Hakutulokset

  1. PässiPäkäPää

    Mikähän Arabian lautanen voisi olla kyseessä?

    olen fb;ssä, mikä sen ryhmän nimi on? olen katsonut wanha arabia sivuikta ja monelta muultakin =)
  2. PässiPäkäPää

    Mikähän Arabian lautanen voisi olla kyseessä?

    eikö kukaan tiedä?
  3. PässiPäkäPää

    Mikähän Arabian lautanen voisi olla kyseessä?

    Hei! Sainkin laitettua kuvan, vaikken tiennytkään sitä =)
  4. PässiPäkäPää

    Mikähän Arabian lautanen voisi olla kyseessä?

    Siinä on sellaisen oranssin värisiä kiukuroita joissa on sinistä, mielestäni se ei esitä mitään- Minulla on kuva siitä koneella, mutta en osaa laittaa sitä tänne- Netistä olen selannut paljon sivuja, mutta en ole löytänyt juuri kyseistä mallia, paljon, paljon muuta kylläkin- Pohjassa ei ole...
  5. PässiPäkäPää

    Mitä mieltä näistä, sis, kuvan

    Näyttäisikö tyhmältä jos housut ja takki olisi samaa väriä? Mustat asusteet laittaisin muuten, mielipiteitä? takki Ticket to Heaven KIMO - Talvitakki - turkoosi - Zalando.fi housut Ticket to Heaven KIAN - Talvihousut - turkoosi - Zalando.fi
  6. PässiPäkäPää

    Mistä värikkäitä vaatteita pojalle koossa 134cm?

    google käyntiin, kiitos!
  7. PässiPäkäPää

    Mistä värikkäitä vaatteita pojalle koossa 134cm?

    Nettikauppoja olen kolunnut, mutta tuntuu, että kaikki kivat ja värikkäät vaatteet ovat vain pienille pojille. Kertokaa mistä löydän vaatteita pojalle, esim. velourhousuja ja trikoopaitoja.
  8. PässiPäkäPää

    koulussa tappouhkaus

    yhteys poliisiin.
  9. PässiPäkäPää

    Hauskoja/viihdyttäviä internetsivustoja perjantain kunniaksi!

    http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1752720-hiljaa-lapsi-hiljaa-molaytyksia-mita-lapsi-lipsauttanut-niiden-korviin-kelle-ne-ei-valttamatta-kuuluisi/
  10. PässiPäkäPää

    Meille tulee vauva :D

    Onnea!
  11. PässiPäkäPää

    Missä voisi viettää joulukuussa viikon kun ulkomaille ei ole rahaa lähteä?

    säästäkää ne rahat ja ensi vuonna teillä on varaa parempaan lomaan kuin nyt.
  12. PässiPäkäPää

    Ehdota lomakohdetta

    kiitos, menen nyt katsomaan saamani vihjeet ja toivottavasti poikii hyvän loman =)
  13. PässiPäkäPää

    Ehdota lomakohdetta

    Onkohan tuo Vilna minkälainen? Olisiko edullinin kohde? Täytyykin käydä sitä googlettaa :) Turkki kuulostaa myös kivalle, mutta onkohan sinne jyväskylästä lentoja... sekin täytyy stekata.

Yhteistyössä