Hakutulokset

  1. T

    ketään porilaista paikalla? ystävä hakusessa..

    kauheasti kaipaisin itselleni ja lapsilleni seuraa:) olisko ketään ketä jaksais joskus lähteä lenkille/juttelemaan yms..
  2. T

    hyvät ohjeet voileipäkakulle ja täytekakulle, mistä?

    mitä pyytäsit jos tekisit.. niin saa mut en viittis ihan hirmusia hintoja maksaa.. ku kuitenkin halvemmallakin pääsis
  3. T

    hyvät ohjeet voileipäkakulle ja täytekakulle, mistä?

    laittakaas linkkejä tai jos joku jaksais ohjeen kirjottaa.. vauvan ristiäisiin, tai jos joku osais tehdä joka asuu porin lähistöllä niin maksaisin kyllä:)
  4. T

    Nuorin tuntemasi äiti ja miten on pärjännyt elämässä?

    pikka amkssa sairaanhoitajana odottaa+ vakityökin olis olemassa:)
  5. T

    Nuorin tuntemasi äiti ja miten on pärjännyt elämässä?

    2v, 1v ja 2kk.. hyvin on mennyt:) rankkaa on.. ja nytkin potuttaa toi mies.. johtuen siitä et on käsi paketissa mulla ja en pysty tekemään mitään.. ja joudun juoksuttaa sitä koko ajan..
  6. T

    mä vihaan mun miestä..

    piste ja aamen.
  7. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    kyllä meillä apua olis, mut ei juuri olla tarvittu.. kyllä se niin nopeesti helpottaa kuitenkin.. syödään vielä vähän ja sit kierretään talot
  8. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    :attn: jos edes pari tuntia sais nukkua ennenku pojat 1v ja 2v herää :)
  9. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    tarvi pelätä
  10. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    nukkuu vanuhaalari usein päällä joten voin huoleti jättää haalarin..avata vaan vähän
  11. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    ettei pääse ku vaan heijaamaan.. tuo kun nukahtaa vasta ku oikeen kävellään pidempään
  12. T

    kehtaanko lähteä vauvan kanssa ulos vielä?

    vauva 2kk itkee mahaansa, viime yönäkin puol viiteen.. mies lähtee 5 töihin ja ei saa nukuttua. vaunuissa nukkuu.. kehtaanko lähteä ulos ja toivoa et nukahtais niihiin vai soittaako joku poliisit ku luulee höyrähtäneeksi.. asutaan rivitalossa..
  13. T

    porista ketään?

    kavereita etsin.. itse 21 ja 3 lasta:) ruosniemessä asutaan.. yht yv jos kaipaat seuraa..
  14. T

    veisitkö lääkäriin?

    ...
  15. T

    veisitkö lääkäriin?

    pronaxenia annoin.. ja pelkkä body päällä ja jalat ym ihan kylmät ei enempää en kyl uskalla vaatetta vähentää. ei laskenut..
  16. T

    veisitkö lääkäriin?

    siinäpä se.. ei näytä laskevan mut päivystyksessä oltiin vaan niin nihkeitä et tuli olo et ei kannata mennä
  17. T

    veisitkö lääkäriin?

    vauvalle 9,5kk nousi yhtäkkiä nukkuessa 40asteen kuume. soitin päivystykseen ja kehottivat antamaan kuumelääkettä.. annoin noin tunti sitten.. kuume edelleen sama.. välillä jaksaa hetken leikkiä ja sit taas uikuttaa ja on ku puoli kuollut..säpsähtelee unissaan.. en nyt tiedä viittisinkö...
  18. T

    mitä sf mittä viikoilla 27-28?

    :attn:
  19. T

    mitä sf mittä viikoilla 27-28?

    oli neuvolassa 30cm ja sano et laittaa papereihin 29cm ku tuokin menee kuulemma jo yli.. mitä tarkottaa? onks jossain noita käyriä miten pitäis mennä?

Yhteistyössä