Hakutulokset

  1. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Moi taas pitkästä aikaa! Meillä tuntuis että uhmaikää on edelleen. Viime viikolla Laura oli ekaa kertaa koko viikon "kokopäivähoidossa" mummolassa, ja illat olikin sit yhtä kiukkua ja taistelua. Eli jännityksellä odottamaan syyskuuta ja päiväkodin alkua :) Saatiin siis päiväkotipaikka 1.9...
  2. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Hauskaa vappua kaikille! Tervetuloa mukaan hipu! Jos laitat noita neuvolatietoja, niin voin lisätä teidät tuonne etusivulle. Meillä ois edessä päivähoitopaikan haku, ja siten uusi arki. Onnistuin saamaan äitiyslomasijaisuuden, elikkä mun työt vaihtuu pelkkään aamuun :D En tosin usko...
  3. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Katja87: Meillä tosiaan arki lähtenyt käyntiin, viikot menee "yksinhuoltajana". kun ehitään korkeintaan eteisessä mihen kanssa vaihtaa vuoroa. Ollaan siis kokoajan erivuorossa töissä, ja toinen sitten kotona Lauran kanssa. Rankkaa kyllä on, varsinkin kun ei tuo mun työ ole 3 vuoden tauon aikana...
  4. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Moikka, Katja87: tsemppiä kuivaksiopetteluun (tai opettelemattomuuteen). Varmasti teilläkin vaipoista päästään eroon, kun sopiva aika tulee. Lisäilin teidän neuvolatiedot etusivulle. Meillä alkoi tänään Lauralla uimakoulu. On tollanen 8 kerran vesipeuhukurssi, ja ainakin tänään tuntui...
  5. M

    Tammikuiset 2008 ?

    niin ja vielä noista ruokauiluista piti kirjottaa, meillä Laura syö yleensä aikasta hyvin, aamulla ja illalla iso lautasellinen puuroa ja hedelmiä, välipalaksi leipää, jugurttia, hedelmitä tms. Lounas ja päivällinen samoin maistuu, ja silloinkin jälkkäriksi usein hedelmiä tms. Joskus taas ruoka...
  6. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Neamma: meillä oli tuo vapaaehtoinen rokotus (vesirokko) nyt neuvolassa, muuta eivät pistäneet. Katja87: tsemppiä kuivaksiopetteluun! Meillä oli kesällä myös kausi, jolloin vahinkoja sattui todella usein, vaikka pitempään oli jo selvitty vahingoitta. Liekö silloin helteet häirinneet, vai joku...
  7. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Emmalle synttärionnitteluja :flower: Meillä oli tänään 3v. neuvola, pituutta oli 101,2 cm ja paino 16 kg. Laura on nyt kasvanut ihan samaan tahtiin, mitä itse olen aikanaan kasvanut, 2v. mitat meillä oli samat, ja nyt samoin :D Muutoinkin kaikista "testeistä" suoriutui hyvin ja sai kehuja...
  8. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Listaan lisätty Jasun 3v. mitat, ja korjattu syntymäpäivä. :) Meillä alkoi tänään taas joulutauon jälkeen muskari, ja nyt ekaa kertaa oli Laura isojen ryhmässä, eli saatiin ootella eteisessä, kun neiti oli "yksin" musisoimassa. Hauskaa kuulema oli. Vähän jännitti miten menee isojen ryhmässä...
  9. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Katja87: me käytiin vuosi sitten muutaman kerran luistelemassa ja hiihtämässä. Tänä talvena on Laura kerran hiihtänyt ja luistimia ei ole vielä sopivia löytynyt. Mutta jospa sitä ehtisi kirpparille tms. joku päivä niin päästäis sit luistelemaankin. Oon koittanu kauheasti etsiä Lauralle...
  10. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Lisäilin jenniS:n mukaan alkulistaan :) Me päädyttiin tuo vesirokkorokote ottamaan, kun muutamalla tutulla on vesirokko ollut todella paha, ja luultavasti joitakin arpia jää "ikuisesti". En sitten keksinyt miksi tuo pitäisi sairastaa, kun ei ole vielä tautia mistään saatu, eli nyt kun...
  11. M

    Tammikuiset 2008 ?

    koitin vähän tuonne alkuun koota listaa, tietokone vaan jumii taas niin paljon, että pitää paremmalla ajalla tarkemmin katsella ja muokkailla. Piku: ollaan nyt herätelty pissalle, ennen kun itse käydään nukkumaan, aamuyöstä sitten Laura on heräillyt itsekseen. Muutaman kerran pissavahinko on...
  12. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Lisäilen alkulistaa, viimeistään, kun 3v. mittoja alkaa tulla. Meillä ois ensviikolla neuvola, ja samalla ois tarkoitus ottaa vesirokkorokote. Hammaslääkäriä ei meillä nyt 3v. ole, vaan seuraava käynti vasta vuoden päästä. Mehän käytiin vasta kesällä ekaa kertaa hammaslääkärissä, kun oli vähän...
  13. M

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Aloittelin meille uutta pinoa tuonne leikki-ikäisten puolelle http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsi-kasvaa/leikki-ikaiset/1904637-tammikuiset-2008-a/ Toivottavasti moni löytää sinnekkin!
  14. M

    Tammikuiset 2008 ?

    Aloittelin tänne uutta pinoa! Jos haluatte, voisin lisäillä "tietolistaa" samaan tyyliin, kuin taaperopuolella on ollut, suoraan en viitsi kopsata, kun niin moni on jäänyt keskusteluista pois. edellinen keskustelu...
  15. M

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Hyvää joulua kaikille! Meillä siivoilut vielä pahasti vaiheessa, mutta kauppaan tarvitsee enään mennä maitoa ja leipää huomenna hakemaan, eli eiköhän tämä tästä. =)
  16. M

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moi taas! Hurjaa kun joulu lähenee vauhdilla! Meillä nyt Lauralle ostettu iso Brion junaratapakkaus pukinkonttiin, joten muut paketit varmaan sit täyttyy "kummeilta ja mummeilta". Ja pian joulun jälkeen edessä onkin sit 3v. synttärit ja töihin paluu :( Haikeaa on, kun nyt vihdoin myytiin pois...
  17. M

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Kiitos Katja87 ideoista! Piparimuotteja pitääkin hakea, vaikka parille päivälle, samoin pitää varmaan ne Muumi askartelusakset laittaa jollekkin päivää, muutoin meillä askarteluvälineitä ja kyniä onkin jo aika paljon, pari värityskirjaa vois kyllä hakea. Toi muumi-kuusenpallo on Lauraa kaupassa...
  18. M

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moi kaikille! Kävin pitkästä aikaa täälläkin kurkkimassa, ja tännehän oli tullut tekstiä :D Gorthaur: Isot onnittelut masuasukin johdosta, ja jaksamista odotukseen! Meille ei oikeastaan kuulu mitään uutta, töitä olen nyt tämän vuoden koittanut tuloksettomasti etsiä, eli uhkaavasti...
  19. M

    *Tammitaaperot-08* vol.2

    Moikka, meillä kesälomaa kaksi viikkoa takana ja viikko ois vielä tälläerää. Tai miehellä siis lomaa, mä kun en vielä töissä ole ollutkaan :D Oltiin taas viikko koiraleirillä, jokakesäiseen tapaan. Ihanaa oli saada viettää viikko poissa kotoa, saunoa, uida, syödä valmiista pöydästä ja...
  20. M

    kireä kielijänne

    Itseltäni on leikattu kielijänne (muistaakseni 4 vuotiaana), ilman leikkausta en olisi oppinut r-kirjainta. Tiedän myös yhden toisen tapauksen, missä ilman kielijänteen leikkausta, ei kaikkien kirjainten oppiminen olisi onnistunut. Suosittelisinkin käyttämään lapsen lääkärillä, ja vaatimaan...

Yhteistyössä