Hakutulokset

  1. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Morjens kaikille! Täällä edelleen seuraan tätä niin tutuksi tullutta foorumia vaikka olenkin yksi niistä muutamasta onnekkaasta jo maaliin pääseneestä. Meillä tyttö täyttää kohta jo 1v! Ajatella....tuntuu kuin vasta juuri äskettäin olisin ollut lähes päivittäin kirjoittamassa tai ainakin...
  2. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei Siskot! En ole vähään aikaan kirjoitellutkaan mutta edelleen lähes viikottain kyllä luen tätä ketjua. Halusin puolestani kertoa omista tuntemuksistani lahjasoluilla syntyneen vauvaamme littyen...kävin aivan samoja kysymyksiä läpi ennen hoitoja ja välillä tietty raskaananikin ollessani. Olin...
  3. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Voi Hillevi miten surullisia uutisia :'( Olen todella pahoillani puolestanne. Muistaakseni aloitimme suunnilleen samoihin aikohin hoidot ja olen ajatellut sinua ja tietty kovin toivonut teidänkin vihdoin onnistuneen (hyvältähän jo näyttikin)...älä vielä menetä toivoasi, please! Söithän...
  4. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Tulin toivottamaan teille hyvää Joulua ja kaikkea hyvää ensi vuodelle!!! Toivotaan että kaikille viime aikoina negan saanneille ensi vuosi tuo posiitivisen tuloksen =) Lämpimät onnittelut plussanneille - Upeeta Hillevi että sinullakin tärppäsi vihdoin! Täällä vietettiin tytön...
  5. B

    Ikää 1 kk, millaista arkea vauvan kanssa?

    Hei, meidänkin tyttö täytti eilen 1kk ja arki alkaa nyt sujumaan jo paremmin. Ilmavaivoista ollaan mekin kärsitty ja pahin kerta oli toinen yö kotona vauvan ollessa 6 päivän ikäinen kun huusi yhtäjaksoisesti 4 tuntia ja vääntelehti vatsavaivojen takia. Cuplatonia ollaan annettu sen jälkeen ja...
  6. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Tulin vain kertomaan että meille syntyi terve tyttö vauva viime viikolla =) Elikä älkäähän menettäkö toivoanne vaikka välillä meinaisi usko loppua. Olimme n. 2 vuotta hoidoissa ja monen monta siirtoa (3 tuore & lukuisia PAS:ja) läpi käynneennä meitä onnisti ja nyt pikku murmeli tuolla tuhisee...
  7. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Hei Tytöt, terveisiä kaikille pinolaisille! Käyn edelleen lukemassa jutujanne viikottain vaikka minulla onkin jo tärpännyt. Tämä pino tuntuu edelleen niin "kotoisalta" joten pidän yhteyttä varmasti synnytyksen jälkeenkin ja haluan toki tietää miten teillä kaikilla hoidot etenevät. Rv 33...
  8. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Onnea vielä munkin puolesta viime aikoina plussanneille!! Paljon tullut tänne tosiaan uusia "jäseniä" - tämä taitaa olla vanhimpia palstoja ja niin tärkeä monille meille. Ronyah, voisin vastata tuohon sinun Venäjän viisumi tiedusteluun että ainakin täällä pääkaupunkiseudulla sen anominen ja...
  9. B

    ¤¤LOKAMASSUT -08 Heinäkuussa¤¤

    Heippa, en ole aikoihin kirjoitellut mutta nyt kaipaisin teidän neuvoja tai mahollisia kokemuksia heikosta olosta. Elikä mulla alkaa rv 25 huomenna ja suht hyvin kaikki tähän mennessä ns. keskiraskaudessa sujunut paitsi että kohtu jo kovin supistelee ja kävellessä useasti meinaan pyörtyä. Elikä...
  10. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Taas täällä vilkuilemassa mitä teille kaikille kuuluu. Upeita uutisia viime viikkoina tullut palstalle!! Onnittelut Lutuliinille!!! Ja ihanaa kuulla että plussauksiakin olemme saanneet Watroosilta ja Enkelitytön äidiltä =) Tsemppiä munkin puolesta kovin teille hoitoa odottaville. Täällä...
  11. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Nythän niitä plussauutisia alkoi tänne oikein satelemaan!!! Aivan mahtavaa, toivotaan pian paljon lisää hyviä uutisia muiltakin ! T. Bea
  12. B

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei! Onnea kaikille viimeaikoina plussanneille - tännehän on tullut hurjasti uusia odottjia, upeeta! Itselläni on 17 rv menossa ja huvittuneena vertailen mahani kokoa Geriin joka samalla viikolla...itselläni ei ole mitään vatsaa vielä näkyvillä , vain aavistuksen tietyt housut painaa mutta en...
  13. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Onnea Aliisa! Loistavia uutisia & ota niin iisisti kuin vain voit tuohon ekaan ultraan (tarkoitan henkisesti tietty). Mulla tuo pahaolo alkoi noin viikko plussauksesta mutta kaikki on niin yksilöllistä samoin kuin tuo vatsan koko. Olen siis 17 raskausviikolla ja voisin sanoa että mitään vatsaa...
  14. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Onnea kaikille plussanneille!!! Mahtavaa ! Ja Onnea kaikille hoitoihin valmistuville, taas kerran =) Klaara, minullakin todettiin ns. ennenaikaiset vaihdevuodet alta 40 vuotiaana kun kierto oli muuttununt kovin lyhyeksi ja epäsäännölliseksi. FSH arvoni mitattiin pariin otteeseen ja huiteli...
  15. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Voih kuinka ikäviä uutisia Hildellä :'( otan osaa. Voin vain sanoa että Pohjos-Norja on mahtavan kaunis paikka joten viettäkää rentouttava loma & toivottavasti teidän jatkohoidot, johon ymmärtääkseni olette vielä lähdössä tuo pian tuloksia. Vekaralle myös paljon tsemppiä - sinulla kait on...
  16. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Käyn aina välillä kurkkaamassa mitä teille piinaajille ja ns. vanhoille tutuille kuuluu ja hienoa nähdä että näin paljon uusiakin palstalaisia tänne löytänyt! Tosiaan tämä varmasti yksi vanhimpia pinoja. Uusille tulokkaille että olen onnellisesti raskaana, 16 rv alkamassa huomenna ja...
  17. B

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei kaikille pitkästä aikaa! Onnea uusille tulokkaille - upeita tarinoita & jännittäviä viikkoja teillä edessä ennen ekaa ultraa. Hienoja kuvia olette myös saaneet massuista =) Meikeläinen ei vielä paljoa viitsi lähetellä noita massukuvia kun ei mitään pyöristystä vielä näy. Mulla siis alkaa...
  18. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Voih miten ikäviä uutisia Vekaran, Klaaran ja Hilden negoista :( Olen todella pahoillani puolestanne. Mietin teitä lomallani ja olin ihan varma että kyllä jo nyt tärppäisi mutta näin se sitten menee...hurjasti voimia ja positiivista mieltä surun keskellä! Itse palasin lomalta eilen ja...
  19. B

    Luovutettu munasoluhoito

    Hei Lady:t, jännittävät hetket teillä monella menossa ja pidän hurjasti teille peukkuja! Hienoa kuulla myös että Hildellä siirto onnistui hyvin Pietarin klinikalla! Paljon tsemppiä & toivotaan parasta. Itselläni taitaa olla neljäs pahoinvointi viikko menossa (tänään alkoi hienosti rv 10 )...
  20. B

    Lapsettomuuspuolelta 2008 alkuvuodesta plussanneet

    Hei kaikille ja pahoitteluni minunkin puolesta teille jotka olette saaneet huonoja uutisia :'( Älkää luovuttako sillä lähes aina on vielä toivoa - usamman IFV:n kokeeneena ja vuosia lapsettomuudesata kärsineenä tiedän miltä suuret pettymykset tuntuvat. Täällä kumminkin vielä asiat hyvin...

Yhteistyössä