Hakutulokset

  1. L

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Repa, syvä osanotto. Miehen isä lähti vuosi sitten samalla tavalla. Ei herännyt enää rutiininomaisesta sydänleikkauksesta. Hän oli 62v. Ei sitä oikein osaa käsittää, miksi näin käy. Jääräpäälle tännekkin oikein paljon onnea! Kaikille toivotan oikein hyvää joulunalusaikaa ja hyviä...
  2. L

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Siiri S vielä koossa :) Tulin toivottelemaan tsempit viimeisille päiville ja hurjasti onnea ja voimia varsinaiseen koitokseen :D Meillä illan viimeinen syöpöttely hoideltu ja pikkuneiti nukahti juuri. Päivärytmi alkaa jo vähän löytyä ja saa melkein koko yön nukkua. Kovasti täällä jännitän jo...
  3. L

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Kiitos kaikille onnitteluista:flower: Huomasin, että tuolta syntyneiden tiedoista puuttuu syntymäpäivä. Elikkäs Nuppunen syntyi 19.11.2010 ja muut tiedot onkin oikein :) Kotona on vauvan kanssa menny kaikki oikein hyvin. Vaikka vähän yöllä valvottaakin, niin se ei ole käynyt ollenkaan...
  4. L

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Syntyneet kohtaan saisi päivitellä uuden vauvan :) Meille syntyi 19.11.2010 tyttö:heart: Mittaa neitokaisella oli 50,5cm ja painoa 3926g ja viikkoja kasassa 38+4. Kaikkien näiden vaikeiden yritysvuosien jälkeen, petymysten kyynelten, epätoivon syvyyksien ja keskenmenojen surun seasta...
  5. L

    35 v + odottajat, vol 5

    Onnea hurjasti uusille plussille ja paljon onnea matkaan:flower: Tässä kopsua toisesta pinosta, kun ei jaksa kaikkea uusiksi laittaa. Neuvola oli tiistaina ja siitä se kaikki sitten lähti rullaamaan. Tyttö tuli:heart: Tiistaina menin sairaalaan sisälle. Keskiviikko aamupäivällä...
  6. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille:heart: Tyttö tuli:heart: Tiistaina menin sairaalaan sisälle. Keskiviikko aamupäivällä aloitettiin käynnistys pallonki menetelmällä, elikkä katetri kohdunkaulan kautta kohtuun. Sillä vavuduinkin aamuun mennessä hienosti 5cm. Siitä alkoikin sitten...
  7. L

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Tyttö tuli :heart: Kaikkien näiden vaikeiden yritysvuosien jälkeen, petymysten kyynelten, epätoivon syvyyksien ja keskenmenojen surun seasta elämäämme tuli vihdoinkin terve pieni suloinen tyttö. Rapia neljä vuotta häntä toivottiin ja nyt hän on tässä. Tuntuu välillä, onko tämä oikeasti totta...
  8. L

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Nallekarkille vielä tervetulotoivotuksen ja ihan erityisen paljon onnea matkaan ja kaikkea hyvää. Meillä on kans noita menetyksiä ollut ja yksi keskeytys vaikean aivojen ja kallon rakennevian vuoksi. Meidän pienellä oli anenkefalia :( Raskaus keskeytettiin rv 15+5 ja pieni poika syntyi. Koko...
  9. L

    35 v + odottajat, vol 5

    Niin ne päivät vaan vähenee. Ens viikon torstaina pitäis alkaa tapahtuun. Jos jostain syystä ei käynnistellä silloin, niin pystytän leirin synnärille enkä suostu poistuun, kuin kahtena kappaleena. Niin kertakaikkisen väsynyt olen tähän muhkeaan olemukseen ja vaivoihin. Vauva on jo hyvän...
  10. L

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Onnea Sintsulle tyttösestä:flower: Taffolle onnittelut 30 poksumisesta ja vipan kympinalkamisesta :) tillukas, paljon jaksuja ja muista todellakin levätä!!! Vaikka annetaan lupa puuhastella jotein, niin se on sitten vähäistä se tekeminen. Muistan niin läheisesti tuon ajan, kun ei tienny...
  11. L

    35 v + odottajat, vol 5

    pimpula,voi miten ihanasti kirjoitit, minä hormonihirviö täällä ihan parun:hug: Just ne oikeet sanat tähän hetkeen ja päivään. Paljon jaksuja sulle kans ja vieläkin enemmän jaksamista sitten, kun tuplat on kainalossa. Mulla on ollu aamukolmestaihan järkky olo. Epäsäännöllisiä aika kipeitä...
  12. L

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    jääris, kiitoksia tiedosta :) Mä en sitärokotetta sitte eilen neuvolassa saanukkaan, kun räkätauti vaivaa sen verran lujaa. Ens viikolla sitten uus yritys. Tänään ollu koko päivän hirvittävä jomotus ja vihlonta mahassa ja aamuyö kolmesta supistellu epämääräisen epäsäännöllisesti. Olo ei juuri...
  13. L

    Kenellä tulossa 4:s tai enemmän!?

    Meille kuudes tulossa. Edelliset on jo osasta isoja. Pojat 18-,pian 14- ja 9-vuotiaat, tytöt 17- ja 5-vuotiaat. Aikas lailla alusta täälläkin taas vauva arki alkaa, mutta eiköhän sitä taas pianpyöritä rutiinilla arkea. Pari viikkoa vielä olis aikaa tämän pikkukuutosen syntymään. Tyttöä lupailleet.
  14. L

    35 v + odottajat, vol 5

    Jambo, sulla on tällainen pallo nopemmin kun arvaatkaan:) Ihan kuin muillakin. Kyllä ehdit kirota vielä sen sata kertaa kankeutta ja odotat innolla jakautumista :D Tuossa kuvassa se ei edes näytä tavallista kummemmalta, mutta sf mitan puolesta tää on mammutti ;) SiiriS, voi ihanuus sun...
  15. L

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    kojootti, meillä samiset matkarattaat ja se kulma on siinä kyllä niin pieni, että varmasti vähemmän selkä tossa väsyy, kun yhdessäkään turvakaukalossa, joka olis rattaissa. Kävin hakemassa vaunulasta (vaunula.fi) vielä vitosella jalkapeitteen noihin ja makuupussi lämmikkeeksi, niin niillä...
  16. L

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    duracel, toivottavasti kaikki hyvin. Mulla oli ekat 20 viikkoa vuotoa järjettömän runsaasta tuhruun ja kaikkea mahdollista siltä väliltä. BM onnittelut 30 rajapyykin ohituksesta JES! Viimenen kymppi :D jääris, mulla olis tuo sama piikki odottamassa huomenna neuvolakäynnillä. Tuliko sulle...
  17. L

    Olikos se niin että tyttö näkyy r.testissä myöhemmin kuin poika?

    No ei kyllä sukupuoli viakuta millään tavalla tuohon juttuun. Mulla on näkyny niin tytöt kuin pojatkin ihan samoihin aikoihin. Ikinä en ole kyllä tuollaista väitettä edes kuullu. Varsinainen kaupunkilegenda :D
  18. L

    35 v + odottajat, vol 5

    Voi happis, ei just kurjempaa vois olla, kun tuo kutina! Mulle tulee aina mahaan järkky ihottuma noin 20 viikolla ja se katoo aina noin pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Hmm...pistää miettimään kans, mistä moinen johtuu. Tää on ollu mulla joka kerta. Tänään piti olla synnytystapa-arvio, mutta...
  19. L

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Liirah, mulla oli sektio meni näin. Alkutoimien ja itse leikkauksen jälkeen näin tytön ihan hetken aikaa ja hänet siellä leikkurissa sitten pikaiseen putsailtiin ja kapaloitiin isän syliin. Siinä sitten vielä saatiin vähän poski poskea vasten halitella ja suukotella. Sen jälkeen vauva ja isä...
  20. L

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    duracel, paljon onnea ja tarrasukkia pikkuiselle. Tervetuloa .) SD, tottahan toki voi kysyä ja kerronkin. Neuvolassa terkkari kuunteli ääniä ja syke oli 200 paikkeilla. Makailin hyväsen aikaa siinä petillä ja kuunneltiin uudelleen. Aina vain syke korkea ja nousi vain. Sain saman tien...

Yhteistyössä