Hakutulokset

  1. TaikaMetsä

    Kuivaksiopetteluvaippa

    Suositelkaa hyvää kuivaksiopettelu/harjoitusvaippaa? Meinasin kohta 2v neidille semmoisia hommata.=)
  2. TaikaMetsä

    Duns-lastenvaatteet

    Onko kellään kokemusta, onko hyvälaatusia? Katsoin tälläsiä sivuja, aika kivannäköisiä vaatteita http://www.miniq.fi/brand/duns-sweden/
  3. TaikaMetsä

    Kotigastronomi vai Primamausteet?

    Kumpaa suosittelet? Voiko molemmista tehdä suoraan tilauksen?
  4. TaikaMetsä

    Maksetaanko eskarilaisesta kotihoidontukea?

    :wave:
  5. TaikaMetsä

    Onko kukaan tilannu Halensilta mitään?

    Mietin vaan niitä kokoja, onko ne suurin piirtein samoja kun esim HM:llä?
  6. TaikaMetsä

    Potkulaudoista

    Poika toivoo synttärilahjaks tollasta potkulautaa. Millanen ois hyvä, en tiiä niistä yhtään mitään :D Ja 6v siis poika täyttää
  7. TaikaMetsä

    Kasvispiirakan ohje

    Suositelkaa hyvää kasvispiirakkaa. Pitäis kutsuille tehdä, kun muutama kasvissyöjä tulossa, ei saa olla kalaakaan.
  8. TaikaMetsä

    Kesähän on jo melkeen täällä

    Kiinnostas kuulla kokemuksia Visulahdesta ja/tai Wasalandiasta? Pojat 6v ja vajaa 4v kesällä, onko niille noissa mitään? B)
  9. TaikaMetsä

    Mitäpä tänne kuuluu?

    :wave:
  10. TaikaMetsä

    Paljonko tulee ikää tänä vuonna?

    Täällä huhtikuussa 34v :wave:
  11. TaikaMetsä

    Me and i

    Tänään pitäs tulla uus mallisto., koska se näkyy?????
  12. TaikaMetsä

    KIrppiskerhon salasana hukassa

    Viittiskö joku laittaa sen mulle?
  13. TaikaMetsä

    Suksikaupoille pitäis munkin lähteä..saiskos apuja

    Varmaan noin miljoona kertaa ollut aiheesta,mut nyt en löytänyt mitään. Eli reilu 5veelle ja 3veelle pitäs sukset hommata. Meniskö pienemmälle ne remmilliset mitkä käy tavallisen kengän kans? Vanhemmalle varmaan monolliset, jonkin verran ilmeisesti päiväkodissa hiihtävät. Ite oon...
  14. TaikaMetsä

    Huomenna

    Mun pikku tonttutyttöni täyttää 1v :xmas: :heart:
  15. TaikaMetsä

    Päiväkodin ulkoilusta pakkasilla

    Onko päiväkodeilla joku pakkasraja, millon ei mennä pihalle? Meriän pojan päviväkodissa eivät oo nyt parina päivänä olleet pihalla, pakkasta jotain 15 astetta. Etelä-Suomessa siis asutaan.
  16. TaikaMetsä

    Lelukuvasto

    Just eilen mietin missä lelukuvastot viipyy ja heti tänään toi PostiPate ensmäisen B) Poika jo innolla selaa, mitä haluaa joululahjaksi :xmas:
  17. TaikaMetsä

    Onko muilla hiiriä?

    Äsken juoksi keittiön lattian poikki hiiri..en kyllä tiä kumpi pelästy enempi minä vaiko hiiri :/ Loukut pitänee taas asentaa..Viime syksynä meni yhden illan aikana kolme hiirtä samaan loukkoon, sit ne loppukin..toivottavasti nyt ei ois enempää...Hyi olkoon kun ne inhottaa mua.. :o
  18. TaikaMetsä

    Kirppiskerho

    Mistä tuonne kirppiskerhoon saa salasanan? Miten se sit toimii se kerho?
  19. TaikaMetsä

    Mitä nyt menee kirpparilla kaupaks?

    Siis lähinnä lastenvaatteista. Jätänkö suosiolla pois välikausihaalarit, lenkkarit yms syksyvaatteet. kesähepeneet oon jo lajitellut pois. Entäs mitäs leluja?
  20. TaikaMetsä

    Mä oon nyt täti

    Sisko sai eilen poikavauvan :heart:

Yhteistyössä