Hakutulokset

  1. J

    Luottohäiriö esteenä ?

    Te jotka tiedätte enemmän tästä asiasta, tiedättekö onko tämmöinen seikka este adoptio vanhemmuudelle?
  2. J

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Meen tsekkaa ton kiloklubin, kiitos vinkistä ! Nyt kun meitä täällä ainakin kolme ? niin voitas tsempata toisiamme, eiks je? Mun suunnitelmat on myös nämä, roskaruuat veke, napostelut iltaisin "katotaan hyvä leffa ja syödään karkkia, sipsii yms" saa nyt loppua.. Aion myös liikkua enemmän. Mulla...
  3. J

    Ketään, joiden tulisi pudottaa painoa jotta pääsevät hoitoon???

    Hei vaan ! Mullakin on ylipainoa BMI tällä hetkellä 37.5, olen toki saanut tiputettua 4kg, ja pitäis paino saada tästä 88kg 75kg, pituutta minulla 153cm. Ollaan hoidossa HYKSin naikkarilla, ja seuraava aika on sitten soittoaika, jolloin sitten suunnitellaan tulevaisuus - toki pitäis olla...
  4. J

    Ensimmäinen käynti naikkarilla?

    Me ollaan menossa sinne ensimmäiselle käynnille 5.4. - ja yksityisellä tehtiin mm yksi inssi.. Miehellä teratozoosiaspermia (menikö oikein? (: ) ja mulla PCOS.. Toivon todellakin että ei tarvis mennä kokeilemaan mitään inssejä - niin rankkaa ne epäonnistumiset.... :(
  5. J

    Läppäricooleri netistä?

    up up
  6. J

    Läppäricooleri netistä?

    Netistä voi varmaan tilata, mutta en löytänyt.. Oletteko tilanneet - mistä? =)
  7. J

    Pco & teratozoospermia

    Onko täällä muita? Minkälaisissa hoidoissa olette joutuneet käymään?
  8. J

    Ylipainoa, PCO & IVF, onnistumistarinoita?

    Oooi! Onneks olkoon ihanaa! Mäkin nyt olen laihiksella, pitäis saada vähintään 20kg pois..BMI jotain 30 luokkaa.. :( ollaan jonossa julkiselle puolelle, 5.4 ois ensimmäinen aika naistenklinikalle.. Millä ihmeen konstilla sait laihdutettua noin paljon? Kauanko siinä meni?
  9. J

    Ylipainoa, PCO & IVF, onnistumistarinoita?

    Otsikko kertoo jo kysymyksen. Eli ois kiva saada vähän onnistumistarinoita.. Mikä BMI teillä oli jos oli ylipainoa jos tulitte raskaaksi? Minulla on edessä I:'(VF ja vähän epätoivonen olen kyllä..
  10. J

    Häistä

    naimsiin.info - sieltä löytyy ketjuja joissa myös kuvia.. sit kannattaa myös luke häälehtiä.. :)) T: Morsian 10/10
  11. J

    Ylipainoa, PCO & IVF, onnistumistarinoita?

    Otsikko kertoo jo kysymyksen. :) Eli ois kiva saada vähän onnistumistarinoita.. Mikä BMI teillä oli jos oli ylipainoa jos tulitte raskaaksi? Minulla on edessä IVF ja vähän epätoivonen olen kyllä.. :/
  12. J

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    ..oi oi anteeksi... en tarkottnu pahalla.. :(
  13. J

    Haluatko kysyä romanikulttuurista?

    Hoooi! Mä en tiedä (enkä jaksa lukea koko ketjua läpi) mutta mistä te manne naiset ostatte teidän mekot/hameet? :)
  14. J

    Odotuksen Odottajat!

    olipa kerran hienon kokonen folli joka hävis! nyt siel ei sit ole mitään, pelkkää tyhjää!! että se siitä puregonista ja clomeista... ei muutaku terolut naamaan taas ja menkkoja odotellessa. jos ei seuraaval kerral onnaa niin siirrytään suoraan ivf:ään. Seuraaava kierto olisi sitten kokeitava...
  15. J

    Odotuksen Odottajat!

    (.) Kiukuttaa, vituttaa, surettaa, masentaa. Nonni, nyt ollaan taas pisteessä A. Folli ei ollut kasvanut millin milliä. Samankokonen ku viimeeks. VITUN VITTU. Oon (taas) itkeny koko päivän, ja nukkunut, kun masentaa. Me ei saada ikinä vauvaa. :( Puregonia nostettiin "yhdellä...
  16. J

    LIDL:istä hiivaa?

    Eli myykö ne LIDL:issä hiivaa?
  17. J

    Odotuksen Odottajat!

    Perjantai 19.9.2008 [color=brown]TOIVOJAT :xmas: :heart: Pantalaimon..............9/07.......clomit.................4/? soja.................n.1v.................zumenon, pas.....5/28 Gilmore......................kesä07...........................7/30-32...
  18. J

    Odotuksen Odottajat!

    (.) Anteeksi oma napaa taas. Eli tota ultrassa käytiin eilen. Clomit on syöty ja aloitin "liian" myöhään kun ei ollu varaa just sillon ku ois pitäny ottaa KP 3, nyt klinikan mukaan ois tänään KP12 vaikka oikeasti se on enemmän. No kuitenkin piti ottaa 3tbl 5 päivää, otinki 6 päivää eli 18tbl...
  19. J

    Odotuksen Odottajat!

    Tiinuli81: Joo on jotenkin semmoinen tunne että tästä kierrosta voisi tulla jotain, edes muniksia..Auttaa varmaan se painonlaskukin..Onko sulla muuten ylipainoa yhtään? Kerrohan uä kuulumisia sitten, jos vaikka se "uusi lääke" ois hyvä sulle:)
  20. J

    Odotuksen Odottajat!

    Heippa kaikille! Ihme ja kumma!! Menkat alkoi tänään! :o Vielä olis 2 pilleriä terolut jäljellä, ja odotin et menkat olis alkanu vasta viikko lopettamisen jälkeen niinkuin aina, mutt nyt näköjään alkoi jo! Huomenna apteekkiin hakemaan clomit sitten ja puhelu klinikalle että sais uä...

Yhteistyössä