Hakutulokset

  1. P

    Kasvattajan korvausvastuu

    Ostimme jokin aika sitten pennun, kaikki oli hyvin, pentu on terve, sirutettu ja muutenkin kaikki kunnossa. Koiran rekisteröintipapereita emme saaneet vielä kauppaa tehdessä koska paperit eivät olleet vielä tulleet, ja jonkin ajan kuluttua kasvattaja soitti ja sanoi että pentujen isän...
  2. P

    Apua, pudotin aloeni!

    Pudotin vahingossa aloeni ruukunvaihdon yhteydessä, ja se irtosi ruukustaan niin ettei sille juurikaan näyttänyt jäävän juuria. Riittääkö että laitan sen vain uuteen multaan ja toivon parasta? Ja mitä jos se kuitenkin alkaa kuolla, voiko siitä ottaa pistokkaita tms? Kasvi on kuitenkin aika uusi...
  3. P

    Espoo

    Täällä 25 v. nuori nainen kaipailisi uusia ystäviä. Olen eronnut, 2 v. pojan äiti Kauklahdesta. Yksin käy välillä olo kovin pitkäksi, ja kaipailisinkin juttukaveria ja uusia ystäviä kun entiset ovat jonnekin kaikonneet. Olisi mukava tutustua ja tapaillla uusia ihmisiä, tehdä kaikkea kivaa...
  4. P

    Huoltajuudesta, elatuksesta yms.

    Olemme eroamassa mieheni kanssa, ja nyt on mietittävänä sopimus huoltajuudesta ja tapaamisista. Mitä sopimukseen käytännössä kannattaa kirjoittaa, välimme ovat kuitenkin näillä näkymin hyvät, joten pystymme kyllä puhumaan ja sopimaan asioista. Riittääkö, että kirjaa sopimukseen että...
  5. P

    Kuinka erota

    Olen naimisissa, mutta tilanne on nyt ajautunut siihen pisteeseen, ettei parisuhdetta pelasta enää mikään. Parhaani yritin mutta mistään ei ollut apua kun mies ei halunnut tehdä mitään konkreettista suhteen parantamiseksi. Haluan erota, yritin kerran antaa eropaperitkin, mutta mies raivostui...
  6. P

    Eroko edessä?

    Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa 2 vuotta, yhdessä 6. Itse olen 24 ja mies 31. Ongelmanamme on jatkuva riitely, joka yltyy vain pahemmaksi kerta kerralta. Meillä on myös vajaa 2-vuotias lapsi. En haluaisi tämän enää joutuvan todistamaan riitojamme. Lapsi pelkää riitelyämme, eikä ihme...

Yhteistyössä