Hakutulokset

  1. skunkki

    Jos 19-vuotiaalla naisella/tytöllä on suhde (seksisuhde) n. 45-vuotiaan miehen kanssa...

    Mä tunnen yhden pariskunnan, jossa vaimo on 35 vuotta nuorempi kuin mies - nuorempi kuin miehen lapset hänen ensimmäisestä avioliitostaan :) Yhdessä on oltu vuosikaudet, ja rakkauden hedelmiäkin on pari siunaantunut. Ajatukseni tästä suhteesta ovat perin negatiiviset, koska tämä mies on aina...
  2. skunkki

    Jopas on hiljasta

    Joo, tai huarii. Missähän päätön ratsumieskin on?
  3. skunkki

    miesten alusasuista

    Ei käytä, luojan kiitos. Meillä on twistinaru ihan erikseen. Mutta joskus vuonna miekka ja kivi (nykyisin ex-)poikaystävälläni oli stringit jalassa. Tarkemmassa tutkailussa ne paljastuivat uikkareiksi. Miekkosella oli varmaan pyykkipäivä seuraavana päivänä.
  4. skunkki

    Joku ero sun ja sun puolison välillä?

    Mitä? Onko teillä siis molemmilla?
  5. skunkki

    Joku ero sun ja sun puolison välillä?

    Mun miehellä on pippeli, mulla ei ole.
  6. skunkki

    kotinatsi nikki poikottiin

    No kyllähän kirjoitusvirheet kuitenkin sallitaan. Ymmärrämme kyllä, että olet Sam Bergin puusilmä, vaikka et osaakaan kirjoittaa sitä oikein.
  7. skunkki

    Hätsä huto pinteliltä 5 kalja jäljhellä *hik*

    Kyllä on mautonta ryypätä täällä palstalla. Mä en koskaan tekisi niin :whistle:
  8. skunkki

    Kauniita unia mussukkaiset!

    Öitä! Koita vältellä. Mä oon tässä funtsaillut, että minkähänlaista olisi, jos mies pukkaisi mua kuukupin antenniin :D
  9. skunkki

    HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIA -PINO

    :wave:
  10. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    Osui varmaan aika lähelle. Saattaa olla, että käytän huomenna toista nikkiä :laugh:
  11. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    Saattaa olla, että oot ihan oikeassa. En muista oikeaa vastausta enää. Ja nyt en jaksanut laskea, montako virhettä korjasin.
  12. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    Lakkasin jo ainakin vartti sitten. Mutta nyt pitää ottaa tästä ainutlaatuisesta tilaisuudesta kaikki irti. Arvaas, korjasinko yllä olevaa tekstiä a) 2 b) 5 c) 9 kertaa?
  13. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    No niin, näin juuri :laugh:
  14. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    11-kuisen äitinä mäkin ottaisin osaa ihan kaikkina muina iltoina paitsi tänään.
  15. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    Mutta mä en pysty sanomaan tuota kaikkea hengittäen koko ajan sisäänpäin.
  16. skunkki

    linkittäkää teidän mielestä kauniita kuvia

    Mä oikeasti toivon, että tämä ei ole omakuva :D BTW: Tarviiko noille laseille tv-luvan?
  17. skunkki

    Mä rakastan teitä kaikkia. Ihan oikeasti.

    Älä naura! Mä oon sentäs 32-vuotias, ja yhä mietin moista.

Yhteistyössä