Hakutulokset

  1. E

    kastemekkoja??

    Onko netissä verkkokauppaa missä myytäisiin kastemekkoja??
  2. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    18.6 A-tyttö klo.5.24 Paino. 2360g ja 44cm ja B 5.40, 2320g ja 42 cm. Synnytys lähti käyntiin vesien menolla 17.päivä ja useempi tunti meni että supistukset alkoi. Supistuksia estävän piikin sain mikä oikeestaan vaan helpotti oloa ja sain nukuttua hurjat 1,5h. siitä huolimatta tytöt syntyi...
  3. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    18.6 A-tyttö klo.5.24 Paino. 2360g ja 44cm ja B 5.40, 2320g ja 42 cm. Synnytys lähti käyntiin vesien menolla 17.päivä ja useempi tunti meni että supistukset alkoi. Supistuksia estävän piikin sain mikä oikeestaan vaan helpotti oloa ja sain nukuttua hurjat 1,5h. siitä huolimatta tytöt syntyi...
  4. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~kesäkuussa~

    Eilen taas jouduin minäkin sairaalaan. Tänään pääsin pois. Kontrolli ultrasta passitti synnytysvastaanottoon ja siit osastolle yöks. Kivuliaita suppareita oli. loppu kun sain piikin. Meinas et jos piikki ei auta, vauvat saa syntyä. eipä viellä ole onneks syntyny. vauvoli oli molemmil painoarvio...
  5. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Eilen taas jouduin minäkin sairaalaan. Tänään pääsin pois. Kontrolli ultrasta passitti synnytysvastaanottoon ja siit osastolle yöks. Kivuliaita suppareita oli. loppu kun sain piikin. Meinas et jos piikki ei auta, vauvat saa syntyä. eipä viellä ole onneks syntyny. vauvoli oli molemmil painoarvio...
  6. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Ohhoh, onpas tänne syntyny taas vauvoja! Onnea kaikille!!! :heart: :heart: Meillä on ollu kone rikki.. :ashamed: Ukko osti mulle uuden koneen synttärilahjaks! :D eli pääsen taas kirjotteleen tännekkin aikani kuluks! Mutta täälläkin ollaan edelleen yhdessä kasassa. Ultrassa 31+1 viikoilla...
  7. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Uih, ihanaa!!:heart: Hyvä että kaikki meni hyvin! Olispa itte myös isoilla viikoilla... :ashamed: olo on jo kovin tukala ja inhottava... Eliza 31+2
  8. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    ultrassa taas käyty, A painoarvio oli 2015g ja B 1891g. et kohta 2 kg raja molemmilla rikottu! :D Kaikki edelleen masussa kivasti. A oli perätilassa ja B raivotarjonnassa. et jos näin aikoo pysyä, on kuulemma sektio synnytystapana.. :ashamed: mut joo, siihenkin alan olla valmistautunut etten...
  9. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    ultrassa taas käyty, A painoarvio oli 2015g ja B 1891g. et kohta 2 kg raja molemmilla rikottu! :D Kaikki edelleen masussa kivasti. A oli perätilassa ja B raivotarjonnassa. et jos näin aikoo pysyä, on kuulemma sektio synnytystapana.. :ashamed: mut joo, siihenkin alan olla valmistautunut etten...
  10. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    SatuKa ja Eleanor78, kuinka teillä ja vauvoilla menee? :) äh, täällä masu kipee ja sekasin! :ashamed: Inhottavaa. Ens torstaina mulla taas ultra, jännittää taas vaikka siellä on tullut kuitenkin jo käytyä useemman kerran! :laugh: Mulla tavote nyt ensin on se 34 viikkoo. ja sitten 36...
  11. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Jemima, täällä kans tytöt pyörii kamalasti. Ei pysy aloillaan ollenkaan... eli tässä nyt ei tiedä saanko sen alatiesynnytyksen minkä kovasti haluaisin. Viimeksi A oli perätilassa (tulossa kaksinkerroin ulos peppu eellä) ja toinen makaa sen päällä pötköllään. :/ et en usko että alatiesynnytys...
  12. E

    Hormonikierukka...raskaana?????????

    sisko tullut raskaaksi x 2. ensin kuparikierukan kanssa ja sitten hormonikierukan kanssa.
  13. E

    Odotusajan vitamiini?

    Multitabs raskaus, vajaa 17e yliopiston apteekista.
  14. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Adanea! mulla ihan samanlaisia fiiliksiä! ei tunnu aika kuluvan ollenkaan, pelottavan hitaasti vaan menee. :ashamed: Mulla tullu painoo n.14,5kg nyt. Mä en oo saanu sairaalakassia vielä pakattua. kai se olis ekoja hommia mitä pitäis tehä. Tekis mieli kyllä pedata jo pikkusille sängyt ja...
  15. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Joo, kyl mä rauhallisesti otan nää viimeset viikot. =) Kyl tuo sen verran paljon säikäytti! Kontrolli tarkastus cervixille on jos on oireita, (ultralla) niin ensi viikon torstaina. Täällä saatiin tietää kaksosista viikoilla 10+0, ekassa lääkärin tarkastuksessa kun ihan neuvolassa...
  16. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Just kotiuduin sairaalasta tänään, toissailtana vuosin verta (vähän, mutta tarpeeksi että huoli tuli) ja supisteli paljon. Mut nyt kaikki ok, kaulaa reilu 3cm jäljellä ja kiinni. Sain kortisonipiikin x 2 et vauvoje keuhkot kypsyis ja supistuksia ehkäsevän piikin. et säikähdyksellä selvittiin...
  17. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Just kotiuduin sairaalasta tänään, toissailtana vuosin verta (vähän, mutta tarpeeksi että huoli tuli) ja supisteli paljon. Mut nyt kaikki ok, kaulaa reilu 3cm jäljellä ja kiinni. Sain kortisonipiikin x 2 et vauvoje keuhkot kypsyis ja supistuksia ehkäsevän piikin. et säikähdyksellä selvittiin...
  18. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    SatuKa, Voih! Laitahan pikkuisista kuvia! =) Kiva että vauvat voi hyvin! :heart:
  19. E

    Heinäkuiset 2008 *tuplamammat*

    Masun profiilikuva viikoilta 29+0 Eliza 29+4
  20. E

    HEINÄMAMMAT 2008 ~toukokuussa~

    Heräsin aamulla vartin yli 4 kamalaan masu kipuun. :ashamed: uskon et kipuilu on johtunu vaan maha vaivoista vaikka alaselkää on jomottanukkin vähän sillon tällön. Täs masuprofiili viikoilta 29+0. Eliza ja tuplat 29+4

Yhteistyössä