Hakutulokset

  1. N

    G: 1,5-vuotiaanne mitat

    Tyttö 1v 3kk 12,3kg 84cm :heart:
  2. N

    Muita pienten lasten yh:ta?

    :wave: Miten jakselette? Minulla tyttö 1v 4kk ja oltu aina kaksisteen joten kaikki menee rutiinilla vaikka välillä väsyttääkin, tyttö kun huono nukkujakin ollut aina.. Jaksamisia :hug:
  3. N

    Pömppömaha

    \ Löytyy, tytöltä 1v 4kk. Söpöhän sellanen pikku reppu :heart: :)
  4. N

    Silmien väristä?

    Itselläni vihreät. Lapsella ruskeat, kuten isällään.. Kaverillani siniset silmät kuten hänen 1v pojallaan vaikka isällä ruskeat.
  5. N

    Yli 1-vuotiasta imettäneet!

    Tyttö 1v 4kk, imetän ja en sen kummemmin ole mietinyt millon lopetan.. Viimestään 2v:na..
  6. N

    Koska taaperot oppivat itse syömään?

    Mun tyttö 1 v 3kk kun itse ihan yjtäkkiä hokas lusikan tärkoituksen ja nyt ei saa äiti auttaa ollenkaan enään.. On seinätkin sen näköset :kieh:
  7. N

    Suosittele hyvää cd-levyä

    Meillä nuo Lasten ikivihreät on tytön mieleen. Dvd:stä Titi-nalle ylitse muiden :D
  8. N

    Milloin kävely alkaa sujua kunnolla?

    \ Mun tyttö otti ensiaskeleet 1v 1vko:n iässä ja pari viikkkoa myöhemmin kävely sujui jo mainiosti :D
  9. N

    Nimi tytölle?

    Olivia :D
  10. N

    kumpi nimi

    \ Mun mummu on Siiri ja laitoin tytölleni toiseksi nimeksi Siri. Miten olisi Saimi Siri Sesilia?
  11. N

    Tuntuu aikas pahalle,kun..

    \ Minä uskon myös kotiäitiyteen =). Saa rauhassa keskittyä lapsen kasvattamiseen ja vielä kun olen yh:kin niin varmasti olisi raskasta työt ja lapsen kasvatus.. Aion kotona olla siihen asti kun lapsi 2, ehkä sen kolmekin vuotta..
  12. N

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Aurora, kaunis nimi :heart: :D Viola Siri Helena on mun tyttö (1v 4kk)

Yhteistyössä