Hakutulokset

  1. R

    Esikoinen 47-vuotiaana, juttua uusimmassa 2+-lehdessä

    oli eräässä lehdessä juttu äidistä, joka oli saanut kuopuksensa 50-vuotiaana. Itse olen kohta 46v ja minulla on alle vuoden ikäinen lapsi. Ihmeen hyvin olen jaksanut. On tosinut ollut tuuria, kun vauva on nukkunut yöt hyvin jo parin kuukauden ikäisestä.
  2. R

    Lapsivesipunktio

    Ajattelin ensin, että en kommentoi yhtikäs mitään tuohon raskauden keskeyttämisjuttuun downin perusteella. Mutta ehkä jotain kuitenkin. Tunnen suorastaan fyysistä pahoinvointia siitä ajatuksesta, että joku ihminen ei saa tulla tähän elämään sellaisen syyn kuin downin takia. Sitä en ymmärrä, enkä...
  3. R

    Lapsivesipunktio

    Koittakaa nyt ymmärtää, että down ei todellakaan ole sairaus! Älkää siis puhuko downista sairaana.
  4. R

    Lapsivesipunktio

    Lääkäri ei saa milloinkaan suositella aborttia! Jos joku on näin tehnyt, hän on tehnyt suorastaan virkavirheen. Vakavat sairaudet jäävät kyllä löytymättä tavallisissa punktioissa. Down ei ole sairaus. Ja useimmat downit todellakin ovat "aurinkolapsia".
  5. R

    Lapsivesipunktio

    Yleensä noissa punktioissa pyritään löytämään downin syndrooma, joka ei ole sairaus eikä yleensäkään mikään paha asia. Muut trisomiat löytyvät myös ja ovat vaikeampia vammoja. Mutta suuri osa todella vaikeista kromosomimuutoksista jää löytymättä. Siinä mielessä tuo keskenmenoriski on melko...
  6. R

    Onko muita?

    Onko kukaan muu alkanut hoitaa pientä vauvaa, joka ei ole oma? Mitä mieltä olette asiasta? Jaksanko reilusti yli nelikymppisenä alkaa hoitaa muutaman viikon ikäistä vauvaa? Tarkoitus olisi siis alkaa sijaisäidiksi lapselle ja hoitosuhde tulisi mahdollisesti kestämään pitkään, kenties lapsen...
  7. R

    Olenko ainoa?

    Onko kukaan muu alkanut hoitaa pientä vauvaa, joka ei ole oma? Mitä mieltä olette asiasta? Jaksanko reilusti yli nelikymppisenä alkaa hoitaa muutaman viikon ikäistä vauvaa? Tarkoitus olisi siis alkaa sijaisäidiksi lapselle ja hoitosuhde tulisi mahdollisesti kestämään pitkään, kenties lapsen...

Yhteistyössä