Hakutulokset

  1. Poio

    Isä... minuun sattuu! KETJUVIESTI!

    :'(
  2. Poio

    Brio Pony

    Suunnitelmissa hankkia nuo tuolle 2v6kk:lle. Kokemuksia? Ootteko ostaneet niihin kuomun? *oho* olikin alotus samoista rattaista.. Tsori! :snotty:
  3. Poio

    Olkaa varovaisia!!!

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1706439
  4. Poio

    Onko kukaan ollut Linda Linella Tallinnassa?

    Mietittiin josko yhdistettäis tulevan Hesan reissuun pikamatka Tallinnaan. Onko kukaan matkannut tällä Linda Linen nopeella botskilla? Millasta oli?
  5. Poio

    Rippilahjaksi kummilapselle?

    Mitä olette antaneet lahjaksi kummilapsellenne (pojalle)? Mietin vaan vaihtoehtoa ristille.
  6. Poio

    Millanen turvaistuin?

    Millasia turvaistuimia teillä on autoissanne reilu 2v:llä? Mietityttää vaan, kun pojalla tulee kohta tuosta välikokomallista (?) pää yläreunan yli. Painoa ei tosin ole sitä 15 kg vielä.
  7. Poio

    Mälläsin sit meidän auton..

    Onnistuneesti ajoin auton "vinoparkkiin" josta kaara alko sit luisumaan sivullepäin suoraan vieressä parkissa olevaan maasturiin.. :o Omasta autosta puskuri halki ja naarmuja, maasturissa alahelma lommoilla. Voiko ihanammin päivä enää alkaa.. :headwall:
  8. Poio

    Kaverilla raskausmyrkytys! Apua!!!

    kaik ok
  9. Poio

    Niimpä..

    Joopa joo....
  10. Poio

    Paljonko näistä me&i vaatteista vois pyytää?

    74-80cm oranssit polvihousut 74cm oranssi-valkoinen autonkuvabody 74-80cm sininen auto t-paita Vaatteet on ehjiä, siistejä ym. Ei nuo enää ens kesänä tolle meidän juipille mahdu..
  11. Poio

    Tekemistä työporukalle?

    Laittakaas hyviä ideoita, mitä vois keksiä jotain extreme-tekemistä n.20 hengelle Tampereella? Mulla oli sumopaini turnaus varattuna, mut se meni puihin.. :| Rahaa olis käytettävissä 300-400e. Auttakee?
  12. Poio

    Kananmunaton kakun pohja?

    Etsiskelen hyväks havaittua ohjetta kananmunattomaan kakkupohjaan? Olisko kenelläkään? :wave:
  13. Poio

    Auttakaa sisustus pulmassa!!!

    Meille tuli eilen uudet soffat, jotka ei nyt sit sovi meidän olkkarin väritykseen yhtään. :| Puhuttiin vielä kaupassa, et halutaan sellasen ruskeat, joissa on vähä punertavaa mukana. Mut viddu, nuo on melki mustat! :o Eli keksikää verhoille, sisustustyynyille tms. uus väri joka auttais tähän...
  14. Poio

    Suosittele toppakintaita!

    Suositteleppa mulle hyviä ja lämpimiä toppakintaita 2v taaperolle!? Tänään käsissä uudet kintaat, ja sormet oli parin tunnin ulkoilun päälle ihan jäässä.. :ashamed:
  15. Poio

    Suosittele toppakintaita!

    Suositteleppa mulle hyviä ja lämpimiä toppakintaita 2v taaperolle!? Tänään käsissä uudet kintaat, ja sormet oli parin tunnin ulkoilun päälle ihan jäässä.. :ashamed:
  16. Poio

    Auttakaa nukkuhulinoissa, menee herrrrmo

    Ukko 1v10kk on päättänyt, et nukkumaan meno on leikkiä. Ei pysy sängyssä, seisoo ja istuu vuoronperään. Heittelee tyynyn, peitot ja unilelun lattialle, kikattaa ja nauraa päin naamaa. Komennus ei auta, jos poistut huoneesta niin juoksee perään ja alkaa ravata kämppää ympäri.. Ollaan istuttu...
  17. Poio

    Kenelläkään ultrattu sydäntä???

    Mulla olis huomenna aika kardiologille, joka tekee mulle tuon sydämen ultrauksen. Olis kiva kuulla kokemuksia, ku jännittää aika pirusti jo. :/
  18. Poio

    Tilapäinen hoitovapaa?

    Poika ollut siis kuumeessa lauantaista lähtien ja sain ma-ke hoitovapaa todistuksen lääkäriltä. Saako mies olla pojan kanssa loppuviikon samasta syystä kotona vai meneekö se palkattoman puolelle? Lääkäri tuossa soitti ja passitti labraan päiväunien jälkeen, todistus on odottamassa sit siellä...
  19. Poio

    Taaperon kuume ja kuivuminen

    Jätkällä ollut kuumetta lauantaista. Eilen käytiin lääkärillä tarkistuttamassa korvat ja kurkku, mut kaikki oli ok. Tänään ei sit ole juurikaan tullut pissavaippoja, kuume oli poissa aamun ja päivän kunnes illasta nousi taas 39. Juomista oon koittanut tuputtaa vähän väliä, muttei tuo juo...
  20. Poio

    Munasolun luovutus

    Onko kukaan luovuttanut? Oon miettinyt tota aikalailla, ja haluisin kuulla omakohtasia kokemuksia! :attn:

Yhteistyössä