Hakutulokset

  1. E

    paetaabjo huoneesta?

    lähteekö kukaan?
  2. E

    helppivä urheilurintaliiveistä

    mistä löytäis urheilurintaliivit jotka on kevyesti topatut... olen huomannu että ovat olleet kaikista tukevimmat... viimeisten ostosta on tosi kauan aikaa ja nyt tartteis uudet löytyä!
  3. E

    G: paras karaåke biisi ikinä

    Siis laittakaa biisit jonoon mitkä iskee ihan varmasti karaåken listalta ja laulaisitte!
  4. E

    äiti haluan paistinpannua ruuaks!

    Näin meillä kun kysyin mitä syötäisiin meidän 2.5veeltä. Siis tarkoitti paistinperunoita!
  5. E

    lumenen huulten rajaus kynästä

    tietääkö joku onko sävy omenapuu n4 kokonaan lopettettu uudistusten myötä vai onko vaan huonot valikoimat mun lähikaupoissa???
  6. E

    mistä löytyy kunnolla joustavat pillifarkut

    vinkkejä. mä haluan semmoset kunnon joustavat mut kuitenkin farkut ei leggareita (kun niissä ei ole ikinä takataskuja)
  7. E

    vauvan ummetus

    vinkkejä kehiin... meidän melkein reilu 3kk vauvamme ei ole kakannu reiluun viikkoon. aikasemminkin tosi vähän kakkaillu ja nyt väli on kyllä jo todella pitkä. voiko noin pienelle antaa jotain mikä hieman kiihdyttäis projektia vai onko vauvani menny tukkoon(heh) muistaakseni vanhempikin poika...
  8. E

    te joille tehty inseminaatio

    onko normaalia että toimenpiteen jälkeen vuotaa verta?
  9. E

    bebanthenia paidassa eikä lähde pois

    Auttakaa nyt hyvät ihmiset mua avutonta. ostin uuden paidan ja pojan jalasta tuli heti rasvaa eikä lähteny tabortilla. nyt vinkkejä ilmaan!!! (paita on meinaan aivan ihana)
  10. E

    äippäpakkauksen bodyn nepparit ei pysy kiinni

    minne voin valittaa? muistaakseni oli joku mahdollisuus siihen. onko muilla ollu samaa ongelmaa viime vuoden paketin vaatteiden kanssa?
  11. E

    mikä naimisiin menossa on niin kauheaa?

    meillä on lapsi ja olemme olleet yhdessä jo 8 vuotta. olen kertonu miehelleni että haluan naimisiin. hän sanoo aina että mennään vaan. kuitenkaan asiasta ei keskustella sen enempää... ei päätetä päivää tai mitään muutakaan. itse ainakin ajattelen asiaa järkevästi mielestäni. lasten ja mieheni...
  12. E

    kuinka kauas olet valmis lähtemään kampaamoon??

    miten on. onko kampaamon sijaittava "keskustassa"? käytkö lähimmässä liikkeessä hiustesi kanssa? tulisitko hyvän palvelun perässä kauemmaksi?
  13. E

    naisen "siemensyöksy" onko mahdollista???

    onko muilla tämmöistä.. että orgasmin saadessa tulee ns. siemensyöksy vai onko tämä vain virtsankarkailua??? :ashamed:

Yhteistyössä