Hakutulokset

  1. I

    Nurmikon paikkaus ja kylvö?

    Hei. Oisko tietoo? Viime kesänä kasvatin nurmikon mutta siitä tuli liian harva ja maaperä on kai liian savinen. Ajattelin että siihen päälle laittaisin 1cm kerroksen multaa ja kylväisin uutta siementä. Jaksaako se vanha nurmikko kasvaa sieltä läpi? (hyvä olisi) ja milloin voin aloittaa tämän...
  2. I

    Kasvatusneuvoja pienien siskosten taistoon?

    Terve. Olisi tässä kasvatusmenetelmästä kysyttävää. Elikkä nuorempi tytär on 5kk ja vanhempi 1v ja 5kk. Ongelmana on se että vanhemmalla on tapana lyödä tuota nuorempaa, enkä oikein tiedä miten sen tavan saa pois kitkettyä. Itse en ala tietenkään vanhempaa lyömään kostoksi. En myöskään...
  3. I

    Siskosten välinen taisto

    Terve. Olisi tässä kasvatusmenetelmästä kysyttävää. Elikkä nuorempi tytär on 5kk ja vanhempi 1v ja 5kk. Ongelmana on se että vanhemmalla on tapana lyödä tuota nuorempaa, enkä oikein tiedä miten sen tavan saa pois kitkettyä. Itse en ala tietenkään vanhempaa lyömään kostoksi. En myöskään...
  4. I

    vene ja vauva

    Mökille teksi mieli ekaa kertaa muksun kanssa, Anni 9kk. Tukevalla avoveneellä pitää kuitenkin pari mailia merta kyntää. Kysymys: miten tuon ikäisen vauvan oikeanlainen kelluminen varmistetaan jos vene kuitenkin sattuu kaatumaan?
  5. I

    lastenlauluja kitarasoinnuilla?

    Varustettuna.. Tietääkö kukaan mistä voisi löytää? Tuli nuo ala asteen musakirjatkin jo joskus pois heitettyä.. Siellä ois ollut.
  6. I

    kitara ja lastenlaulut

    Mistähän vois löytää lastenlauluja kitara soinnuilla varustettuna???
  7. I

    kuuleeko?

    Huomenta :wave: Onpas kylmä. Mutta kirkasta onneksi ;) Joo että sellainen huolestuttaa että kuuleeko tuo meidän kaksikuinen taapero. Onhan hänellä peruslääkärin tarkastus 17.10 mutta kun ei malttais odottaa :/ Ei tunnu reakoivan ääniin.. miten sitä voisi testata kun ei edes torven töräys häntä...
  8. I

    vauva 5 vko. Näppylöitä kasvoissa?

    Hei. Varmaan aika normaalia, mutta tuntuu että ne hänellä ehkä kutiavat. Onkohan 5 viikkoiselle mitään salvaa joka tuohon auttaisi..?
  9. I

    silmien väri

    Hei. Milloinkohan vauvan silmien väri muuttuu siihen väriin mitä ne sitten tulevat olemaan läpi elämän?
  10. I

    isän vieroksuminen?

    Olen kuullut muutamalta kaverilta aikoinaan että lapsilla on jonkinlainen isänvieroksumiskausi??? Pitääköhän yleisesti paikkansa ja missä iässä suurinpiirtein tuollaista voi esiintyä? Kokemusta?
  11. I

    naisen hormoonit synnytyksen jälkeen?

    Niih. Vähän väliä saan kaikenmaailman haukkuja. Jos käyn poissa kotoota, jos joskus otan vähän alkoholia ja sitä rataa. En osallistu tarpeeksi lapsen hoitoon.. Jne. Itse olen täysin eri mieltä omasta osallistumisestani ja kaikesta muustakin mitä edellä mainitsin. Ajattelinpa vaan että onkohan se...
  12. I

    virikkeitä 3 viikkoiselle?

    Niin... Onkohan noin nuorelle vielä mitään mikä häntä kiinnostaisi? Kokemuksia?

Yhteistyössä