Hakutulokset

  1. M

    Kokemuksia synnytyksen jälkeisen masennuksen lääkehoidosta?

    Eli siinäpä se kysymys tulikin. Kaipailisin kokemuksia SSRI-masennuslääkkeiden tehosta synnytyksen jälkeiseen masennukseen: -auttoiko? -miten pitkään kesti, ennen kuin olo alkoi helpottaa? -kuinka kauan söit lääkkeitä? Itse syön nyt neljättä päivää Sertralin Hexalia ja lääkärin mukaan jo...
  2. M

    Gallup: Paljonko (tai siis vähänkö...) saatte nukuttua, pienten äidit?

    Täällä kaipailee vertaistukea 4 kk -ikäisten kaksosvauvojen äiti :) Tässä jo pidemmän aikaa alle 6 h unilla / vrk menneenä ajattelin heittää tällaisen gallupin. Eli paljonko nukutte ja mitä teette, kun väsymys menee yli? Makoisia aamukahveja kaikille!
  3. M

    Kokemuksia synnytyksen jälkeisestä ahdistuksesta?

    Kyselin täällä jo aikaisemmin kokemuksia siitä, kun synnytyksen jälkeinen herkistyminen ei tunnu menevän ohi. Olen tutkinut asiaa netistä ja vaivalle taitaa olla nimikin: synnytyksen jälkeinen ahdistus. Olen siis 6-viikkoisten kaksosten äiti ja olen nyt reilun viikon ihmetellyt, mikä minua...
  4. M

    Synnytyksen jälkeinen itkuisuus ja herkistyminen ei mene ohi :/

    Sain ihanat kaksoset pian kuusi viikkoa sitten. Vauva-arki on lähtenyt käyntiin hyvin ja lapset ovat terveitä ja normaalin helppohoitoisia tapauksia. Koin synnytyksen jälkeen tosi voimakkaan herkistymisvaiheen: kaikki itketti kun oli niin ihanaa ja suloista jne jne ja nuo tunteet tuntuivat...
  5. M

    Luomukierrosta lääkkeelliseen: rohkaisevia kokemuksia?

    Järjestyksessään kolmas, kuun vaihteeseen suunniteltu PAS ei enää onnistunutkaan luomukiertoon. Epäselvän ovulaatiotestituloksen sekä ultran perusteella seuraava siirto tehdään lääkkeelliseen kiertoon. Onko kenelläkään kokemuksia vastaavasta tilanteesta? Ja jos joku vielä viitsisi kertoa...
  6. M

    PAS toukokuussa

    Löytyykö palstalta muita toukokuussa PASsiin menijöitä? =) Minulla on siirto huomenna eli alkioita sulatellaan parasta aikaa. Jännittää hieman kuinka pikkuiset selviävät... Positiivista viikonloppua kaikille! :flower:
  7. M

    G: Onko kukaan plussannut vuodosta huolimatta?

    Aina silloin tällöin kuulee juttuja, että vuotoa voi tulla vaikka raskaus olisi alkanut. Onko kenellekään palstalaisista käynyt näin? Itselläni on menossa PASsin pp9 ja tämäkin yritys näyttää ns. valuvan hukkaan. Olisi kuitenkin kiva kuulla onnistumisia ennen kuin luovun toivosta kokonaan.

Yhteistyössä