Hakutulokset

  1. E

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    Hei todella pitkän ajan jälkeen! No nyt pääsen vihdoin ilmoittamaan tännekin, että meille syntyi viime tiistaina 20.5. pieni poika, joka painoi syntyessään 3660 g ja pituutta hänellä on 52 cm. Lopulta pitkän odotuksen jälkeen poika tuli maailmaan käynnistyksellä 16. päivänä lasketun ajan...
  2. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

    Helou, pitkästä aikaa.. Tänne kuuluu odotuksen suhteen hyvää.:) Viime perjantaina olin kontrolliultrassa ja vauveli todettiin niissä kuvissa ainakin terveeksi. Eli kontrollin syy, mahdollinen ongelma vauvan toisessa munuaisessa oli korjaantunut normaaliksi: Jee! Poika painoi siis...
  3. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Heippa tytöt pitkästä aikaa.:) Täällä voidaan ihan hyvin.:) Juttujanne olen seuraillut kovasti sivusta, vaikka kirjoittelu on vähissä. Vaunuasia: meillä Brion duot, sellaiset beessi-ruskeat, joissa pikkasen oranssia. Ei mitkään unelmat ulkonäöltään mutta ajaa asiansa, toiv. Ja noihin oli...
  4. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Moikka! Kiitos äippä 84 vastauksestasi isyysasiaan. Kaikki mieltä askarruttanut tuli selväksi.:) eeti: Mikähän työtoveriasi riivasi, että jutteli sinulle tuollaisista? Uskomaton idiootti! #()&%&¤%&/ ! Mä laitoin viikko sitten Kelan postilaatikkoon paperit ja jo tiistaina tuli päätökset...
  5. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Moi, mulla on kysymys niille pareille, joilla on lapsia/saa lapsen avoliitossa? Eli tämä isyyden tunnustaminen: tehdäänkö ennen lapsen syntymää?> Jos, niin missä vaiheessa? Millainen prosessi käytännössä on, toisin sanoen, kenelle tunnustetaan, missä ja mitä (tyhmäkin tietää, että mitä, mutta...
  6. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT tammikuussa

    Hei, mäkin täällä pitkästä aikaa.:) Mullakin on ollut (kai) noita harjoitussuppareita. Ne eivät satu, vaan lähinnä tuntuvat. Huomaan niitä joskus kävellessä: pinkeä tunne alavatsalla, joka menee kyllä sitten ohi. Muuten vauva taas tässä koneellakin istuessa melskaa kovasti.:)...
  7. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Huomenia! Eilen oli tosiaan meilläkin ultra.:) Vauva on periaatteessa ihan terve. Hänellä on toinen munuainen vioittunut (ahdas) mutta kätilö vakuutti, ettei se tule vaikuttamaan vauvan elämään. Tilannetta seurataan vielä yhdellä kontrolliultralla noin seitsemän viikon päästä. Ja meille tulee...
  8. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Heippa pitkästä aikaa! No nyt on joulun ajan työt takana ja taas jouluhössötysten ohella aikaa lueskella sekä kirjoitella tänne.:) Vointini on ollut vähän niin ja näin.. eli pissatulehdus ei ilmeisesti vaan taltu millään: soitan varmemmista tuloksista vielä tänään. JA elämäni ensimmäistä...
  9. E

    raskausoireketju(mahd.)

    Moi, luin tätä ketjua tooosi usein, kun haaveilin raskaaksi tulemisesta. Nyt kun sitten olen ihanasti paksuna, voin yrittää muistella miltä vikat päivät ennen oletettujen kuukautisten alkua tuntui: - olo aika tyyni ja rauhallinen yleisesti koko kierron ajan - mittailin lämpöjä ja oviksen...
  10. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Minkä takia mulla ei tavallinen ) merkki toimi, vaan aina tulee silmänisku..? Lopetan sulkeiden käytön, kun tulee epäselvyyksiä.
  11. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Hei kaikille ja lämmin kiitos tuestanne. :hug: Perjantaina soitin sitten vielä kertaalleen terveyskeskukseen ja sanoin olevani hieman huolissani tilanteestani. Sain tuoda vielä viimeisillä minuuteilla uuden näytteen, joka olikin sitten jo ihan selvä tapaus.. proteiinit noussut...
  12. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Moikka taas.. Alkaa mennä totaalisesti hermot. Mulla on ilmeisesti uusiutunut virtsatietulehdus/ei koskaan mennytkään ohi. Mutta kun taaskaan kukaan ei joko terveyskeskuksesta tai neuvolasta vaivautunut minulle asiasta ilmoittamaan. Tänään soittelin sitten varmuuden vuoksi neuvolaan, että...
  13. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    ONNEA Jenni! :flower: Haaveilen itsekin naimisiinmenosta ja avioliitosta. Harmi, että mies on asiasta eri mieltä.. mua loukkaa välillä kovastikin se, että hänen mielestään avioliitto ei ole niinkään tärkeä, mutta voi mennä joskus naimisiin sen takia, että "ei se häntä haittaakaan"..:(...
  14. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT joulukuussa

    Moi, wilhelmiina81, mäkin voisin ottaa salasanan. :flower:
  15. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Terve, siskot! Ihanan valoisa talvinen pakkasaamu näin pimeimpään vuodenaikaan.:) Join justiinsa mukillisen glögiä ja se lämmittää kivasti.:) Carmen kirjoitti masun koosta. Mua tää asia vähän mietityttää.. Illalla olen niin turvoksissa, että voimme miehen kanssa aina todeta jonkun asuvan...
  16. E

    opiskeleva äiti

    Musta tuntu, että Tilsun teksti kuvas aika hyvin mun tekstiä paitsi että olen nyt kolmannen vuoden opiskelija. Syksy meni ihan mönkään yökkäillessä (viikkoja nyt 17+3) ja nyt olis sit kauhee kiirus saada jotain aikaiseksi ennen kuin on pakko jättää koulu ainakin vuodeks. Täytyy ottaa asia...
  17. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Heips.. poika04, ihmiset eivät aina ajattele, mitä suustaan päästävät. Minä loukkaannuin jopa sellaisesta kommentista, joka koski taloudellista tilannettani. Pärjäämiseni lapsen kanssa tavallaan kyseenalaistettiin: olenko siis huono äiti, jos olen sekä opiskelija että äiti? Toisaalta...
  18. E

    FINNEJÄ!!! mikä avuksi..

    Moi AnnaManna, mulle lääkäri sanoi, ettei niille oikeastaan voi tehdä mitään raskauden aikana. Sanoi vaan, että huolellinen puhditus ja perusvoidetta. Ja nyt rasvaankin ihoa tosi paljon. Mulla tuo rasvaaminen on auttanut, ei vie pois jo tulleita näppyjä mutta hillitsee uusien syntymistä edes...
  19. E

    ULTRAT TYÖTAISTELUJEN AIKAAN?

    Hyviä uutisia: työtaisteluvaara on ohi!:)
  20. E

    TOUKOKUUN TOIVOTUT marraskuussa

    Maanantaita!:) London calling: oliko/onko sullakin pissatulehdus oireeton? Itselleni tieto tulehduksesta tuli ihan puskista ja pistääkin nyt sitten miettimään, kuinka voin tietää auttavatko antibiootit ja uusiiko tulehdus? Jaksamisia muuten sinulle. Jenni30v: kärsin itsekin tasan vuosi...

Yhteistyössä