Hakutulokset

  1. M

    Hyviä puuroja?

    Meillä menee vispipuuro parhaiten, myös mummin tekemän mustikka-puolukkahillon kanssa "keitetty" Nalle muutaman minuutin mikropuuro kaura-ruishiutaleista uppoaa kiireellä.
  2. M

    ¤¤¤MAALISKUUN 2008 TAAPEROT¤¤¤

    Heippahei kaikille! Joskus jaksoin puolitoistavuotta sitten viimeksi kirjoitella, mutta sitten väsymys vei voiton ja netti jäi sivummalle. Meillä siispä poika syntyi melkein odotetusti rv38+2 2.3.08 ja nyt on siis 1v3kk. Syy miksi tänne taas vyöryn on ihana ja ahdistava vauvakuume. Täytyi...
  3. M

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Ja onnea kaikille jo masukkinsa viereensä saaneille! Yökukkujien mukana tullaan. Eiks kellekään oo tulossa ihan kauheen isoa lasta? Että vois vähän saada sympatiaa. Käytiin eilen nimittäin ultrassa (koska vaatimalla vaadin päästä sillä perusteella että itse olen ollut iso ja onneksi...
  4. M

    ***MAALISMASUT 2008***MARRASKUUSSA

    Jes! Taas suostuu toimimaan tämä sivusto minunkin yhteyksillä. Välillä menee niin hermo, kun alkaa kirjottaa ja sitten vaan heittää tyhjäksi koko sivun. Ihania uutisia on kiva lueskella kaikkien puolesta<3 Meilläkin meni hienosti rakenneultra viime viikolla ja 413g oli laiheliini siellä ja...
  5. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Päivää vaan taas kaikille! Mukava lukea hyviä uutisia! Mulla on itelläni kolme siskoa ja sitten oman isäni yllätykseksi viidennellä kerralla tuli poika :D Liikkeitä ei vielä tunnu, tai sit oon vaan tunnoton. Aamuisin kyllä huomaa kummalla puolella ernesti köllöttelee, tänäänkin oli maha...
  6. M

    G: pituutesi ja painosi

    pituus 176 ja painoa 72 rv 18<3 sain ensimmäisten 15 rv aikana jo 5kg, mut ei haittaa ku tissit kasvaa :D
  7. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Moikka! Oli sit ihan pakko soittaa paniikissa neuvolantätille, että ottaisko se mut kuuntelee pikkusen sydänääniä, kun eilen pisti niin kamalasti mahaan, oli kylläkin selkeästi lähemmäs kylkiluita ja johtu varmaan syömättömyydestä(oksutaudista), mut silti! Ku ei ollenkaan tiedä että mitkä...
  8. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Iltaa taasen kaikki! Eilen sitten alkoi seitsemältä illalla vatsatauti. Tässä mietiskelen, että miten pieneksi ruoan saisi tuolla tehosekottimella, että pystyisi vain makuultaan pillillä syömään. Mehukeitto on ainoa, josta tulee takaisin <50%. Toivottavasti ernestiä ei mahassa kamalasti...
  9. M

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Tässä nyt pikkuhiljaa alkaa sallimaan itsellensä ajatuksen, että lapsi tulee maaliskuussa (la 14.3.08). Lähipiirissä kun ei tunnu mikään raskauksista onnistuvan.. Ensimmäisen ultran aikaan olimme häämatkalla maailman äärissä, joten varasimme suoraan jo ultran sinne 20+jotain viikolle. Eli siihen...

Yhteistyössä