Hakutulokset

  1. Valmet

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* heinäkuussa

    Huomenta-päivää meiltäkin :wave: En ole ehtinyt paljon palstailemaan mutta vatsakipuja ja iltaitkua on näköjään muillakin. Meidänkin vauva on sylissä viihtyvää sorttia ja kun noita lapsia pyörii jaloissa vielä kaksi, tuntuu ettei riitä kaikki kädet ja jalat aina joka paikkaan. Isä oli tämän...
  2. Valmet

    *KESÄKUUN KULLANKERÄT* heinäkuussa

    Ilmoittaudun minäkin vihdoin ja viimein joukkoon!!! Poika syntyi 1.7.08 mutta kai saan teidän ketjuun liittyä vaikka heinämammoja ollaankin?? Tuntuu vaan niin tutulta ja omalta porukalta:) Valmet
  3. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Poika :heart: Vihdoin ja viimein mekin saimme oman rakkaan kullannuppumme 1.7.08 :heart: 4170 g ja 52 cm. Tänään kotiuduttiin sairaalasta, kaikki on ainakin tähän mennessä mennyt hyvin. Poika on todella rauhallinen ja tyytyväinen. Paremmalla ajalla laitan synnytystarinaa. Valmet
  4. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Täälläpä on tosiaan hiljentynyt. Joka ilta täytyy käydä lukemassa ketkä on jo vauvansa saaneet. Mulla tämä kolmosen syntymä ottaa tosi koville!!! Nyt jo rv 41+3 eikä merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä. Tänään neuvolassa kaikki hyvin mutta onneksi pääsen huomenna sairalaan ihan vaan...
  5. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Kissantassu:meillä taitaa olla aika samanlainen tilanne:laskettuaika suht samaan aikaan ja kolmonen tulossa ja yli menee niin että paukkuu!!!!! Ei mitään uutta tällä rintamalla. Pientä juilintaa mahassa mutta voi johtua ihan vauvan liikkeistä. Ystävä sai tänään vauvan, hänelläkin tosin yli meni...
  6. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Täysin raskaana ollaan myös täällä :( Mulla kaikki supparit hävinneet moneksi päiväksi, tänään aamulla tais kuitenkin tulla muutama vähän voimakkaampi. Ikkunoitakin pesin jos vaikka auttais mut nyt ei taas tunnu mitään!!!! Vettäkin sataa jo ties monettako päivää, sais edes se kesä tulla jo...
  7. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ihanan paljon tullut taas vauvauutisia!!! Onnea kaikille :flower: Odottavan aika on pitkä mutta noista toisten vauvakertomuksista tulee parempi mieli, kyllähän mekin sitten pian saadaan nyytit syliin. Juhannus meni meilläkin rauhallisesti kun ei tiennyt millon tulee lähtö. Tänäänkin olen...
  8. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Meidän vauva liikkuu mahassa niin kovin että sattuu ja tulee ihan huono olo! Mietin jo eilen illalla mahtoiko kääntyä "väärin päin"... NasuMasun kertomuksen jälkeen itsekin vähän pelottaa onko vauva raivotarjonnassa, liikkeet on koko ajan tuntunut navan ympärillä. Muista lapsista potkuja tuli...
  9. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Tiivari:Täällähän minä vielä :attn: Mitäs keksittäis TYKS:iin jos ollaan samaan aikaan että tunnistetaan toinen toisemme :p Valmet 39+3
  10. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Pakko kommentoida tuohon tipun kysymykseen: Mulla oli toisen lapsen synnytyksen edeltävänä päivänä lämpöä 37,5 astetta ja se on kai ihan normaalia että äidin ruumiinlämpö nousee synnytyksessä. Esikko käynnistettiin joten hänestä en osaa sanoa. Jotenkin oli kipeä ja väsynyt olo kun kuumeen...
  11. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Taidanpa minäkin nyt muutaman sanan kirjoittaa vaikka ei kovin kummoisia kuulu... Ahkerasti joka päivä teidän juttuja luen, itse ei vaan saa aikaiseksi kirjoitella! Mulla oli tänään neuvola rv 38+6. Kaikki oli muuten ihan hyvin, vauva jo hyvin kiinnittynyt, paineet ja hb hyvä. Pissassa vaan...
  12. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Turvotusta havaittu myös täällä!!! Sormet ei niinkään mut nilkat ja pohkeet aika muhkeat. Mittasin verenpainetta äitini Omron-mittarilla ja eilen se oli 133/77 ja tänään 148/98. Normaalisti ollut neuvolassa noin 130/60 joten te jotka olette joutuneet säännöllisesti paineita tarkkailla, olisko...
  13. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    maleha: mulla tullut nyt painoa noin 18 kg ja mitat 174/82 joten tuhdimmassa kunnossa olen kun sinä!! Pistä tädin puheet neuvolassa toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!!! Vein illalla pyykkejä ulos ja kaaduin oven kynnykseen. Vauvalla kaikki ihan hyvin mutta vasemman jalan nilkka särkee...
  14. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    HUHU HUH!!!! Tänään on sitten shoppailtu 7 tuntia 3-vuotiaan pikku-neidin kanssa ja olen ihan poikki!! Isoveljellä on huomenna synttärijuhlat ja lahjaa tosiaan koko päivä etsittiin... Toivomuksena oli sininen "kakkatankkitraktori" jossa on tupla pyörät takana. Varovasti aamulla kysyin että jos...
  15. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Possulille voimia synnytykseen!!!! Jännäksi käy kun yks sun toinen lähtee isoon koitokseen!! Kiitos kommenteista levottomista jaloista :flower: Magnesiumia olen syönyt jo pari kuukautta mutta ei tunnu mulla tepsivän. Kuten edellisistäkin raskauksista, ainut apu ongelmaan on synnyttäminen. Sen...
  16. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Neuvolakuulumisia rv 35+5: *verenpaine 130/70 (on korkeampi kun ennen muttei vielä huolestuttava) *painoa tullut nyt yht. 17 kg :ashamed: *pissa puhdas *kohdunsuu pehmeä ja -kaula hieman lyhentynyt mutta muuten paikat vielä kiinni. Eikä vauva kuulemma vielä laskeutunut. *rt-merkinnän sain...
  17. Valmet

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT*** Toukokuussa

    Sainpas minäkin aikaiseksi pitkästä aikaa kirjoitella :attn: MULLA ALKOI TÄNÄÄN ÄITIYSLOMA!!!!!!! Ihmeellisesti sitä vaan jaksoi töissä olla ihan viimeiseen asti, esikosta jäin pois jo rv 27 ja samoja tarjoilijan töitä tein sillonkin kun nyt. Jotenkin oli haikeaakin jäädä töistä pois mutta...
  18. Valmet

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    Heips!!! Laiskasti olen kirjoitellut mutta lukenut kuitenkin palstaa ahkerasti. Nyt tuntuu kuitenkin että vaikka kuinka väsyttää, pakko tulla kertomaan omat osanottoni: Hansulle voimahali :hug: Tuntuu tosi pahalta... Elina-Maria: Tottahan me sinut muistetaan ja kosketit ainakin minua...
  19. Valmet

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    Rakkapanuu: Vielä haluaisin kysyä tuosta ultrasta että millä viikoilla viimeisessä ultrassa olet käynyt? Meillä se on ihan omakustanteinen ja ollaan kyllä alkuraskauden verenvuodon takia oltu jo kahdessa ultrassa ja niskapoimu-ultrakin maksettiin itse. Mutta jotenkin olisi mukavampi lähteä...
  20. Valmet

    *** KESÄKUUN KULLANKERÄT *** huhtikuussa

    Ultra-galluppia, varsinkin uudelleensynnyttäjät!! Oletteko ajatelleet mennä ultraan vielä ennen synnytystä? Meillä päin ei ainakaan rakenneultran jälkeen ole enää ultraa eikä pienen paikkakunnan neuvolassa edes ole ultralaitetta!! Jotenkin tekisi vaan mieli tiettää että kaikki on kunnossa...

Yhteistyössä