Hakutulokset

  1. G

    RS-virus taas liikkeellä rajuna!

    No meillä on jonkinsortin flunssa meneillään ja se on tullut ihan isomman mukana koulusta.. eli ei sitä tautia voi välttämättä välttää millään konstilla. Toivon mukaan ei oo rs-virus..
  2. G

    Kysymys pientenlasten isille!

    en kyl kuulu kohderyhmään, mut kerronpa mikä mua ihmetyttää. Eli mies harrastaa kaukista, ja yhteen pelireissuun uppoaa nelisen tuntia aikaa, lisäksi pelit on aina illalla ja 1-2 kertaa viikos. No täähän vaikuttaa tietenkin niin, et mies on väsynyt, kun vielä pitäis jaksaa töissä käydä...
  3. G

    -LOKAVAUVAT 2007-

    hei vaan ja liityn minäkin lokakuisiin, päivittäin käyn lukemassa ja aina välillä tekee mieli kommenttia antaa juttuihin.. Eli itsellä 12.10. syntynyt tyttö, mitoilla 53 cm ja 3870 g, sai nimen Ruusa Sanelma. Lisäksi perheessä mies ja 7 v. tyttö. Lueskelin vaan tuosta alkoholin käytöstä...
  4. G

    mikä neuvoksi

    taisi olla sinulla sitten raskas joulu.. Jaksuja kuitenkin! Uskon kuitenkin, että voit jo nyt onnitella itseäsi, kun pääsit mokomasta eroon. Miehiä kyllä maailmassa riittää.
  5. G

    Lasten nimiä

    Hilda Marikki 7 v Ruusa Sanelma kohta 3 kk
  6. G

    -LOKAVAUVAT 2007-

    ihan "ulkopuolisena" palstalaisena sen verran vaan kommentoin, et se pumppaamisen tulos ei missään nimessä oo verrannollinen siihen, miten paljon maitoa tulee kun lapsi imee. Itsellä on 12.10. syntynyt typy ja ihan vaan rintamaidolla mennään. Ja pumpata saan hiki hatussa, jos meinaan saada...
  7. G

    mikä neuvoksi

    vaan, tiedän et se ei oo niin yksinkertaista, mut silti. Vaik tulis kuinka hyvin tyttös kans toimeen, niin on aika raukkamaista vetää tuo nukkumisongelma esiin. Mäkin styylasin aiemmin hepun kans joka vinkui jo kasilta illal nukkumaan, ja loukkaantui, kun en itse voinut mennä viereen, kun...
  8. G

    Kolmenkympin kriisi?

    mun mielestä ois kaikkia kohtaa reilua, jos ensin erotaan ja sit vasta antaudutaan uusien tunteiden vietäväksi. Suurin osa teistäkin on huomannut vasta ihastuttuaan, et entinen ukko ja elämä onkin aika tylsä verrattuna siihen mitä EHKÄ voisi olla tarjolla. Se uusikin on aivan yhtä tylsä 10...

Yhteistyössä