Hakutulokset

  1. S

    Treffeillä?

    Pitäiskö sun kuitenkin keksiä ihan oma nimimerkki?
  2. S

    Unitietäjät !!!

    No mä voin katsoa unikirjasta... Avuttomuuden ja tehottomuuden pelkoa. Jos tunnet unessa huolta asiasta, pelkäät vanhenemista ja sitä, että et ole seksuaalisesti haluttava.
  3. S

    Toivottavasti juhannuksena sataa

    Eikös ne sellaista ole ennustaneet. Mulle ihan sama, olen töissä kuitenkin :) ...ja jos ois kylmää ja sateista, ei ois poliisilla niin kiire eikä varmaankaan ihan niin moni hukkuisi läträtessään.
  4. S

    Onko teidän lapset koskaan sanoneet; en tykkää sinusta äiti?

    Juu, on kuultu tämä lausahdus :)
  5. S

    3 kirjaa, jotka sinun mielestäsi täytyy jokaisen lukea?

    Laitanpa minäkin Äidin voimakirjan takakansitekstin. "Väsyneet äidit sekoilevat. Pesevät hiuksensa hammastahnalla. Lähtevät töihin yksi silmä meikattuna. Kutsuvat lapsiaan ja miestään koiransa nimellä, heijaavat lehtihyllyn luona tyhjiä ostoskärryjään kuin lastenvaunuja ja unohtavat vauvan...
  6. S

    3 kirjaa, jotka sinun mielestäsi täytyy jokaisen lukea?

    Mä en tykännyt tuosta, laitoin sen eteenpäin mutta en jaksa muistaa mikä siinä ärsytti. Sensijaan suosittelen sellaista kuin Äidin voimakirja. (Mervi Juusola)
  7. S

    Voi perse!!!

    Mäkin sanon että ajattele positiivisesti. Saithan sentään B)
  8. S

    Voiko 6v keksiä tällaista päästään :S

    Kuulostaa ihan normaalilta 6-v:n jutulta. Siis sellaiselta joita ne keskenään puhuvat kun riehaantuvat.
  9. S

    Kuuluko vieraiden siivota?

    No tiskikoneen kanssa en oo niin tarkka sinänsä, mutta haluan että astiat on esipesty kun ne laitetaan koneeseen. Ja sit mua ahistaa kun anoppi on muutaman kerran päässyt tiskaamaan käsin meillä, ensinnäkin tiskikone on ihan sitä varten että sinne laitetaan ne astiat ettei tartte joka...
  10. S

    Kuinka monen munan kakkupohja normiin kakkuvuokaan??

    Mun kakkuvuokiin sopii 6 munan kakku, mutta se toki johtuu täysin vuoan koosta :) Ja voit tehdä huomenna.
  11. S

    Kuuluko vieraiden siivota?

    Ei mun mielestä kuulu siivota, mutta yrittää olla sotkematta ja tosiaan viedä lautasensa ja kuppinsa tiskiin. Mitä keittiöhommiin noin muuten tulee, niin mä en itse tykkää yhtään että vieraat tulee auttamaan keittiössä. Sori vaan, meillä ei pääse edes tiskaamaan :) Paras kaveri on ainoa joka...
  12. S

    Muita ketkä eivät koskaan osta muroja, weetabixejä tms lapsille?

    Mä ostan kyllä suklaamuroja lapsille. Mutta niitä ei tarjoilla aamupalaksi tai iltapalaksi vaan saavat niitä joskus naposteltavaksi katsoessaan lasten ohjelmia.
  13. S

    Sattuuhan sitä :)

    Vaan mistäs se johtuu että noin huonomuistiseks on mennyt, iän mukanaan tuomia vaivoja vai ootko menny rakastumaan ;) ...vaan jos menis tekaisemaan jotain safkaa itselle nyt.
  14. S

    Sattuuhan sitä :)

    _miehet_. :headwall:
  15. S

    millä siistitte bikini rajat?

    Mitäs noloo siinä nyt... Itsepä on tekijä valinnut ammatin josta rahan saa :)
  16. S

    millä siistitte bikini rajat?

    Sokeroinnilla
  17. S

    Lehmä jahtasi !!!

    Olikohan se lehmä yh, kun tuolleen palomiehiä jahtasi? :whistle:
  18. S

    Ei kiinnosta seksi enää

    Mitäs siinä sitten... Vaihda kättä välillä :D
  19. S

    Tuntuu että tästä päivästä tulee sellainen mateleva päivä.

    Mä epäilen että tää päivä tulee vilahtamaan käsittämättömän nopeasti, koska pitäis saada kaikenlaista aikaiseksi (ja juuri siksi istun edelleen koneella :laugh: )

Yhteistyössä