Hakutulokset

  1. S

    No joo-o.

    Sano miehelles, että hoitaa itte ittensä. Ei sekään sua hoida saati lastaa, näköjään. Miehet on kaikki kusipäisiä, itsekkäitä, lapsellisia paskiasia. Mutta mulla taitaa elämäntilanne vähän vaikuttaa mun tän hetkiseen mielipit eeseen.... :whistle:
  2. S

    Muistatteko vielä mut?

    Juu, näin tekee vieläkin. Ja menee omia menojaan eli on aina pois ja yleensä tulee aamuyöstä kännissä kotiin. Aina saa sydän kylmänä miettiä, että missä kunnossa tulee. Ja kaikista pahinta on mun mielestä se, että pitää käytöstään ihan normaalina... :laugh: |O :headwall:
  3. S

    Muistatteko vielä mut?

    Nostan vielä. Ompa kiva kirjotella pitkästä aikaa.. En pääsekkään tänne taas vähään aikaan, täällä anoppilassa ollaaan koko porukalla ja tulin tänne karkuun. :whistle:
  4. S

    No joo-o.

    Voin kuvitella. Voimia. :hug: =)
  5. S

    Mitä tarjoan synttärivieraalle, jolla on gluteeniton ja maidoton ruokavalio?

    Sivuhuomautuksena: ei ole maidoton. Mitkään suklaaseen liittyvä tai ainakin kakku ja vieläpä valmis sellainen ei ole maidoton.
  6. S

    Mitä tarjoan synttärivieraalle, jolla on gluteeniton ja maidoton ruokavalio?

    Siis ihan perinteiset popkornit ja maustamattomat sipsit on ainakin varma vaihtoehto ja mehujätskit. Kelpaa kaikille. :)
  7. S

    Muistatteko vielä mut?

    Kiitos kaikille tsempeistä. :ashamed: :) :hug:
  8. S

    Muistatteko vielä mut?

    Ei se oo lapsia lyöny, mua uhkaili kännipäissään ja kiristi ja uhkaili lapsilla. On alkanu ryyppäileen ja oleen omilla teillään 4-5 iltaa víikossa, luulee, että saa ja on oikeutettu meneen ovesta ulos aina kun vähän ottaa päähän. Mulle riitti tää, laitoinkin viestiä sille viime yönä, että...
  9. S

    Muistatteko vielä mut?

    Joo, tää on siis aivan syvältä sieltä ittestään. Lapsien huoltajuus ollaan sentään saatu sovittua eli viikko ja viikko mennään, eli yhteishuoltajuus tulee olemaan, kun jään samaan kaupunkiin asuun. En haluis, mutta pakko se on lasten takia. :/ Mieshän siis alunperin uhkaili mua, että...
  10. S

    Muistatteko vielä mut?

    =) Erohakemuksen olen jättäny, kämppää odottelen, joudun asuun miehen kanssa samassa huushollissa pakosta vielä ehkä kuukausiakin, voi olla, että kesään asti menee jopa. :o :headwall: En ole nettiin päässy kuin joskus, kun mies tosiaan lopetti meiltä sen nettiyhteyden. Mutta hyvä...
  11. S

    Meidän uusin episoodi.

    No en! Viimeks sanoin, möläytin, että käyn sossussa ja siitä mies oikeen haloon nosti ja taas alko sen, että alkaa pelaan likasta peliä eli hakeen huoltajuutta. Jos menen sossuun, menen niin, ettei mies tiedä...
  12. S

    Meidän uusin episoodi.

    Kiitos sulle ja Tiu Taulle. :hug:
  13. S

    Meidän uusin episoodi.

    Kiitos kaikille. Soitan heti huomenna sossuun ja varaan aikaa sieltä. =)
  14. S

    Meidän uusin episoodi.

    Niimpä. Olet oikeassa. :/
  15. S

    Meidän uusin episoodi.

    Niimpä, mun pitäis jo tehdä jotain ja heti huomenna teenkin, lupaan sen. On vaan niin turta olo ja ahdistaa, että tuntuu, ettei pysty tekeen mitään... :'( :ashamed:
  16. S

    Meidän uusin episoodi.

    Olet aivan oikeassa. Hän ei sitä itse käsitä... Ja nyt vanhin itkee, kun isi lupas grillata ja ei tulekkaan grillaan. Voi eih... :'(
  17. S

    Meidän uusin episoodi.

    Voi mennä juomaan ja luultavasti meneekin. Kiva lasten kuunnella, kuinka äitiä haukutaan. Otan yhteyttä sossuun ja sanon, etten kestä enää päivääkään, lapsetkin kärsii. Jos päästäis lähteen äkkiä...
  18. S

    Meidän uusin episoodi.

    Niin, olen masentunut, en hullu. Huudan lapsilleni paljon, se johtuu meidän tilanteesta enimmäkseen, siis paskasta avioliitosta. En haluis mitään väliaikasta, lapsien takia, vaan äkkiä pois täältä for good sellaseen kämppään suoraan, mistä ei sitten enää niin muutella...
  19. S

    Meidän uusin episoodi.

    Olin kerran jo menossa, kun mies lupas auttaa asunnon kanssa, mutta on se näköjään sittenkin mentävä. Eikä se haittaa mitään. Toivon vaan, ettei nuorimman terveys kärsi...
  20. S

    Meidän uusin episoodi.

    Siis se ostaa mut pihalle tästä talosta. Eli vähän mun osaa etukäteen ennen ositusta... Itse hän on sitä ehdottanu, että pääsisin alkuun. Ja en ole mitään vailla, rauhaa itselle ja lapsille vaan. VARSINKIN lapsille. En ymmärrä sun äänensävyä, sulla on varmaan kaikki niin helvetin hyvin, että on...

Yhteistyössä