Hakutulokset

  1. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

    moi vaan kaikille! Mut voi pitää siel listassa ihan vaan ens syksymmällä aloittavana..eli vielä ei odotella eikä aloitella.. :-) kiitos kuitenkin..Tässä elämä heittää henkisesti mullin mallin, että millon uskaltaa aloittaa, millon työt kondiksessa, ja millon, millon, millon.... oon ollu nyt...
  2. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

    On teissä ytyä, kuukkarit starttasi heti, kun oli asiani tänne laittanu! eli hyvä meininki, tänne vaan kirjottamaan, ni ehkä muutakin alkaa tapahtua! :-) :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
  3. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

    hei, mitä teen? Olen lopetanut ehkäisyn viime kuun 14. eikä menkkoja kuulu vieläkään, raskaana en voi olla. Voiko olla ettei menkat tuukkaa takas heti kun hormoonit lopettaa?? kauhee olo, että ois joteki muuttunu vialliseksi :'(
  4. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    kiitos kaikille vastauksista, ja minä kannatan kyllä KVART ÖVERIN ehdotusta tehdä uusi otsake ja keskustelu sen alle. Voisi tämä hidastelu vähän helpottaa.. Mietin, että onko nykyään jotenkin enemmän lapsettomuus ongelmia, ja mistä ne johtuvat, vai eikö ennen vanhaan vaan asioista puhuttu?
  5. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    ..ja vielä- coce ja unico, tosta katkeroitumisesta: minulla on juuri tällähetkellä yhden ystäväni kanssa sellainen tilanne, että hän ei siedä, että edes alan puhua toisten vauvoista, haaveilla omasta perheestä tms. Hän kääntää puheen heti muuhun tai jättää lapsellisesti vastaamatta. Syynä siihen...
  6. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    =) on ollu mukava lukee teidän kokemuksia , itse olen ehkä enempi taka alalla koska aloitus ei ala vielä vuoteen. Olen todella kiinnostunut, että minkälaisissa elämäntilanteissa olette, niin te jotka jo yritätte vauvaa, kuin tekin joilla alkaa yritys vasta myöhempänä? Itse olen yrittäjä...
  7. O

    Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset

    =) mahdunko mukaan ketjuunne, täällä 27 v, pian 28 ja haaveiluasteella, yritystä suunnitellaan tonne syksyksi 2008, huomasin, että täällä olisi muutama muukin aloittamassa silloin, vauvakuume on tässä vasta alkanut pikkuhiljaa, ja ikä on alkanut mietityttää, että voiko vielä odottaa kauan?
  8. O

    URA VAI VAUVA

    moi hemuli! Meillä alkaisi myös , alustavan suunnittelun mukaan vauvailu syksyllä 2008, häät on ensi kesänä. Mutta kyllä minua on alkanut painaa kanssa työhön liittyvät asiat, olen yksityisyrittäjä, ja yrittäjillä kun ei ole oikein mitään "hyvää" keinoa jäädä pois töistä. Firma on sitten...
  9. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    :-) no on on elo-syyskuu syksyä!! hei kivaa että teitä on noin monta!
  10. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    on kivaa lukea kun jotkut ovat jo tosi toimissa! Onko syksyllä 2008 tositoimiin, vapaaseen yritykseen aikovia??
  11. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    kiitos! viesti saatu!
  12. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    :flower: kukkia kihlautuneille ja tsemppiä testaajille ja testausta odottaville! Mahtava ketju! : ollaan löydetty kohtalotovereita niin kaksosasiassa ja syömishäiriöasiassa ja ties mitä vielä tulee eteen. Näinhän näiden kuuluu parhaimmillaan toimia! ja kiva tunnelmakin vielä!
  13. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    moi! minä olen 27 ja kihlattu 28. Minua askarruttaa vauvahaaveilussa se että sain kuulla gynellä, että koska mulla on geeninä toi veritulppariski, niin joudun heti pistokuurille, ja vauva/sikiö erikoistutkintaan heti kun raskaus ilmenee.
  14. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    Eli jos on muita joilla alkaisi yritys elokuussa-syyskuussa 2008??? olisi kiva kuulla teistä, ja ehkä olettekin jo ilmoittautuneet, mutta itse olen niin uusi ketjussanne, että ihan alusta en ole juttujanne lukenut! Tulen itse kuulumaan (jos vauva suodaan) automaattisesti riskiraskaus ryhmään...
  15. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    :hug: Halaus kaikille niille jotka kärsivät yksinäisyydestä/ tai kaverikadosta! Jen Pen: Olen ihan tosi iloinen että teillä on kavereiden kanssa saatu onnistumaan ja sopimaan yhteiselo eri elämäntilanteissa. Mutta itse taisin sattua vaan nyt sellasenn pikkusieluiseen tyttö triangeliin, josta...
  16. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    kuumeilija: No tässä sitten ymmärretään hyvin toistemme tilannetta. Minä asun Kaakkois-suomessa. Opiskelin länsi-suomessa ja siellä vierähti se yli 4 vuotta, sinä aikana minulla oli paljon kavereita opiskelujen myötä, mutta nyt niinkun vastakkaisella puolella suomee, ja siksi pudetäänkin...
  17. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    :'( tänään on ollut aika vaikea päivä. Minulla on ihana mies ja parisuhde kunnossa, ja kiva työ , olen yksityisyrittäjä, joten aika yksin viikolla. Olen törmännyt tosi ikävään asiaan; kaverit, jotka ovat eri elämän tilanteessa ovat jättäneet minut. Tänään keskustelin ihan avoimesti asiasta...
  18. O

    vauvakuume mutta ei vielä

    moi! Mahtuuko mukaan vielä yksi haavelija? Minä olen käyttänyt noita mihipillereitä melkeen koko ehkäisyikäni ajan, ja tietty pitää olla aika tosi hyvä mäihä, jos yhden pillerin unohdettua juuri silloin tärppäis.Minulla ei ole ainakaan ikinä tapahtunut vahinkoa minipillereillä, vaikka...
  19. O

    Synnytyskertomuksia?

    onko nykyään tavallista että kaksosia synnytetään alateitse vai milläperusteella kaksosia sektioidaan? Kertokaa tietämättömälle. kiitos jo etukäteen.

Yhteistyössä