Hakutulokset

  1. I

    Lapsivesipunktio

    Rakenneultra joulukuun alussa toi jälleen shokkiuutisen; lapsella sydänvikoja (VSD, aortan kaaren katkosta ja poikkeavaa rakennetta sekä pulmonaalistenoosi ).Otettiin lapsivesipunktio, jossa myös kromosomivirhe.Kävimme geneetikon juttusilla ja päädyimme raskauden keskeytykseen. Jälkitarkastus...
  2. I

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Rakenneultra viime viikolla (h19) ja tyttärellämme todettiin aortankoarktaatio, pulmonaalistenoosi sekä vsd. Kardiologin vo:lle menemme 20.12. Itse olen jo liittynyt syvaan ja tilannut ensitietopaketin kotiin. Olen myös meilaillut paikallisen syvan tukihenkilöiden kanssa ja saanut tukea sitä kautta.
  3. I

    miten muut jaksaneet arkea km jälkeen?

    Synnytin vuosi sitten rv:lla 22 kohtuun kuolleen tyttäremme. Suru oli valtava. Synnytyksen jälkeen olin kolme viikkoa sairauslomalla. Töihin paluu pelotti ( olen lastensh), mutta itse koen, että nopea paluu arkeen helpotti toipumista. Uusi "kriisi" tuli lasketun ajan kohdalla; itketti ja tuntui...
  4. I

    Lemmikeitä?

    Kaksi koiraa; sammari ja porokoira sekä 300l:n akvaario kaloineen.
  5. I

    Uusi täällä..

    Positiivinen mieli jossain alitajunnassa lymyilee ja tekisi mieli jo innostua tulevasta vauvasta. Äitipolille lähete lähti kiireellisenä, joten hyvissä käsissä tässä ollaan. On ollut todella kiva lukea näitä keskustelusivuja ja huomata etten tässä nyt täysin outo lintu olekaan halutessani tässä...
  6. I

    Uusi täällä..

    Olen 40vuotias kahden murrosikäisen lapsen äiti. Syyskuun alussa huomasin olevani raskaana...Laskettu aika huhtikuussa-08. Vuosi sitten synnytin kohtuun kuolleen tyttäremme rv:lla 22, joten jännittää tämä odotus.Odotan kuumeisesti kellon tulevan kahteentoista, jotta voin tilata 1. neuvola-ajan...

Yhteistyössä