Hakutulokset

  1. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Tuttia en ole kertaakaan keittänyt tähän päivääv mennessä ja pulloja myöskään ei keitellä. Esikoisella keitin ekat kaksi kuukautta ja sitten se jäi, keskimmäisellä ekan viikon keitin ja se jäi, nyt en ole edes aloittanut... Vaatteita ostan sieltä sun täältä suurin osa kirppareilta. Vaatteita...
  2. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Jenni :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: Paljon onnea täällä ihan liikuttunut kun luin kirjoituksesi. Hatun käytöstä: Meillä ei hattua käytetä kuin ollaan ulkona sylissä ja silloinkin vain jos paistaa muuten ei hattuja käytellä...
  3. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    weiss tällä kertaa ainakin osaan vaatia hoitoa ajoissa. Hyvä että teille tuli se aika näinkin pian ja että reseptejä jo etukäteen. Meillä lapset tänään siellä neuvolassa tekivät taas ihania pikku tepposiaan.... Siinä samassa missä on lasten neuvola niin on äitiysneuvolakin ja äitiys neuvolan...
  4. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Tervehdys taasen... Käytiin tänään 2kk neuvolassa ja Veeti on 6,450kg ja 63,5cm pitkä py 41cm. Meillä ollaan saatu viikon verran jo nukkua kunnon yö unia kun Veeti menee nukkumaan 22-24 ja herää ekan kerran vasta 7-8 aikaan aamulla jolloin jo sitten noustaan ylös. Päivisin nukutaan 2-4 tunnin...
  5. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    nakuri et oo ainoa joka ei pääse herkuista eroon. Itse keksin kaikkia tekosyitä herkutteluun tai sitten huonoon mieleen ja sen jälkeen tulee vielä huonompi mieli kun mässää ja kiloja tulee lisää ja taas syödään. Ikuinen noidan kehä :headwall:
  6. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 heinäkuussa

    Roketetutkimuksista: Juuri soitin ja sovin että menemme ensi viikon tiistaina. Minä katsoin että hyöty on suurempi kuin haitat, joten osallistumme meningokokki B -rokote tutkimukseen. Täällä mennään täysimetyksellä, koska Veeti ei pulloa huoli. Joten jos minä menen jonnekkin niin poika tulee...
  7. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    birdie :flower: onneksi olkoon :flower: mutta nyt sinne kauppaan...
  8. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    kriisi: Taisit kirjoittaa että vauva vaistoo jos lähdet pois eikä kuule ääntäsi, niin olet kokeillut jos nauhotat puhettasi tai laulua kasetille ja kokeilette soittaa sitä? Jos se auttaisi ja saisit välillä omaa aikaa. Aleisha: tervetuloa Mahallaan nukkumisesta: Meillä on nukuttu kaksi...
  9. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    birdie: Vähän vaja 13? en tarkkaa muista, kun on vielä katevarauksissa kun maksoin visa electronilla. tutit on 3-36kk, mutta mun mielestä inan verran pienempiä kun esim. ainun tutit. Mutta siellä oli erimuotoisia ja kokoisia imuosia silikoonia tai luonnonkumia. mut nyt mentävä nukuttamaan...
  10. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Repa :hug: Täällä poika oli jo ennen kahdeksaa aamuvirkkuna hereillä ja VAATI huomiota aina kun laitoin silmät kiinni alkoi kauhea mesoominen ja huutaminen... On se kivaa kun äiti ei ole aamuvirkku, mutta poika pakottaa... Toivottavati tänää tulisi hieno ilma että pääsisi kävelylle. Nyt...
  11. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Heips kaikille... Meille tuli tänään postissa ne aivan ihanat tutit mitkä tilasin... En voi ainoastaan ottaa niitä käyttöön ennen ristiäisiä, kun nimi on siihen asti salaisuus. Tutkimuksista: Meille tuli eilen kutsu osallistua Meningokokki B -rokotteen tutkimukseen pikkulapsilla. Siihen...
  12. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Carmen: Käytiin tänään neuvolassa iso veikan kanssa niin samalla pyysin punnittemaan meiän PikkuJätin, niin pituus 62cm ja paino 6.020kg ( tasan kilo tullut syntymästä ) "Jäntevä tarkkaavainen poika. Kasvanut hienosti." Mulla vaaka näyttää vielä 10 kiloa lähtöpainoon. Tavoite olisi yhteensä...
  13. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Kävin tilaamassa aivan ihania nimi tutteja... Vaikka meiän poika ei tuttia hirveemmin syö, niin pakko oli tilata http://www.namnnappen.se
  14. T

    Apua!Lapsivettä?

    Kehottaisin ainakin soittamaan äitiyspolille ja kysymään sieltä.
  15. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    PP :hug: toivottavasti saatte asiat kuntoon ja että pikku-miehenne paranee pöpöstä :hug:
  16. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Jenni ihana kuulla taas teistäkin. Aina välillä mietinyt että mitäs teille kuuluu. Teillä on kyllä erityinen paikka sydämissämme kuten Carmen sanoi. Täällä nukkumiset on aika hyvin mennyt. Nukkumaan mennään 23-24 ja siinä 4-5 eka syöminen ja 7-8 syödään toisen kerran ja välillä vielä nukutaan...
  17. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Kierukoista: Mulla oli vuoden verran kuparikierukka ja vuodin erittäin runsaasti. Se vaihdettiin hormoonikierukkaan ja se oli minulla kolme vuotta ja olin siihen tyytyväinen. Vuodot vähenivät, niin että pärjäsin pikkuhousunsuojilla ne kaksi-kolme päivää mitä vuosi ja vuoto tuli kahden kuukauden...
  18. T

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 kesäkuussa***

    Huomenta! Ja kiitos pinosta tänne vauva-puolelle. Täällä illat menee tissillä roikkuen. Poika haluaa vaan imeä mutta ei syödä, joten molemmat ollaan maidosta märkiä ja huuto siinä tulee kun maitoa tulee. Joten meillä ollaan ilta syömisen jälkeen isän sylissä ja tyytyväisenä siellä on. Jos...
  19. T

    <3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

    onnea cici85 tytöstä :flower:

Yhteistyössä