatta! Kahdella...
  10. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Sinderella samaan aikaan on the line :kieh: Sun esimerkki rohkaisee vyöhyketerapia-asiassa nostamaan aseet tanaan :xmas:
  11. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Taikakuu ja Annemaarit :hug: Äiti-Kengu ja Neeanäiti Täällä ilmoittautuu yksi onneton rääpäle flunssailija, "vasta" viides päivä räkimistä ja kuumeilua. :x Voimat aivan menny...! Mistään kuumetta alentavista lääkkeistä tai luontaiskeinoista (auringonhattu-uute ) ei tunnu olevan apua, eikä...
  12. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Ei hemmetti Siiri =) Nyt kyllä varaan heti maanantaina ajan v-terapeutille. Eihän siitä mitään haittaakaan voi olla! Oletko puhunut terapeutille vauvahaaveesta? Varmaankin olet :xmas: Ajattelin, että se varmaan kannattaa kertoa... :heart: Eipä sulla nyt niin hirveitä promillemääriä ole voinut...
  13. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Pitihän sitä täällä taas pistäytyä. Kamalaa flunssa poden ja matalapainetta on muutenkin, mutta eikö se tästä :headwall: Mutta hipihiljaista täällä on kuin huopistehtaalla, Myyn poissaolo kyllä vetää tunnelmia apeiksi. :ashamed: Siiri Liehitellä pitäisi täälläkin viikonloppuna, semmoista...
  14. H

    40+ so what (vol. 3)

    Matsalu Taustalla jännitin myös, sormet ja varpaat ristissä parasta toivoen. Tosi pahoillani olen. :'( :hug: Älkää antako periksi! :heart: pyrstötähti Kiitos lämmin taannoisesta kutsusta palstalle, josta ilahduin :xmas: Kunnia-asia =) Mutta sallithan, että ujona hiirenä taustailen, ja...
  15. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    kuumetta Ei... :'( Ei voi olla totta! Olen pahoillani, todella pahoillani! :hug:
  16. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Rouva Pikkumyy Kylmät väreet menevät niskassa kun luen viestiäsi. Tuntuu niin epätodelliselta, niin kamalan pahalta. Ei ollenkaan todelta. Olin aivan varma, että tämä raskaus kantaa... En voi käsittää! Olen vaan kamalan, sanomattoman pahoillani. Tyhjyyden tunne on varmasti käsittämätön. En osaa...
  17. H

    40+ so what (vol. 3)

    Matsalu Tunkeudun tänne vielä toistamiseen :snotty: Kiitos tuosta ikää koskevasta tiedosta :heart: Varttia vaille 45-vuotiaalle tieto on lohdullinen. Onnea matkaan hoitoihin! :wave:
  18. H

    40+ so what (vol. 3)

    Hei! Anteeksi, työnnyn hiukan sivusta ketjuun, mutta satuin olemaan linjoilla... :whistle: Noista hoitojen yläikärajoista: klinikka, jossa olen, ottaa hoitoon vain alle 45-vuotiaita. Uskon, että sama käytäntö vallitsee muillakin klinikoilla Suomessa. Korjatkaa, jos olen väärässä - se tieto...
  19. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Minä sitten negasin ekasta hoidosta, mutta surut on jo pyyhitty ja eteenpäin mennään. Yhden päivän tietysti nyyhkin peiton alla, oikein pohjamutia kynnin, mutta kyllä se siitä sitten taas! Pakastimeen jäi pari hallaukkoa, niitä sitten nostellaan sieltä tammikuussa ja katsellaan paremmalla...
  20. H

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Voi hemmetti, hikipäässä kirjoittelin viestiä ja sitten naps, huitaisin jotain väärää nappulaa ja kaikki lensi johonkin... Uus yritys... Neeanäiti Vauvasi on ihana, suloinen pieni nyytti :heart: En ymmärrä mitään kromosomitutkimuksista ja siitä, kuinka pienistä "muutoksista" tutkimuksiin jo...

Yhteistyössä