Hakutulokset

  1. H

    Miksi jättäisin rokottamatta?

    Katson itseni erittäin vastuuntuntoiseksi miettimällä näitä asioita, enkä vain sokeasti luottaen auktoriteetteihin. En rokotuta lapsiani ja se on eettisesti oikein.
  2. H

    thaimaaseen ilman havrixia?

    siis siellä käsihy gienialla ja puhtaan juomaveden kanssa pääsee pitkälle.
  3. H

    thaimaaseen ilman havrixia?

    rokotuksia, mutta hyvin thaimaahan voi lähteä. Vaikka siellä määrätään lääkkeitä, kuka niitä pakottaa syömään.
  4. H

    rokotuksesta haittavaikutus

    ilmoitus suoraan lääketehtaalle ja vaaditte siihen reagointia. Patteja rokotuksista tulee todella usein.
  5. H

    Rotarix- otitteko vai ette?

    ei ole terveelle mitenkään vaarallinen tai edes pienestä vatsaflunssasta poikkeava. En todellakaan ottaisi, enkä tule ottamaan. Puhdas juomavesi ja ruoka ehkäisee paremmin kuin hyvin. Käsienpesu siihen vielä. Huomaattehan miten Nokialla kävi... Rota on vahva virus, siis siitä on hankala...
  6. H

    Miten eläinallergia ilmenee vauvalla?

    Jos vain tietäisi, löytäisi avunkin. Meillä moni allergiataipumuksen omaava on päässyt täysin oireista eroon vyöhyketerapialla. Lapsetkin käyvät ennaltaehkäisevästi ja jos jotain tulee, hoitaa koko kehoa. Eli meillä ei tarvitse luopua hevosista, kissoista eikä koirasta onneksi
  7. H

    Miksi jättäisin rokottamatta?

    Haitat suuremmat kuin hyödyt. Ja tosiaan, itse pitää kaikki informaatio hankkia. Olen ottanut todella paljon selvää, kierrellyt, käännellyt ja väännellyt ja tähän päätynyt. Jos se rokotuksesta tappavan reaktion saava onkin oma lapsi, sitä en halua kokea. www.rokotusinfo.fi on hyvä sivusto...
  8. H

    Kielijänneleikkaus

    Miksi niitä enää napsaistaan? Ts. mitä haittaa siitä voi olla? Anoppi kovasti minulle siitä paasasi, että pitää vauvalta napsaista. En taatusti antaisi tehdä sitä ja ilmaisin sen anopillekin.

Yhteistyössä