Hakutulokset

  1. honey82

    teiän kaxs vuotiaat...:)))

    kaxs vuotiaat leikki ikäiset ..minkä kokoisia teillä :)) Mielenkiinnosta utelen ... Meillä nyt 2,3v 88cm ja 12kg..Eli aika hyvin ..:)))
  2. honey82

    lasketun ajan väärin laskeminen..siis

    Onko ketään kellä olisi laskettu aika laskettu väärin ,jos on ni missä vaiheessa se huomattu vai huomattiinko vasta ja minkä kokkosia vauvat .Itellä mulla poika synt .36rsv ja risat ..mut syntymän jälkeen lasten erik. lääkäri tutkimuksissa huomattiin että täysaikanen ellei jopa...
  3. honey82

    voi luoja...( ei tarvi lukea ,jos kiinnostaa närppiä...)

    Varmaan täällä jo puhuttukkin , mut ihan käsittämätöntä et miten miten ihmiset kohtelee lapsiaan.... :( Lehdessäkin siitä beiby Gracesin tapauksesta ja nyt joku isä kersansa sillalta viskannut alas :( .huoltajuus kiistan takia....ei luoja!!!..mikä saa ihmisen tuohon pisteeseen ???Mielen häiriö...
  4. honey82

    hei.te ketkä lohjalta ,turusta tai raisiosta....!!!!

    Hei..ystäviä etsimässä... :ashamed: Asutaan lemussa(ööh.. eli aika syrjässä kaikesta tutusta siis :(. ,turussa ja raisiossa liikutaan aika paljon..lähes päivittäin. et niiltä seuduilta jos joku kaipais kaveria/ystävää . :D Mualtakin toki mukava tutustua uusiin ihmisiin..Lohjan seutuvilla lasten...
  5. honey82

    auttakaa..profiili ongelma...

    mulle ei tuu tohon profiilin kuvat vaikka miten yritän ohjeen mukaan ..vinkkejä mixs ei tallennu? onxs joku tietty kuva koko joka ei vaan talletu tms.. :ashamed:
  6. honey82

    porkkanat herkkua...

    käytiin tossa 4v poikani kanssa kaupassa ,ja kauppassa ruinas äitiiiii,ostetaan hyvää"..kysyin et no mitä hyvää..... :| No ostetaan mulle oma porkkana pussi ehotti poika"..olin että täh :o .eipä oo ennen porkkanat herkkuja olleet ...no kaupasta sit käveltiin pois pojalla kädessä oma porkkana...
  7. honey82

    makarooni lootan ohje kertokaas,se johon sulatejuustoa.....

    kertokaas mulle sellasen makarooni lootan ohje ,miten teette johon siis sulatejuustoa kuuluu ja et mitä sulatejuustoa käytätte,laitatteko uuniin ,eli siis koko ohje??? :ashamed:
  8. honey82

    huomenna...

    Nimittäin mun dietti, |O tai tarkemminkin tarkempi kattominen mitä syödä...on tullu kesän aikana mässäiltyä ,tai no varsinkin heinäkuu... :ashamed: ja se näkyy ,varsinkin turvotuksena. Nyt vaan toivon et tosissaan jaksan kattoa sit ja alkaa taas suht. terveellisille tavoille.....tarvii...
  9. honey82

    siitähän se...

    lapset tossa mietti et minkäköhän pitusia heistä isona tulee, yks sitten toiselle..."äiti on kyllä aika lyhyt" Toinen kuivan tietävästi tähän " no se johtuu siitä et se ei ikänä syö puuroa" :o :laugh: siitäkös se sit johtukiin.....lapset tietää.... ;)
  10. honey82

    nyt se oppi sen....

    pikkasen oon ylpeä tänään ollu pikkuneidin taidosta jonka oppinu..:) itte söi aamupuuronsa tänä aamuna lusikalla yksin..siis ilman et juurikaan syötin,toki sitä puuroa oli ruokalapussa ..mut söipähän kuitenkin :D oon ruokailu aikana lusikan antanu käteen ja pikku hiljaa harjotellu...sotkun kera.
  11. honey82

    hei ruoka asjantuntijat!!!! Kertokaa....

    eilen sulatin paketin broilerin leikkeitä marinaadissa,en sitten ehtiny/muistanu valmistaa niitä eilen...mahtaa niistä nyt uskaltaa ruokamyrkytyksen pelossa ees valmistaa,vai heittääkkö suosiolla heti vaan kompostiin? ollu siis jääkaapissa koko ajan ...
  12. honey82

    oottekos kuullu ...

    Nimistä puheen ollen ,mitä mieltä nimestä Ronja Erika Caroline..No tyttömme sai nimeks ..... sen ,itte tykkään että nätti,mutta yhdistelmää en aikasemmin kuullu kellään......(profiilissa kuva tytöst:)
  13. honey82

    eikö ketään turun suunnalta...:( ?

    Äiti ja tyttö 9kk kaipailis kaveria...Ois kiva kun kaveri ois kenen kanssa tuolla vaunuja lykkis ja kävis kahvilla...tms...lemussa asutaan ,mut lähes päivittäin turku/raisio väliä kuljetaan....yh:ta tai mailia honey23@nett.fi voi laittaa.....
  14. honey82

    9kk :)

    9kk neuvolasta tultiin tytön kanssa just 7,2kg ja69,5cm.....:) Minkä kokosia teiän 9kk ikäset on ,ihan mielenkiinnosta tiedustelen?
  15. honey82

    Lemu,askainen,masku ym..lähiseutu .....

    Mahtaako täällä yhtään Lemusta tai lähiseuduilta olla ketään???vai mihin kaikki äidit kadonnu? Aikasemminkin kyselly samaa oon...yv:tä jään odottelemaan........:)
  16. honey82

    vauva ikästen äidit ....varsinais suomi!!!

    hei ..meillä 4kk ikänen tyttö..ois kiva tutustua äiteihin kellä kans vauva ikäinen ...laittakaa yv:tä:)
  17. honey82

    Raisio..ja turku hoi!!!! :)

    Turun ja raision seudulta äiti kavereita hakusessa :) kiva lapsillakin ois jos leikkiseuraa löytys.....Itte 25v äiti,meil 01,02 ,04 ja 07 syntyneet lapset.....Isommat lapset tarhassa päivät ,nuorimman kanssa kotona päivät ni kiva olis kahvila, ja höpöttely..seuraa saada.....tahtoo päivät...
  18. honey82

    heips...varsinais-suomessa asustelevat...:)

    Hei...ystäviä ja kavereita täältä varsinais-suomesta kaipailisin.etenkin turku ja raision lähi seutu...siis 25v äiti shoppailuu,höpöttelyyn,miksei puistoiluunkin....ja no ylensä tähän arjen meininkiin...:) ei väliä mistä päin täält,onhan kulkuvälineet keksitty.ei muuta ku mailia.........Myös...

Yhteistyössä